Arseska 01.05.2005 17:23:58 | |
---|
On tuo Devils and Dust tossa hyllyssä ja on kyllä mielestäni todella hyvä levy. Levy tosiaankin vaati ehkä vähän enemmän kuuntelua avautuakseen, koska ei ole yhtä suoraviivainen verrattuna esim. The Rising:iin. Vaihtelua siis löytyy jopa niinkin paljon, että Bruce vetää pari biisiä falsettina, ja hei, ne ei kuullosta ollenkaan huonolta! Toinen niistä, All I'm Thinkin' About, on mielestäni melkeinpä levyn paras biisi; sairaan rento meininki siinä. Sanoisin, että on todella tasapainonen paketti, jota ei kyllästy kuuntelemaan. Niin, noista extroista sitten... Ne kyllä antaa ihan uutta potkua levylle, kun näkee Bruce vetävän niitä biisejä yksikseen jollain 30 vuotta vanhalla akustisella Gibsonilla. Bruce kertoo hieman noista biiseistä ja mitä se tuuminut niitä kirjoittaessa. Very insightful. Itse antaisin levylle arvosanan 4/5:stä. Itse en vertaisi tätä leyvä noihin 70-luvun tuotoksiin, koska tästä huokuu voimakkaasti kokemuks ja sellainen elämän kartuttama viisaus ja ymmärrys. Eli uskon, että pitkäikäisimmätkin Brucen kuuntelijat löytävät uuden puolen hänestä, niin musiikillisesti kuin henkilökohtaisestikkin. Anssi Kelasta
diggaaminen osoittaa sellasta terveellistä avointa suhtautumista musiikkiin vapaana taiteena. -Suomen Tietosanakirja |
Bonham 02.05.2005 16:09:20 | |
---|
Ekan kuuntelun jälkeen varmaa on vain se, että tätä ei voi verrata mihinkään muuhun äijän levyyn... eikä tietty tarvitsekkaan. Palaan asiaan... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Flash 02.05.2005 17:32:50 (muokattu 02.05.2005 17:58:16) | |
---|
Sainpa liput tuonne Hampurin keikalle 11.6., kun ei Bruce tänne asti halunnut tulla, liekö stadionin remontti syynä? Paskat se missään stadioneilla nyt soittele. Ei oikein toimis mies ja kitara meininki niin isoissa mestoissa. Suomeen tulemattomuus nyppii, koska Ruotsissa on sentään kaksi keikkaa... Edit: Settilistoja: http://www.backstreets.com/setlists.html There Is A Light That Never Goes Out |
Paskat se missään stadioneilla nyt soittele. Ei oikein toimis mies ja kitara meininki niin isoissa mestoissa. Suomeen tulemattomuus nyppii, koska Ruotsissa on sentään kaksi keikkaa... Edit: Settilistoja: http://www.backstreets.com/setlists.html Kelpais aika hyvin klubikeikka mulle:) Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Mr. Mustard 03.05.2005 20:32:47 | |
---|
Nyt tuli hommattua, ja pari kertaa on kuunneltu. Mielestäni Rising-levyn slovarit kuulostivat samoilta. Mikä tahansa uuden levyn biiseistä olisi voinut olla risingilla mukana. D&D koostuu pelkistä akustisista tunnelmapaloista, joten siinä mielessä vertaukset Nebraskaan voi ymmärtää. Tosin D&D:n sävellyspuoli ei yllä Nebraskan tasolle, ja D&D:n sovitukset eivät ole niin rosoisia ja pelkistettyjä, vaan tuotanto on suurempaa ja hiotumpaa. Ei tämä uutukainen huonolta kuulosta, mutta kukaan ei ´(kai?) sentään mitään mestariteostakaan odottanut. Kypsään ikään ehtineen miehen alakuloisen seestynyttä mietiskelyä. Mukavaa, että pomo tekee välillä näitä hiljaisiakin levyjä. "Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..."
