Tankero 03.05.2005 14:10:02 | |
---|
Tulipa mieleen lapin turneen jälkeen sellainen seikka kuin samalla keikalla jonkin toisen bändin kans. Meillä oli viikon aikana kolme muuta bändiä ja kaksi solistia vetämässä. Keskiviikko TV:stä tutut kemin pojat, perjantaina yks suomirokbändi jostain mikkelistä ja lauantaina Marjorie, Kake Randelin ja tosi hyvä kemiläis/kaakamolainen bändi. Kaikkein kanssa oli tosi kiva pyöriskellä keikan aikana ja ennen ja jälkeen. Ei mitään ongelmia. Mukavaa porukkaa. Ainahan ei näin ole käynyt itsellekään esim.. Olis kiva lukea sattumuksista, kun oletan, että mitä melkoisia juttuja on humppaveljille sattunut? |
manjaana 03.05.2005 14:49:59 | |
---|
Tulipa mieleen lapin turneen jälkeen sellainen seikka kuin samalla keikalla jonkin toisen bändin kans. Meillä oli viikon aikana kolme muuta bändiä ja kaksi solistia vetämässä. Keskiviikko TV:stä tutut kemin pojat, perjantaina yks suomirokbändi jostain mikkelistä ja lauantaina Marjorie, Kake Randelin ja tosi hyvä kemiläis/kaakamolainen bändi. Kaikkein kanssa oli tosi kiva pyöriskellä keikan aikana ja ennen ja jälkeen. Ei mitään ongelmia. Mukavaa porukkaa. Ainahan ei näin ole käynyt itsellekään esim.. Olis kiva lukea sattumuksista, kun oletan, että mitä melkoisia juttuja on humppaveljille sattunut? Odottaa vesi kielellä täällä hän.. ;o)) Elämä alkaa, kun koira kuolee ja lapset lähtee... |
pippuri 03.05.2005 16:35:22 | |
---|
Odottaa vesi kielellä täällä hän.. ;o)) SAMOIN! :D Kertokaas nyt jotain ! |
isojussi 03.05.2005 21:46:13 | |
---|
Oli kyllä jo tuolla komppauksissa, mutta toissa sunnuntaina Erik Linström, Tamara Lund, Maria Lund, Petri Juutilainen ( no PJ:n kanssa tulee oltua keikalla aina sillin tällöin) Goony Strömmer.... Mukavaa jengiä. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Sandy 03.05.2005 21:48:25 | |
---|
Oltiin samalla keikalla Yölinnun kanssa Leppävirralla. Meillä oli "uusi" keikka-auto, joka siihen keikkapaikan pihaan päätti sitten laueta. Oltiin vähän lirissä, kun seuraavana päivänä olis taas pitänyt olla jossain Länsi-Suomessa. Siitähän tuli loppujen lopuks oikein mukava ilta/yö/aamu, kun Yölinnun pojat jäivät pitämään meille seuraa ja tanssijärjestäjä tarjoili ilmaista juomaa... S.S. jopa yritti 25 asteen pakkasessa käydä yöllä korjaamassa meidän autoa! Mukavaa porukkaa ylipäätään on tullut tuolla keikoilla tavattua! Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
baron 03.05.2005 21:54:40 | |
---|
Mä olin viime kesänä festarikeikalla Jim Pembroken kanssa ja se ihastu mun kiippareihin niin paljon, että halusi lainata niitä ja tietenkin mä lainasin kaverille, joka ymmärtää hyvän päälle. VAROITUS: Oheinen kirjoitus ärsyttää E C:tä. |
aisa 03.05.2005 21:57:00 | |
---|
Mä olin viime kesänä festarikeikalla Jim Pembroken kanssa ja se ihastu mun kiippareihin niin paljon, että halusi lainata niitä ja tietenkin mä lainasin kaverille, joka ymmärtää hyvän päälle. mitä sä oot taas vetäny? ;) remppa tuntuu kivemmalta kun on molemmissa pömpeleissä virta päällä. |
baron 03.05.2005 21:59:30 | |
---|
mitä sä oot taas vetäny? ;) Siis se oli oman bändinsä kanssa ja mä oman. VAROITUS: Oheinen kirjoitus ärsyttää E C:tä. |
riff 03.05.2005 22:09:40 | |
---|
