Aihe: Kitara efektit=rumpukone
1
Sullivan
02.05.2005 16:19:07
Moi,

Olen ajatellut ostaa kitara efektin (ensimmäinen kerta). Olen kuullut, että joissain efekteissä on rumpukone (voi säätää eri beattiä) Kysyisin siis paljon tälläinen efektikone maksaa?

Samalla kysyisin viellä onko sellaista efektikonetta, jossa tulee kitaraa taustalla, ja itse voi improvisoida päälle? Myös rumpukone?

Jos näin ei ole, niin löytyykö netistä erilaisia groove builderiejä?
depe
02.05.2005 16:22:13
Onhan noissa vaikka missä efektipedaaleissa yksinkertainen rumpukone, mm. mun Zoom-707:ssa. Osta pois. ;)

Suosittelen kuitenkin ostamaan hyvän efektilaitteen katsomatta siihen, että onko siinä rumpukonetta vai. Netistä varmasti löytyy sitten jotain yksinkertaisia ja jopa vähän monimutkaisempia rumpukoneita.
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
efunkelist
02.05.2005 16:23:04

Kitaraprossuissa ei taida vielä missään olla kitarataustoja jammailtavaksi. Digitechillä on melkein joka mallissa rumpukone, halvin ja simppelin laite taitaa olla alle 100€ ja siitä ominaisuuksien mukaan ylöspäin.

Ja netistähän kyllä saa ihan mitä vaan, vaikka sen rumpukoneenkin softana.
peetu
02.05.2005 17:52:00
Liittyen osittain aiheeseen....Eli olen jonkin verran räplännyt cooleditin kans koneella. Mutta rumpukonetta ei kyseisessä ohjelmassa ole tai en ainakaan ole löytänyt. Eli mikä olisi hyvä softa? Ja mielellään yhteen sopiva tuon cooleditin kanssa? Hyvä ominaisuus olisi tietynlainen yksinkertaisuus eli ei liikaa toimintoja.
Lonesome
03.05.2005 12:13:19
Digitechillä on melkein joka mallissa rumpukone, halvin ja simppelin laite taitaa olla alle 100€ ja siitä ominaisuuksien mukaan ylöspäin.

Digitechin halvin malli rp50 (30 valmista rytmiä) on hinnaltaan n. 50 euroa Saksan nettikaupoissa ja esim. Helsingin DLX Music pyytää 70 euroa.
"This is my truth, tell me yours."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)