Säätäjä 02.05.2005 19:54:41 | |
---|
Mitä eroa noilla on? Mä huomasin ainoastaan, että Recto crunch oli muuttunut Classic boogie leadiksi, onkohan itse soundiin tullut muutoksia? Entä onko muihin soundeihin tai ominaisuuksiin tullut muutoksia? Paljonko muuten maksaa muuntajan vaihto tohon vermeeseen? Toinen vaihtoehto olisi sitten Muuntosähkön mötikkä. Jep. Osta Line6 Pod XT Pro 500€
Myy mulle TC G-Major ja Roland FC-200!!!! |
N33m0 02.05.2005 20:20:15 | |
---|
Täältä on paha kysyy ihan siinä mielessä ku kellään ei oo varaa tollassiin leluihin :D ( 'o')-d[||] More Beer! |
Ben_D 02.05.2005 20:22:52 | |
---|
Täältä on paha kysyy ihan siinä mielessä ku kellään ei oo varaa tollassiin leluihin :D Kannattaa kääntää näissä laitteissa katseet ulkomaille niin voi olla varaa. |
Eihän kolmosversiota ole edes olemassa... vai onko? http://www.petrucciforum.com/forums/archive/index.php?t-264.html Yllä olevassa linkissä sanotaan, että 1.0 ja 2.0 ero on se, että kakkosversioon voi kytkeä continuous controllerin eli esimerkiksi expression-pedaalin. Sillä voi sitten ohjata yhtä tai useampaa Triaxiksen parametreistä. Erittäin käyttökelpoinen ominaisuus kyllä. Kakkosversiossa on se yksi soundin nimi vaihtunut ja itse soundikin kyllä. Lisäksi osassa kakkosversioista on "fat mod". Niissä versioissa se "fat mod" vaikuttaa ilmeisesti LEAD 1 RED soundiin. Triaxiksen manuaalissa http://www.mesaboogie.com/manuals/Triaxis.pdf sivulla 26 sanotaan: "2.0 sisältää monia parannuksia... sekä käyttäjälle näkyviä että näkymättömiä." Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole. |
Säätäjä 02.05.2005 22:16:14 | |
---|
Levytukusta sanoivat että on jo hetken aikaa ollut versio 3 hyllyssä. Täytyy varmaan pistää mailia Mesalle. Oliko jollain tietoa (tai suuruusluokaa) paljon muuntajan vaihto kustantaisi? Osta Line6 Pod XT Pro 500€ |
Jormaz 02.05.2005 22:51:21 | |
---|
In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
oiva tumpeloinen 03.05.2005 09:11:53 (muokattu 03.05.2005 09:15:41) | |
---|
Mitä eroa noilla on? Mä huomasin ainoastaan, että Recto crunch oli muuttunut Classic boogie leadiksi, onkohan itse soundiin tullut muutoksia? Entä onko muihin soundeihin tai ominaisuuksiin tullut muutoksia? Levytukussa osasivat jokin aikaa sitten kertoa, että recto-piiri on poistettu triaxiksesta, ja tilalle on laitettu lone star. Johtuu siitä, että recto-piiri ei kuulemma mahtunut kokonaan kuoriin sisään, eikä kuulostanut läheskään siltä mitä mainostavat. Pitäis varmaan käydä sisäänajamassa uusi versio, jos rouvalta sais jossain vaiheessa luvan ostoksiin ;) edit: Kannattaa varmaan katella esim. guitarbargains.com, ennen kuin alkaa miettiä muuntajien vaihtoa. Näyttäis hinta menevän rahteineen 2000e pintaan......se ei varmaan ilmanen oo tuolla rapakon takanakaan. Kokeilemalla tyhmäkin oppii..... |
Säätäjä 03.05.2005 15:39:09 | |
---|
Näyttäis hinta menevän rahteineen 2000e pintaan......se ei varmaan ilmanen oo tuolla rapakon takanakaan. Alle puolentoistatuhannen euron pääsee ihan koska tahansa, kun käytettynä hakee. Osta Line6 Pod XT Pro 500€ |