Hehhee! Kerran oltiin Saarioisten ykstityisbileissä tampereella soittamassa. Toisena bändinä oli Syke. Noh, ilta meni kivasti, konsertti tyyppisesti muistaakseni kaksi settiä vedettiin tähtösemme kanssa. Kun iltamat oli ohi, kiipparisti pakkasi omat vermeensä ja lähti. Mutta. Rumpalimme ja basistimme alkoivat imuroida ilmaista viinaa, kun olivat sen keskenään oikein kättä päälle sopineet. Konjakkia meni isoja lasillisia monta ja muista viinaksista ja kaljoista nyt puhumattakaan. Sitten kävi TILT. Oli siinä Sykkeen pojat vähän ihmeissään kun roudasin yksin kaikki kamat autoon. välillä jouduin raskaimpien lodjujen kohdalla pyytämään sykkeen poikia avuksi kun ei itse jaksanut nostaa. Tarkemmat detaljit jätän kertomatta. Close to the Edge! =))) Älkää olko pojat huolissanne, kyllä tää tästä vielä huononee! |
Siis se oli oman bändinsä kanssa ja mä oman. joo kyllä oivalsin. kunhan hölömöilin. nou haard viilinks. remppa tuntuu kivemmalta kun on molemmissa pömpeleissä virta päällä. |
isojussi 03.05.2005 22:17:55 | |
---|
Oltiin viime esänä samalla keikalla (Tanssitriolla) Hilanderin Hessun kanssa. Roudauksen jälkeen istuttiin juhlaväen kanssa samoihin pitkiin pöytiin ja ruvetti nauttimaan pöydän antimista ja cd hoiti ruokailumusan. Kieltämättä yleisöllä oli hauskaa, kun HH aloitti shownsa ja totesi, että jahans, tossa se bändi vaan syö ja äsken kuului soittavan niin mahdottoman hienosti.... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
baron 03.05.2005 22:30:54 | |
---|
joo kyllä oivalsin. kunhan hölömöilin. nou haard viilinks. Se vissiin luuli, että mun hyvän kuuloinen soitto johtui mun kiippareista:-) VAROITUS: Oheinen kirjoitus ärsyttää E C:tä. |
aisa 04.05.2005 08:35:15 | |
---|
Se vissiin luuli, että mun hyvän kuuloinen soitto johtui mun kiippareista:-) joo, ja sitten se ihmetteli että miks ei se taitu siltä itseltään samalla meiningillä, vaikka vetää kunnon koneella.. remppa tuntuu kivemmalta kun on molemmissa pömpeleissä virta päällä. |
baron 04.05.2005 08:47:00 | |
---|
joo, ja sitten se ihmetteli että miks ei se taitu siltä itseltään samalla meiningillä, vaikka vetää kunnon koneella.. Mistä arvasit? Osoittautui, että herran lahjat on muualla kuin kiippareiden soitossa. VAROITUS: Oheinen kirjoitus ärsyttää E C:tä. |
aisa 04.05.2005 09:09:31 | |
---|
Mistä arvasit? Osoittautui, että herran lahjat on muualla kuin kiippareiden soitossa. kai se vihdoin tajus että on olemassa koskettajia ja sitten on niitä Koskettajia. hyvä että palautit sen maan pinnalle. remppa tuntuu kivemmalta kun on molemmissa pömpeleissä virta päällä. |
rahvas 04.05.2005 13:00:57 | |
---|
Aikanaan oltiin keikalla jossa oli ykkösbändi + kaksi vähän nimekkäämpää vierailevaa solistia vuorotellen ja me oltiin sitten kakkosbändinä. Ykkösbändi sitten aloitti toisen solistinsa kanssa ja minä satuin takahuoneeseen mihin tämän ykkösbändin naissolisti oli juuri saapunut. Siinä tervehdittiin ja hän kysyi, että soitanko bändissä. Vastasin tietysti että kyllä. Jatkokysymys kuului: "Kummassa?" Sen enempää miettimättä vastasin, että "Siinä joka ei ole nyt soittamassa". Tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus, jota seurasi molemminpuolinen vaivaantunut hiljaisuus. |
v_m_kangas 04.05.2005 14:06:06 | |
---|
Täällä oli aikaa sitten vastaavanlainen säie, mutta kun tuo 'hakukone' on tauolla niin en sitten saanut linkkiä tähän. Olikohan se jotain: "Diivat bändit" yms. Pääasiallisesti muiden bändien kanssa on tullut hyvin juttuun. Yleensä vain käy niin, että turinatuokiot rajoittuvat alku- ja loppuroudauksen aikaiseksi sananvaihdoksi. Harvemmilla keikoilla on kahta useampaa bändiä. Enemmän on tullut jututettua ns. 