Teijo K. 02.05.2005 16:29:27 (muokattu 02.05.2005 16:35:05) | |
---|
Heh, ei vitsi et tosiaan alkaa pikkuhiljaa huvittaa tämä tyyppien nuoleskelu näillä palstoilla... :) Siis arva laittaa sellasen niin ohuen ja tuhnusaundisen linjan ku vaan voi olla ja sit porukat pöksyt märkinä kilpailee kuka ylistää sitä eniten... :D Erittäin mielenkiintoinen ja hieno linja, en mä sitä sano, mut siis toi saundi..? Vekkuli kieltämättä, mut äijämäinen?? Siis tollanen ohut murinaton, mikä ei edes syty kunnol..? Minkähänlaista palautetta olis tullu jos joku muu olis sen tänne laittanu... ;P Oonx mä ny famous? |
ozmo 02.05.2005 17:01:18 | |
---|
Oonx mä ny famous? Kieltämättä. :D Paljol myyt tukun hiuksias?? ;) Fuck pride! Pride only hurts, it never helps... |
Teijo K. 02.05.2005 17:04:30 (muokattu 02.05.2005 17:05:51) | |
---|
Kieltämättä. :D Paljol myyt tukun hiuksias?? ;) No en kyllä kehtaa kun kaljuuntuminen uhkaa muutenkin. Eedith :) |
HC.Pälä 02.05.2005 17:23:20 | |
---|
Let the bass Kikzz. |
kouranka 02.05.2005 18:03:58 | |
---|
Kun Mustanaamiolla on darra muut pitää turpansa kiinni. |
Royal Banzai 02.05.2005 18:28:17 (muokattu 02.05.2005 18:29:17) | |
---|
Heh, ei vitsi et tosiaan alkaa pikkuhiljaa huvittaa tämä tyyppien nuoleskelu näillä palstoilla... :) Siis arva laittaa sellasen niin ohuen ja tuhnusaundisen linjan ku vaan voi olla ja sit porukat pöksyt märkinä kilpailee kuka ylistää sitä eniten... :D Erittäin mielenkiintoinen ja hieno linja, en mä sitä sano, mut siis toi saundi..? Vekkuli kieltämättä, mut äijämäinen?? Siis tollanen ohut murinaton, mikä ei edes syty kunnol..? Minkähänlaista palautetta olis tullu jos joku muu olis sen tänne laittanu... ;P Ko. linja oli ainoa omaperäinen juttu tähän mennessä minun mielestä. Ketään muita osallistujia väheksymättä, kaikki on tähän mennessä ollu ihan vitun paljon parempia tiluttajia kun minä. Ed. Aini, toi HCPälä oli rankka. Does your mama like to reggae? |
Bassolow 02.05.2005 18:36:56 (muokattu 02.05.2005 19:44:26) | |
---|
Lisäilen nyt nuo linkit tuohon pääkirjoitukseen. Lisään siihen informaatiota ja muuta sälää ajan mukaan. Otetaanko käytäntöön äänenestys samalla tavalla kuin kitarapalstoilla,eli valitaan kolme omasta mielestä parasta biisiä ja pisteytetään ne niin että ensimmäinen vaihetoehto saa 3 pistettä, toinen 2 pistettä , ja kolmas 1 pisteen? Kilpailu sulkeutukuun ensiviikolla, päivästä ei vielä varmuutta. Ainiin, vaan yksi riffi per osalliktuja. Niskis päättäköön kummalla haluaa osallistua. Edit: Eli pistäkää siis kommentia miten haluaisitte tätä skabaa pidettävän. Esim. sulkeutumispäivämäärä ehdotuksia, ohjeita osallistujille joita lisäilen päätekstiin(vai kopioinko suoraan täältä http://muusikoiden.net/keskustelu/p … p?c=35&t=77164&o=0&co=0 ) |
projekti 02.05.2005 19:39:12 | |
---|
Lisäilen nyt nuo linkit tuohon pääkirjoitukseen. Lisään siihen informaatiota ja muuta sälää ajan mukaan. Otetaanko käytäntöön äänenestys samalla tavalla kuin kitarapalstoilla,eli valitaan kolme omasta mielestä parasta biisiä ja pisteytetään ne niin että ensimmäinen vaihetoehto saa 3. toinen 2 , ja kolmas 3 pistettä? =0&co=0 ) Mun mielestä tolle kolmannelle sijalle riittäis 1 piste... Heittäkää radionne järveen niin maailma pelastuu... |
Teijo K. 02.05.2005 19:41:23 | |
---|
Mun mielestä tolle kolmannelle sijalle riittäis 1 piste... Hear hear. I say. |
Bassolow 02.05.2005 19:46:04 | |
