Aihe: Pekka Pohjola - dokumentti
1
projekti
02.05.2005 21:44:38
Joku varmaan muistaa 90-luvun alussa telkusta tuli Pekasta dokumentti. No, minä nöyränä polvistuin Suuren ja Mahtavan Yle:n edessä ja esitin uusintatoiveen, pitäähän sitä saada vastinetta lupamaksulle. Toivotaan että toive toteutuu ja nähdään se joskus..jos joku huomaa että se on ohjelmatiedoissa niin infoa tänne niin muistaa hakea kaupasta juomat ennen ohjelman alkua ;)
Heittäkää radionne järveen niin maailma pelastuu...
hollstro
02.05.2005 21:59:23

Joku varmaan muistaa 90-luvun alussa telkusta tuli Pekasta dokumentti. No, minä nöyränä polvistuin Suuren ja Mahtavan Yle:n edessä ja esitin uusintatoiveen, pitäähän sitä saada vastinetta lupamaksulle. Toivotaan että toive toteutuu ja nähdään se joskus..jos joku huomaa että se on ohjelmatiedoissa niin infoa tänne niin muistaa hakea kaupasta juomat ennen ohjelman alkua ;)

No enpä muista sitä, mutta kyllä kiinnostaisi nähdä. Toivottavasti toiveesi toteutuu.
pardy
02.05.2005 22:08:23

No enpä muista sitä, mutta kyllä kiinnostaisi nähdä. Toivottavasti toiveesi toteutuu.

Ja samalla monen muunkin toive.
"...tilanteen mukaan peace tai turpaan" -absqua
poppamies
02.05.2005 22:25:30

Joku varmaan muistaa 90-luvun alussa telkusta tuli Pekasta dokumentti. No, minä nöyränä polvistuin Suuren ja Mahtavan Yle:n edessä ja esitin uusintatoiveen...

Voisin laittaa sähköpostia ja linkkiä tähän thrediin Ari Ylä-Anttilalle.
Arilla saattaisi olla jonkunmoisia mahdollisuuksia vaikuttaa asiaan. Ari on YLE'n dokumenttiohjelmien päällikkö...ja kitaristi.
Myytävänä 300W Fenderin nuppi!
poppamies
02.05.2005 22:45:52

Joo. Sano että jos sitä ei näytetä niin ainaki minä pyyhin jonkun ruuminosani seuraavalla lupamaksulla.

Tarkemmin ajateltuna en taida sittenkään laittaa mitään linkkiä Arille...
Myytävänä 300W Fenderin nuppi!
pardy
02.05.2005 22:52:22

Tarkemmin ajateltuna en taida sittenkään laittaa mitään linkkiä Arille...

Sanoisin että ihan fiksu ratkaisu... Mutta sinä kun varmaan saat asiasta ekana kuulla niin laita sitten jos/kun se telsusta tulee niin hieman ajankohtaa tänne, kiitos.
"...tilanteen mukaan peace tai turpaan" -absqua
MK73
03.05.2005 10:33:59
Mä muistan sellaisen tv-dokkarin kun Kiltti Anarkisti. Se esitettiin joskus 1995 tienoilla. Samaisella Tavastian keikalla, missä nauhoitettiin Pohjolan Heavy Jazz -liveä, hääräsi myös YLE:n kuvausryhmä dokumenttia varten. Ja kolmas porukka teki Pauligin kahvimainosta.

Itse dokumentti ei sittenkään ollut kovin kummoinen. Aika pintapuolinen ja hivenen sekava kuvaus. Ja niitä (ah niin mehukkaita) live-pätkiä näytettiin aivan liian vähän.

Eipä silti, olisihan se mukava uudestaankin katsella.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)