Aihe: Warwick-klubi
1 2 3 4 522 23 24 25 2690 91 92 93 94
pardy
02.05.2005 22:06:44

No en ny tiiä olisko se niin outoo. Meinaan aika loogiset/perus custom ratkaisut sun beississäs on, et en olis ihan niin yllättynyt jos toiseen sellaiseen joskus törmäisit... Suomestahan sitä on tiätty vaikee käsittää, mut maailma loppujenlopuks kuitenkin on suht iso paikka. ;)

Edit: Tehtaallahan tietty otetaan kuvia, et mikä ettei... Voishan toi sun bassoskin olla. Mut mitä väliä?

Tsekkasin just, toi on mun basso. Vertasin ton rungon puun syitä mun bassoon, ja ne on täsmälleen identtiset. :) Joten on toi mun beisi, sitä en kylläkään tajuu et miks ihmeessä noi kuvat on tuolla vaikka ne olis tehtaalla siitä kuvia ottanukki? ja todennäkösesti noi kuvat on otettu nimenomaan tehtaalla, koska noi kuvat on kuitenkin valaistukseltaan ja muultakin sen verran ammattimaisesti otettu että noi on varmaan tarkotettu tehtaan omaa dokumentoinita varten noi kuvat. En usko ainakaan etä ne ois ensin lähettäny sen basson sieltä tehtaalta tonne kauppaan kuvattavaks ennenku se laitettii tulemaa Suomeen. ;)
"...tilanteen mukaan peace tai turpaan" -absqua
projekti
02.05.2005 22:07:58
Laitoin molemmat kuvat vierekkäin ja vertailin puun syiden raitoja, en huomannu mitään eroa. En usko että kukaan pystyy valmistamaan kahta tämän tyyppistä täysin samannäköistä bassoa koska puun syyt on periaatteesa yhtä yksilölliset kuin dna tai sormenjälki.
Taitaapi olla sun pasuunas tuossa kuvassa.
Heittäkää radionne järveen niin maailma pelastuu...
Teijo K.
02.05.2005 22:08:23

Tsekkasin just, toi on mun basso. Vertasin ton rungon puun syitä mun bassoon, ja ne on täsmälleen identtiset. :) Joten on toi mun beisi, sitä en kylläkään tajuu et miks ihmeessä noi kuvat on tuolla vaikka ne olis tehtaalla siitä kuvia ottanukki? ja todennäkösesti noi kuvat on otettu nimenomaan tehtaalla, koska noi kuvat on kuitenkin valaistukseltaan ja muultakin sen verran ammattimaisesti otettu että noi on varmaan tarkotettu tehtaan omaa dokumentoinita varten noi kuvat. En usko ainakaan etä ne ois ensin lähettäny sen basson sieltä tehtaalta tonne kauppaan kuvattavaks ennenku se laitettii tulemaa Suomeen. ;)

Nyt olis hyvälle etsivälle töitä. Non hakkeroinu sen tehtaan tietokannan...
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Operaatio Live : Jyväskylä
pardy
02.05.2005 22:11:27

Nyt olis hyvälle etsivälle töitä. Non hakkeroinu sen tehtaan tietokannan...

Kieltämättä, itseäni ainakin häiritsee nyt tää asia. Ihan vaan mielenkiinnosta, oikeesti kiinnostas tietää et mitä kuvia noi tuolla sivuilla on ja miten ne on niille päätyny? Hmhm, vois melkeen pistää W:lle postia aiheesta, ovat ennenkin vastanneet ystävällisesti ja nopsasti tyhmempiinkin kysymyksiin.
ozmo
02.05.2005 22:43:33
Kieltämättä, itseäni ainakin häiritsee nyt tää asia. Ihan vaan mielenkiinnosta, oikeesti kiinnostas tietää et mitä kuvia noi tuolla sivuilla on ja miten ne on niille päätyny? Hmhm, vois melkeen pistää W:lle postia aiheesta, ovat ennenkin vastanneet ystävällisesti ja nopsasti tyhmempiinkin kysymyksiin.

No höh... Olisit jätkä vaan ylpee... Ei meinaan jokainen räpeltäjä pääse sormeileen ihan oikeeta missiä! ;D
Fuck pride! Pride only hurts, it never helps...
pardy
02.05.2005 22:51:00

No höh... Olisit jätkä vaan ylpee... Ei meinaan jokainen räpeltäjä pääse sormeileen ihan oikeeta missiä! ;D

Hehe, ollaanhan tässä. :) Joo, kattoo mitä vastaavat Warwickilta. Saa tämän "mysteerinkin" selvitettyä.
Incarnation
03.05.2005 11:19:51
Damn! Nyt olis meikäläisen unelmapeli torilla. 5-kielinen FNA........... mmmmm...............
Rest in peace Dime
Keny
03.05.2005 11:29:41
Damn! Nyt olis meikäläisen unelmapeli torilla. 5-kielinen FNA........... mmmmm...............

Mulla oli tommonen ja kadun että möin sen.Pitäiskö hitto ostaa pois......hmmm....
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
Incarnation
03.05.2005 11:30:47
Mulla oli tommonen ja kadun että möin sen.Pitäiskö hitto ostaa pois......hmmm....

Do it!
Rest in peace Dime
Keny
03.05.2005 11:36:04
Do it!

Ei oikeen testaamatta viittis.....eks toi ollu jyskälässä.
Teijo K.
03.05.2005 11:36:35

Ei oikeen testaamatta viittis.....eks toi ollu jyskälässä.

Tu kylään tänne sit!
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Teijo K.
03.05.2005 11:40:47

Varaat sen ja lähtää opintoretkelel Jkylää. Mesellä!

Nii mä teen pintsat!
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Karlsson
03.05.2005 11:41:05
Nii mä teen pintsat!

Oikke!

Keeenyy...
"Ainoa mikä erottaa sut trollista, on se että sä kuulut sbassomumoihin, joku muu käyttäjä saisi kunnolla satikutia jatkuvasta vittuilusta. Eikös sulle riitä Faq-ketju ja DADA, onko pakko myös terrorisoida tavallist keskustelua?" -Niskis
Keny
03.05.2005 11:42:41
Hmm te ootte kyllä pahoja ylipuhumaan....
Karlsson
03.05.2005 11:42:54
Hmm te ootte kyllä pahoja ylipuhumaan....

Älä?
"Ainoa mikä erottaa sut trollista, on se että sä kuulut sbassomumoihin, joku muu käyttäjä saisi kunnolla satikutia jatkuvasta vittuilusta. Eikös sulle riitä Faq-ketju ja DADA, onko pakko myös terrorisoida tavallist keskustelua?" -Niskis
Keny
03.05.2005 11:43:54
Ei ois paha hinta vissiin mut jos fodera ku mut eiku....hmm.
Teijo K.
03.05.2005 11:44:37

Ei ois paha hinta vissiin mut jos fodera ku mut eiku....hmm.

Ihan sama se on mitä sää ostat, kun kumminkin lopulta soitat sillä Millerillä. ;)
Nälkä!
-Knut Hamsun.
pardy
03.05.2005 11:47:23

Ihan sama se on mitä sää ostat, kun kumminkin lopulta soitat sillä Millerillä. ;)

Ja sisse myy ton FNA:n jolleki halfalla. ;)
Keny
03.05.2005 11:47:29

Nii emmä kans oikeen ymmärrä *yrittää rauhottua* mut silti yks vitonen ois kiva.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)