---|
Mun mielestä tolle kolmannelle sijalle riittäis 1 piste... Ohhoh, olipa nolo kirjoitusvirhe. Pyydän nöyrästi anteeksi. Voinko tulkita silti tämän viestin tukemiseksi kyseiselle(korjatulle) pisteytystavalle? |
projekti 02.05.2005 19:49:38 | |
---|
Ohhoh, olipa nolo kirjoitusvirhe. Pyydän nöyrästi anteeksi. Voinko tulkita silti tämän viestin tukemiseksi kyseiselle(korjatulle) pisteytystavalle? Hyvä pisteytystapa on, "munsta". Ja itteensä ei saa äänestää. Heittäkää radionne järveen niin maailma pelastuu... |
Teijo K. 02.05.2005 19:51:05 | |
---|
Hyvä pisteytystapa on, "munsta". Ja itteensä ei saa äänestää. Kylla, näillä eväin. |
Niskamies 02.05.2005 19:53:23 | |
---|
Meitsi on meshissä. |
Wil-J 02.05.2005 21:25:06 | |
---|
Ei helkkari, jos tästä kilpailu muodostui niin pitäisi melkein uusi ja parempi riffi tehdä :D No en jaksa... Mutta tosta Arvan saundista, mun mielestä se oli äijämäinen siinä mielessä että tiedän juttujen perusteella minkälainen kiero tyyppi toi Arva on ja vetää Neuvostoliitosta hommatusta muovilankulla... Eikö se ole äijää? En itse siitä saundista niin pidä, enkä itse käyttäisi, mutta Arvan persoonaan sopii kuin sormi anukseen. |
Ei helkkari, jos tästä kilpailu muodostui niin pitäisi melkein uusi ja parempi riffi tehdä :D No en jaksa... Mutta tosta Arvan saundista, mun mielestä se oli äijämäinen siinä mielessä että tiedän juttujen perusteella minkälainen kiero tyyppi toi Arva on ja vetää Neuvostoliitosta hommatusta muovilankulla... Eikö se ole äijää? En itse siitä saundista niin pidä, enkä itse käyttäisi, mutta Arvan persoonaan sopii kuin sormi anukseen. Haluaisit työntää sormen arvan anukseen? "...tilanteen mukaan peace tai turpaan" -absqua |
Wil-J 02.05.2005 21:31:15 | |
---|
Haluaisit työntää sormen arvan anukseen? Kapia tosta tuollaisenkin tulkinnan sai puristettua sun märkiä unia näkevällä mielikuvituksella irti ;) |
projekti 02.05.2005 21:37:52 | |
---|
Ei kait tätä niin kuoleman vakavasti kannata ottaa, sen palkinnon joutuu kuitenkin Alkosta ostaan omalla rahalla. Ja jokuhan heitti idean bassosooloskabasta, joten eiköhän kisata sellanenkin kunhan tästä kisasta/palkinnosta on toivuttu... Heittäkää radionne järveen niin maailma pelastuu... |
ozmo 02.05.2005 21:47:37 | |
---|
Mutta tosta Arvan saundista, mun mielestä se oli äijämäinen siinä mielessä että tiedän juttujen perusteella minkälainen kiero tyyppi toi Arva on ja vetää Neuvostoliitosta hommatusta muovilankulla... Eikö se ole äijää? Onhan se äijjää, mut ei se silti siitä saundista äijjää tee... ;P Joo, ei oikeesti, älkää vittuuntuko... :) Kuhan yritin jotain kinastelua saada aikaan... Perkele, täällä ollaan niin basisteja ettei ees älytä suuttua ku vittuillaan. Noh, pitää kai mennä kiusaan meidän rumpalia.... Jatkakaa. Fuck pride! Pride only hurts, it never helps... |
pardy 02.05.2005 22:07:34 | |
---|
Onhan se äijjää, mut ei se silti siitä saundista äijjää tee... ;P Joo, ei oikeesti, älkää vittuuntuko... :) Kuhan yritin jotain kinastelua saada aikaan... Perkele, täällä ollaan niin basisteja ettei ees älytä suuttua ku vittuillaan. Noh, pitää kai mennä kiusaan meidän rumpalia.... Jatkakaa. Työnnä sgabula sen byllyy. "...tilanteen mukaan peace tai turpaan" -absqua |
ozmo 02.05.2005 22:39:44 | |
---|
Työnnä sgabula sen byllyy. Ääh... rumpalit vaan tykkää sellasest... Fuck pride! Pride only hurts, it never helps... |