'ykkösen' artisteja, he kun viettävät aikaansa enemmän siellä takahuoneessa kuin lavalla :) Takavuosilta muistoissa on yksi sattumus laivalta. Oikeastaan emme olleet samalla keikalla vaan tuurasimme viikon ajan laivan housebändiä. Pojjaat lähtiessään maihin vinkkasivat, että käyttäkäätte heidän PA:ta. Nuo vehkeet olivat vaan sen verran kuppasia, että päädyimme kuitenkin omiin. Laivan henkilökunta kehoitti meitä kippaamaan ne housebändit kamat reelingin yli. No, kuskasimme ne kuitenkin vain johonkin siivoojien osoittamaan komeroon. Viikon päätteeksi sitten päädyimme muun porukan mukana maihin soittoruokalaan. Housebändi oli 'kotiutunut' sinä aikana ja olikin purkanut meidän laitteet lavalta pois. Siinä sitten kun kuskasimme kamoja autokannelle, ihmettelimme tuliterien mikkitelineiden katoamista. Siitä sitten kysymään hlökunnalta poikien hyttiä ja oveen koputtamaan: "Satuitteko näkemään meidän mikkitelineitä, kun noita meidän kamoja nostelitte lavalta?". V: "Ei oo näkyny, minkälaisiahan ne oli?". "No tuon näköisiä, mitä tuolla laverin alla näkyy olevan". "Ai jaa, oliko nää teidän telineet?" Humppaa tai soita humppaa |
v_m_kangas 04.05.2005 14:24:29 | |
---|
Laitetaanpa vielä toisenlainenkin kokemus mikkitelineiden kanssa :) Olimme samalla keikalla Agentsien kanssa taannoin Kajasteella. Agents jäi sinne mökeille yöpymään ja näin ollen eivät purkaneet kamojaan lavalta illan päätteeksi. Meillä ei majoitusta ollut joten pakkasimme kamat kotimatkalle. Noilla keikoillahan perinteisesti soitetaan Agentsien PAhan ja meidän omista kamoista suurin osa oli sitten kasaamatta. Eiköhän siinä sitten käynyt niin, että se kaikkein kuppasin teline oli keikan ajan lojumassa käyttämättömänä jossakin nurkassa. Kun sitten Agentsien porukat seuraavana päivänä purki omat laitteensa, huomasivat he ylimääräisen tellingin. Tässä vaiheessa en itse tiennyt, että oli kyse tuosta romusta, joka olisi joutanut roskikseen. Airaksinen sitten siinä soittamaan mulle, että tämmönen löyty. No, kävi ilmi, että hän oli tulossa Oulun korkeudelle seuraavana päivänä. Teimme sitten treffit tähän minun työpaikan parkkikselle. Ei tarina vielä tähän pääty :) Airaksisen päiväohjelma oli muuttunut ja hän ei ehtinytkään tuomaan telinettä perille asti. Foxian Snellman oli kuitenkin ollut tuossa samassa tilaisuudessa ja teline oli annettu hänelle. Pertti sitten soitteli, että mistä tulen hakemaan sen. Sovimme treffit Hietasaareen Pertin veneelle johonkin aikaan. Siinä kävi vielä niin, että Pertti olikin lähtenyt merelle aikaisemmin ja teline oli viety Johteenpookiin, ravinteli siinä rannalla. Sieltäpä sitä sitten menin kyselemään ja taisi jo toinen henkilö sen löytää jostakin nurkasta. Meinasi kyllä pokka pettää kun sen rujon häkkyrän käteeni lopulta sain :) Humppaa tai soita humppaa |
baron 04.05.2005 19:35:33 | |
---|
Tein muuten tän kesän ekan festarikeikkadiilin tänään! Ja arvatkaa, kuka esiintyy samalla lavalla samana päivänä: Jim Pembroke! Lainaiskohan sille tänäkin vuonna kiipparia? Sillä oli muuten viimeeksi toinenkin legenda bändissään, Reiska Laine. Mä muuten tykkään festarikeikoista. Kun keikkailee lähinnä sen takia, että on esiintymistarve, niin kyllähän 10000 positiivisesti suhtautuvaa kuulijaa on mulle juhlaa. Ja sitten kun on vielä ammattitaitoiset lava- ja kenttämiksaajat, jotka saa soundit hetkessä kohdalleen paremmin kuin ikinä normaalilla humppakeikalla. Eikä liksakaan mun mielestä mikään huono ole, vaikka tähdet valittaa. VAROITUS: Oheinen kirjoitus ärsyttää E C:tä. |
isojussi 04.05.2005 20:48:54 | |
---|
Tein muuten tän kesän ekan festarikeikkadiilin tänään... Mä pukkasin ekan jo pari viikkoo sitten. Vedetään 7.7 Tammerkosken sillalla tapahtumassa samalla keikalla Menneisyyden Vankien kanssa meidän bilebändillä: http://www.juhanifredrikson.com/PCR.html Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |