Aihe: Lahjakkaat muusikot R.I.P.
1 2 3 4
laite
27.04.2005 19:27:10
Allekirjoituksessa mun mielipide topiciin.

Surullista.
R.I.P. Gösta Sundqvist, 15.8.2003. Eksentrikko, humoristi ja nero.
Schnowotski
27.04.2005 20:18:20
Liekö Anton Weberniä mainittu. Hänet ammuttiin 1945. Aika katu-uskottavaa siis.
Ja yllättäen vasta kuolemansa jälkeen taisi tulla kunnioitusta hepulle.

"Vuoden 1911 tienoilla sävelsin Bagatellit jousikvartetille (op. 9), kaikki hyvin lyhyitä kappaleita, ne kestivät yhteensä ehkä pari minuuttia. Kenties ne olivat lyhyimpiä siihen asti tehtyjä sävellyksiä. Säveltäessäni minulla oli tunne, että kun kaikki kaksitoista säveltä on soitettu, kappale on päättynyt. ... Luonnoskirjaani kirjoitin kromaattisen asteikon ja pyyhin nuotit yksi kerrallaan yli sitä mukaa, kun ne oli käytetty. Miksikö? Koska olin vakuuttunut siitä, että kun sävel on käytetty, sitä ei tarvita enää. ... Sisäinen korvani vakuutti, etten ollut hullu. ... Itse asiassa: syntyi lainalaisuus; ennenkuin kaikki kaksitoista säveltä ovat esiintyneet, yhtäkään niistä ei käytetä uudelleen. "
- Anton Webern

Ja mikä kummallisinta, hänelläkin olisi varmaan parhaat ajat olleet edessä...
Nyyh.
Tyttö kouluttautuu lääkäriksi, diagnosoi itsellään aivokasvaimen ja ampuu itsensä.
Rakastitko minua kun katsoit minua silmiin, kun pidit minua kädestä, kun tulit puhumaan minulle? - elämä yksin ei ole vaikeaa, mutta elämä ilman sinua...
AoA
28.04.2005 13:23:03
Ajatelkaapa minkälainen legenda vaikkapa Michael Jackson olisi, jos hän olisi kuollut vaikkapa HiStory-levyn aikoihin tai aiemminkin...

Voi olla, mutta kyllähän sitä popin kuninkaana edelleenki pidetään, eikä syyttä, tosin pääkoppa vaan ehtiny mennä jostain kohtaa vinksalleen.
-Anssi, Stiff Flavor
suhar
30.04.2005 13:35:27
2000-luvun pahin menetys on kyllä ollu John Entwistle.
Iso D
02.05.2005 22:27:16 (muokattu 04.05.2005 00:46:38)
http://www.nndb.com/people/213/000092934/
.

Offtopic: Tuolta sivulta löytyy myös vastaus aina suomalaisia vaivanneeseen kysymykseen tunnetuimmasta suomalaisesta. No se on sitten Mannerheim. Ainoa suomalainen joka on "famous".
Vedestä nousee kasvi!
Pelsi
03.05.2005 23:22:52
Offtopic: Tuolta sivulta löytyy myös vastaus aina suomalaisia vaivanneeseen kysymykseen tunnetuimmasta suomalaisesta. No se on sitten Mannerheim.

Onhan siellä myös Renny ja Linuskin. Mutta missä on Andy?
Kalamies #3 >-)))>
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)