Aihe: Boss gt6 vai me-50 tai joku muu??
1 2 3 4
januszian
05.03.2005 14:46:21

Niinpä joopa. Nykyäänhän noihin Line6:siin saa tilattua mieleisensä vahvistin paketin eli. Jos high gain on sun juttu ni sitten voi ostaa esim. PODxt:hesi high gain paketin jossa on enimmikseen vain sen tyylisiä vahvistin malleja.

www.line6.com kun en hintoja tai mitään muutakaan muista. :)
"Oma kämppä on aina plussaa." - Aristoteles.
Migo
05.03.2005 20:54:51
Taitaa käydä niin, että tuo me-50 vie voiton wahi on mielestäni parempi kuin digitechin. Ja enpä tiedä onko toi 8-raituri nyt sen arvoinen, että viitsii maksaa satasta enempi et saisi sen....Ja eipä tuo me-50 mikään huono ole. Aika hyvät soundit siitä saa..Ja tosiaan onhan se halvempi.
Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....?
hanipai
05.03.2005 21:39:10
Taitaa käydä niin, että tuo me-50 vie voiton wahi on mielestäni parempi kuin digitechin. Ja enpä tiedä onko toi 8-raituri nyt sen arvoinen, että viitsii maksaa satasta enempi et saisi sen....Ja eipä tuo me-50 mikään huono ole. Aika hyvät soundit siitä saa..Ja tosiaan onhan se halvempi.

Pelkään wahin varaan en laskisi eikä siitä Digitechistä tartte ottaa kun GNX-2, mikä samanhintanen kuin ME-50. Itse en oo testinyt niitä, mutta painin saman ongelman edessä, tosin mulla hiertää ajatuksissa myös PODXT.
Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)!
Migo
05.03.2005 23:38:53
Pelkään wahin varaan en laskisi eikä siitä Digitechistä tartte ottaa kun GNX-2, mikä samanhintanen kuin ME-50. Itse en oo testinyt niitä, mutta painin saman ongelman edessä, tosin mulla hiertää ajatuksissa myös PODXT.
No enhän minäkään toki pelkän wahin takia ole ostamassa... Toisaalta kiinnostais tuo digitech ja samaan aikaan myös tuo bossi...Kun saisi hieman selvyyttä..Kyllähän tossa digitechissä on hieman enemmän kaikkea. Onkos tuo gnx2 ilman raituria yms.??
Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....?
Wolffie
02.05.2005 20:58:31
Menee hieman aiheen vierestä, mutta tästä on näköjään joku muukin täällä jo kertoillu.

Olis tarve räkki-, tai lattiamalliselle multiefektille, josta saisi heitettyä signaaliin EQ:n ennen ja jälkeen etuastetta ja josta pitäisi löytyä perus delay ja modulaatioefektit. GT-3 toimi ainakin kun häkä tuossa hommassa. Etuaste särölle varattuun looppiin ja sitten vain vääntämään. Onko tuohon n. 200 euroon mitään muita vaihtoehtoja tuollaiseen viritelmään? Räkkivermeissä kun on se huono puoli että niitä pitäisi saada jollakin ohjattuakin, mutta kun rahaa ei nyt vain OLE.

Torilla on myynnissä Rolandin GP-100 räkkimulti/etuaste + FC-200 midilauta 350e. Tiedän että menee yli budjettisi mutta jos saat jostain rahaa niin voisi olla varteenotettava vaihtoehto?
Mitäköhän tästäkin taas tulee...
Crackis
02.05.2005 23:07:11
Torilla on myynnissä Rolandin GP-100 räkkimulti/etuaste + FC-200 midilauta 350e. Tiedän että menee yli budjettisi mutta jos saat jostain rahaa niin voisi olla varteenotettava vaihtoehto?

Tuo GP-100 ei sisällä yhtään mitään muuta minulle tarpeellista kuin tuo GT-3. Hinta vain on lähes kaksinkertainen, ja jos en väärin muista niin tuosta kun ei saa edes kun EQ:n joko ennen tai jälkeen etuastetta. Pitäisi saada sekä ennen että jälkeen ja mielellään samasta laitteesta että pysys tuo kalusto edes jotenkuten hallittavissa ja simppelinä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)