chromazone 30.04.2005 03:02:42 | |
---|
Guitars Unlimited: Three For The Road Hyvät tunnelmat! Kaverin suusta:" Mä olen vähän kelaillu... Aattele nyt, jos ei ois musaa niin ei vois JORAA..." Niinpä. |
orvokki 30.04.2005 11:02:52 | |
---|
Miltäs vuodelta toi on? Ns. mustalaisjatsia? Mustalaisjatsia vähemmän ronskilla kompilla. Vuodelta 2000 (dreyfus jazz). Semmosia standardeja kuin My one and only love, Nuages, Minor Swing, Beautiful Love... |
JC 30.04.2005 13:35:06 | |
---|
Basisteilla näyttää olevan kysyntää yläkerran orkesteriin, kun Modern Jazz Quartetin Percy Heath liittyi jameihin 28. päivä 81 vuotiaana. |
Karlsson 30.04.2005 16:23:15 | |
---|
Basisteilla näyttää olevan kysyntää yläkerran orkesteriin, kun Modern Jazz Quartetin Percy Heath liittyi jameihin 28. päivä 81 vuotiaana. No voihan... R.I.P. "Ainoa mikä erottaa sut trollista, on se että sä kuulut sbassomumoihin, joku muu käyttäjä saisi kunnolla satikutia jatkuvasta vittuilusta. Eikös sulle riitä Faq-ketju ja DADA, onko pakko myös terrorisoida tavallist keskustelua?" -Niskis |
baron 02.05.2005 19:34:02 (muokattu 02.05.2005 19:34:24) | |
---|
No voihan... R.I.P. Mun mielestä parhaalla Blue Monk versiolla, joka äänitetty -54, Monk soittaa triolla, jossa Percy Heath ja Art Blakey. VAROITUS: Oheinen kirjoitus ärsyttää E C:tä. |
Karlsson 02.05.2005 19:41:43 | |
---|
Mun mielestä parhaalla Blue Monk versiolla, joka äänitetty -54, Monk soittaa triolla, jossa Percy Heath ja Art Blakey. Tuoreemmasta Heathin matskusta noi Heath Brothersin jutut on aika hyviä. Tai no, osa ei tipahda, mutta olisko ton porukan eka levy joka julkastiin Strat-east-lafkalla on kyl mukavata musiikkia. "Ainoa mikä erottaa sut trollista, on se että sä kuulut sbassomumoihin, joku muu käyttäjä saisi kunnolla satikutia jatkuvasta vittuilusta. Eikös sulle riitä Faq-ketju ja DADA, onko pakko myös terrorisoida tavallist keskustelua?" -Niskis |
Tuoreemmasta Heathin matskusta noi Heath Brothersin jutut on aika hyviä. Tai no, osa ei tipahda, mutta olisko ton porukan eka levy joka julkastiin Strat-east-lafkalla on kyl mukavata musiikkia. Mulla on vissiin se niiden viimeinen yhteinen levy (kaikki kolme veljesta...) Paljolla ostat, voisin myyda kun ei ole minun makuuni? MrS Try not to become a man of success but rather try to become a man of value. - Albert Einstein |
Karlsson 03.05.2005 09:49:02 | |
---|
Mulla on vissiin se niiden viimeinen yhteinen levy (kaikki kolme veljesta...) Paljolla ostat, voisin myyda kun ei ole minun makuuni? MrS Sori, taitaa mennä mun vuosilukurajoitteisuuden ohi toi... Älkää kysykö, mutta toi on "liian" uusi levy. "Ainoa mikä erottaa sut trollista, on se että sä kuulut sbassomumoihin, joku muu käyttäjä saisi kunnolla satikutia jatkuvasta vittuilusta. Eikös sulle riitä Faq-ketju ja DADA, onko pakko myös terrorisoida tavallist keskustelua?" -Niskis |