- Lemmy Kilmister |
Flash 04.05.2005 17:36:35 | |
---|
Yhden kuuntelun perusteella: Osa kappaleista kuulosti hyvin samalta, kuin Greatest Hits levyn uudet biist (Blood Brothers, Secret Garden jne.). Osa taas kuulosti The Rising ja Tom Joad matskulta. Hirveästi ei tullut kyllä Nebraska mieleen. Joo, mutta kuunnellaanpa lisää ennenkuin annetaan syvällisempiä arvioita... There Is A Light That Never Goes Out |
MES 08.05.2005 14:08:17 | |
---|
Niin, noista extroista sitten... Ne kyllä antaa ihan uutta potkua levylle, kun näkee Bruce vetävän niitä biisejä yksikseen jollain 30 vuotta vanhalla akustisella Gibsonilla. Bruce kertoo hieman noista biiseistä ja mitä se tuuminut niitä kirjoittaessa. Very insightful. Itse antaisin levylle arvosanan 4/5:stä. Itse en vertaisi tätä leyvä noihin 70-luvun tuotoksiin, koska tästä huokuu voimakkaasti kokemuks ja sellainen elämän kartuttama viisaus ja ymmärrys. Eli uskon, että pitkäikäisimmätkin Brucen kuuntelijat löytävät uuden puolen hänestä, niin musiikillisesti kuin henkilökohtaisestikkin. Minä jätän vielä lopullisen tuomion antamatta uutuudelle. Minä ainakin olen tuota taitoa pukea elämän kartuttama viisaus ymmärrys sanoiksi ja musiikiksi havainnut Brucelta jo n. 20 vuoden ajan eli vaikkapa Tunnelin tai Tom Joadin tunteville tämä ei kyitenkaan tuo kovin paljon uusia puolia (voiko sitä vaatiakaan?). Taitaa tuo Gibsonikin olla lähempänä 50 vuoden viisautta (valistunut arvaus) |
Jubi 10.05.2005 19:35:36 | |
---|
Yhden kuuntelun perusteella: Osa kappaleista kuulosti hyvin samalta, kuin Greatest Hits levyn uudet biist (Blood Brothers, Secret Garden jne.). Devils&Dust -nimibiisihän on ihan suoraan uudelleen sanoitettu Blood Brothers! Innostus, nuoruuden hermostollinen häiriötila, joka paranee pienillä annoksilla katumusta kokemuksen karttumisen seurauksena. |
aikavaikea 10.05.2005 20:23:33 | |
---|
Ei nyt saa fanit suuttua, mutta se uusi biisi (en muista nimeä nyt) minkä Bruce heitti viime lauantain Lista Top40 -ohjelmassa, oli kyllä ihan kamalaa ulinaa ja huuliharpun pahoinpitelyä. Ja kyllä mä joistain pomon jutuista ihan pidänkin, eli en provoa. Olin vain niin kauhuissani (kuten myös vaimoni, joka joltisenkinlainen fanikin on). I like to raise my glass. I like to praise the past. Some things go on forever. Some things never last. (Darrell Sweet, 1947-1999) |
saturnzreturn 10.05.2005 23:00:35 | |
---|
On muuten hieno systeemi millä myyvät lippuja kesäkuussa oleville Ruotsin keikoille. Myydään vain puhelimitse tai keikkapaikan lippuluukulta. Max 2 per asiakas, lippuihin tulee nimet ja keikalla tarkistetaan henkkarit. Jälleenmyynti on siis mahdotonta ja trokareita vituttaa. www.ema.se kertoo lisää mikäli kiinnostaa. Nerokasta!! Tämä on hienoa my wallet's fat and so is my head |
Jubi 11.05.2005 09:45:11 | |
---|
Pari kertaa olen ehtinyt kuuntelemaan levyn läpi ja kyllä se mun mielestä ihan miellyttävää kuunneltavaa on. Ihmettelen vaan, kuinka tuo D&D -biisi on päässyt Brucen itsensä ja erityisesti tuottajien seulan läpi levylle. Ihan mainion kuuloinen kipale, mutta onhan se ihan sama biisi kun tuo Blood Brothers. Pyöritetäänpä levyä lisää, jos se alkaisi muuttua entistäkin paremmaksi. Innostus, nuoruuden hermostollinen häiriötila, joka paranee pienillä annoksilla katumusta kokemuksen karttumisen seurauksena. |
