Aihe: Warwick-klubi
1 2 3 4 524 25 26 27 2890 91 92 93 94
Wil-J
03.05.2005 20:10:49
Noni. Loppu jo. Tuolla on teille bassodada.

Yritin siellä keskustella, mutta en saanut oikein feedbackia :(
Teijo K.
03.05.2005 20:17:48

Noni. Loppu jo. Tuolla on teille bassodada.

No näin mie tänään musakaupassa warvikinkinkin.
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Operaatio Live : Jyväskylä
Teijo K.
03.05.2005 20:22:29

Onkos muuten noita Warreja miten nauhattomana? Jotenkin se näyttää ikäänkuin olisi passeli sellaiseksi ihan muotoilunsa puolesta.
Nälkä!
-Knut Hamsun.
pardy
03.05.2005 20:34:02

Onkos muuten noita Warreja miten nauhattomana? Jotenkin se näyttää ikäänkuin olisi passeli sellaiseksi ihan muotoilunsa puolesta.

o/ Tääl on yks. Tarkotatko kaikkia malleja yleensä vai vaan jotain tiettyä?
"...tilanteen mukaan peace tai turpaan" -absqua
Teijo K.
03.05.2005 20:36:02 (muokattu 03.05.2005 20:36:31)

o/ Tääl on yks. Tarkotatko kaikkia malleja yleensä vai vaan jotain tiettyä?

Oikeastaan lähes kaikki, mutta erityisesti se pitkällä yläsarvella. Jotenkin nauhattomissa sitä kaipaa erijuttuja kuin nauhallisissa.

Sanomattakin selvää että hyvin toimii?
Nälkä!
-Knut Hamsun.
pardy
03.05.2005 20:37:06 (muokattu 03.05.2005 20:44:04)

Oikeastaan lähes kaikki, mutta erityisesti se pitkällä yläsarvella. Jotenkin nauhattomissa sitä kaipaa erijuttuja kuin nauhallisissa.

Sanomattakin selvää että hyvin toimii?

Siis Fortress, se penissymboli vailla vertaa?

Edit: Räppäsinpä pikasen kuvan omastanikin:

http://koti.phnet.fi/pardy/IM000254.JPG
Keny
04.05.2005 07:58:42
No näin mie tänään musakaupassa warvikinkinkin.

Mikä neuseri siel jyskälässä on.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
Keny
04.05.2005 08:01:25
Kaikki goisaa viellä.Toi Ken Smith torilla on muuten aika hyvä soitin....hintaa on kyllä mut ei sinällään paha.Laadukas peli on.
Teijo K.
04.05.2005 08:04:50

Mikä neuseri siel jyskälässä on.

5-kielinen musta vaahteraotelaudalla. Pyynti 850e Käynkö kysymässä lisätietoja?
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Keny
04.05.2005 08:20:31

Hmm no jos ohi meet.Veikkaan et on sama mikä balzaryllä on mut vaan viis kielinen.
Ei mulla oikestaan kiirus sen kanssa o mut tarviin vaan pariin juttuun sitä b kieltä ja tulevaisuudessa BL musassa vaikka peukkujutut vedänkin nelosella.
Kutosella sekoilen viel liikaa mut se vaatii totuttelua ennenku uskaltaa livenä vetää ilman et räveltää.
Mulla niin tarkka se kielten väli ja etäisyys bodyyn/pleksiin.
Teijo K.
04.05.2005 08:24:58

Hmm no jos ohi meet.Veikkaan et on sama mikä balzaryllä on mut vaan viis kielinen.
Ei mulla oikestaan kiirus sen kanssa o mut tarviin vaan pariin juttuun sitä b kieltä ja tulevaisuudessa BL musassa vaikka peukkujutut vedänkin nelosella.
Kutosella sekoilen viel liikaa mut se vaatii totuttelua ennenku uskaltaa livenä vetää ilman et räveltää.
Mulla niin tarkka se kielten väli ja etäisyys bodyyn/pleksiin.

Tuleehan tuolla pyörittyä joo. Ja aika samalta näyttää tosiaan kuin se Balzaryn... Roikkunut aika kauan sieltä katosta. Varmaan jos menisi setelinipun kanssa niin lähtisi aika palijon hnnasta pois.

Pari vuotta meni mulla aikoinaan totutella kutoseen, give it time.
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Keny
04.05.2005 08:35:16
Tuleehan tuolla pyörittyä joo. Ja aika samalta näyttää tosiaan kuin se Balzaryn... Roikkunut aika kauan sieltä katosta. Varmaan jos menisi setelinipun kanssa niin lähtisi aika palijon hnnasta pois.

Pari vuotta meni mulla aikoinaan totutella kutoseen, give it time.

Juu ja onhan mulla ollu kutonen aikasemmin joskus 96-98 tai olla mut siinä oli just toi fenkun kieltenväli ja etäisyys pleksiin just soopiva.
Kyllä noihin tottuu soon selvä mut jotenki mulla on sellanen standarditatsi löytyny mikä just millerin säädöissä on.
Sormisoitossa ei niin väläiä mutku mulla toi peukutteluu on se mun juttu ja siinä toi tatsi on tarkka.

Moneskohan kerta tää on ku kerron tän....hmm rupee muisti menee.
balzary
04.05.2005 08:40:42

todnäk vanhempi malli, jos on musta. käsittääkseni vielä osin käsintehty. kannattaa tzekata.
Teijo K.
04.05.2005 08:48:24

todnäk vanhempi malli, jos on musta. käsittääkseni vielä osin käsintehty. kannattaa tzekata.

Hyväntuntuinen yksilö, mikä hämmästää ettei ole kelvannut kenellekään. Tunnettuus tietysti vaikuttaa. Mutta tosiaan kun tämän kaupungin muu valikoima on mitä on niin...
Nälkä!
-Knut Hamsun.
TeeTee
04.05.2005 10:16:06

Pörssissä on aikas pitkään roikkuku myös vihree läpirunkokaulanen neuseri, 1750 pyytävät tuosta.
balzary
04.05.2005 10:20:49

Hyväntuntuinen yksilö, mikä hämmästää ettei ole kelvannut kenellekään. Tunnettuus tietysti vaikuttaa. Mutta tosiaan kun tämän kaupungin muu valikoima on mitä on niin...

joo, merkistä ei oikein porukka tiedä. mun bassohan ei torilla kelvannu kellekkään 490e hintapyynnillä. sanoisinpa että about paras ostos mitä oon tehny.
Incarnation
04.05.2005 17:16:40
Warwick repäisi vahvistinpuolella. Katsokaa hintaa:

http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-179642.html
Rest in peace Dime
pardy
04.05.2005 22:36:01

Warwick repäisi vahvistinpuolella. Katsokaa hintaa:

http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-179642.html

Tjaa, taitaa olla Kiinassa tehty ainakin osa noista uusista. Sinnehän nimittäin on Warwick siirtänyt myös vissiin jotain vahvarinvalmistustakin.

Mutta ei siinä, varmasti hyvä peli tuokin,kyllä tuon varmasti ostaisin mieluummin tuon hintaluokan vahvareista kuin esim. Behringerin.
Niskamies
04.05.2005 22:43:12
Minkä henkisiä vahvareita noi Warwickit ovat? Soundaatko vintagelta, hifiltä vai joltain siltä väliltä?
Meitsi on meshissä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)