Deeku 11.05.2005 16:00:58 | |
---|
Kelpais aika hyvin klubikeikka mulle:) Lähtisköhän DT:hen, jos kaunista pyydetään? Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here! |
Bonham 11.05.2005 16:02:29 | |
---|
Lähtisköhän DT:hen, jos kaunista pyydetään? No tottakai... jollei lähe, o mulkku:) Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Qwarek 11.05.2005 20:44:22 | |
---|
Loistava levy, hieno paluu nebraskan jalanjälijille. |
PepeAngst 13.05.2005 15:44:06 | |
---|
Vähän offtopic, mutta Anttilasta saa 9,95 eurolla Bruce Springsteen live in Toronto 1984 dvd:n. Vetää E-street bändin kanssa. Vähän vhsmainen kuva, mutta helmi keikka. Kannattaa käydä hakemassa. D&D on ihan hyvää kuunneltavaa mielestäni. Pidän kyllä enemmän Brucesta bändin kanssa, mutta ihan mukavaa vaihtelua. Olen syntynyt 12. heinäkuuta. Samana päivänä kuin Bill Cosby ja Pate mustajärvI!!!!! |
Flash 13.05.2005 15:54:48 | |
---|
Vähän offtopic, mutta Anttilasta saa 9,95 eurolla Bruce Springsteen live in Toronto 1984 dvd:n. Onko tuo virallinen julkaisu vai näitä halpis semi-virallisia julkaisuja? No ihan sama, pakkohan tuo on hankkia... There Is A Light That Never Goes Out |
Mechanizm 13.05.2005 17:24:27 | |
---|
Vähän offtopic, mutta Anttilasta saa 9,95 eurolla Bruce Springsteen live in Toronto 1984 dvd:n. Kiitos ilmoituksesta, taidankin lähteä samantien katsomaan josko löytyisi. + "Forever is a long time"
- Yngwie Malmsteen |
Flash 14.05.2005 08:07:58 (muokattu 14.05.2005 08:08:21) | |
---|
Onko tuo virallinen julkaisu vai näitä halpis semi-virallisia julkaisuja? No ihan sama, pakkohan tuo on hankkia... Kävin eilen hakemassa tuon Live In Toronto DVD:n. Se on sellaista pro-shot bootleg tasoa, mutta silti ehdoton hankinta fanille. Muutamia erittäin hienoja vetoja. There Is A Light That Never Goes Out |
slowdive 08.12.2005 23:15:34 | |
---|
Nostetaanpa tämä. Devils & Dust löytyy jo nykyään midprice-osastolta, josta itsellekin tarttui levy mukaan muutama tovi sitten. On kyllä osottautunut kuuntelussa todelliseksi helmeksi. Suosittelen kyllä jouluryysiksessä tarttumaan ja ostamaan itselle laatulahjan. Itse en vertaisi tätä leyvä noihin 70-luvun tuotoksiin, koska tästä huokuu voimakkaasti kokemuks ja sellainen elämän kartuttama viisaus ja ymmärrys. Aika satunnainen Springsteenin kuuntelija olen, mutta samanlainen fiilis tulee itsellekin. Eipä sillä taida olla kovin hävettäviä kausia urallaan, mutta silti pakko todeta että se kyllä tuntuu ihan arvokkaasti vanhenevan. "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) |
Mechanizm 08.12.2005 23:20:59 | |
---|
Joo, kympillä irtoaa jo DVDllä varustetettunakin. Loisto hankinta. Onko kenelläkään ollut ongelmia DVDn äänen kanssa koneelta katsottuna? Itsellä kuulluu kovaa suhinaa, epäilen kyllä että DTS kodekeissa vika. You still think swastikas look cool?
In a real fourth reich you'll be the first to go! |