KooAa 12.04.2003 15:37:20 | |
---|
Oon tässä kuullu The Donnasia ja Thee Ultra Bimboosia. Taitaa joutua CD:eitä ostamaan. Mitä mieltä olette ja onko muita vastaavia ? Koo(Aa)lla ei ole väliä ! |
Heavy Metal Machine 12.04.2003 15:41:00 | |
---|
Tegan & Sara on aika helvetin hyvää... kannattaa tsegata! |
coffeemaker 12.04.2003 15:45:04 | |
---|
Tuli tippa linssiin kun kuulin, että The Donnas lähteneet Lookout recordsilta ja vaihtaneet (ilmeisesti) isompaan labeliin... mutta eihän se musa ole pahemmin muuttunut, vähän rokimpaa vaan nykyään. Hyvä bändi, tykkään kovasti! :) Hmm, Lunachicks on kans loistava, mutta ei se taida kovin rokkia olla, tsekkaamisen arvoinen kuitenkin :) 'I am too lazy to live and too afraid to die' |
Toihan oli kova toi Tarharyhmä. Siinähän oli Maija Vilkkumaa. hoho vaan sullekkin |
Grapevine 12.04.2003 16:00:49 (muokattu 12.04.2003 16:01:30) | |
---|
Tuli tippa linssiin kun kuulin, että The Donnas lähteneet Lookout recordsilta ja vaihtaneet (ilmeisesti) isompaan labeliin... Niin. Miksi tippa tuli linssiin? |
Tapani L 12.04.2003 16:04:43 | |
---|
Niin. Miksi tippa tuli linssiin? Putsasi silmälaseja kun kuuli...
|
coffeemaker 12.04.2003 16:04:44 | |
---|
Niin. Miksi tippa tuli linssiin? Minusta olisi ollut paljon kivempaa jos The Donnas olisi jatkanut levyttämistä lookoutille. Pienet labelit ovat mielestäni aina sympaattisempia ja kivempia kun isot rahaa takovat labelit.
'I am too lazy to live and too afraid to die' |
Grapevine 12.04.2003 16:09:38 | |
---|
Minusta olisi ollut paljon kivempaa jos The Donnas olisi jatkanut levyttämistä lookoutille. Pienet labelit ovat mielestäni aina sympaattisempia ja kivempia kun isot rahaa takovat labelit. Noo... En tiedä kun ei ole kokemusta, mutta luulis isommalla leibelillä saavan parempaa jälkeä aikaseksi, kun on massia enemmän käytössä. Kait... No en mä oikeesti mitään tiedä;) Varmaan se pikku leibeli ois ollut sittenkin parempi.
|
Tapani L 12.04.2003 16:16:02 | |
---|
Noo... En tiedä kun ei ole kokemusta, mutta luulis isommalla leibelillä saavan parempaa jälkeä aikaseksi, kun on massia enemmän käytössä. Jotkut saa, jotkut ei... riippuu ihan bändistä. Jos esimerkiksi kysytään joltain kovan luokan alkuaikojen Offspring fanilta, että onko Offspring saanut parempaa jälkeä siirryttyään Sonylle, niin vastaus on hyvin toden näköisesti ei.
|
tollo 13.04.2003 13:20:12 | |
---|
Hole ja Bitch Alert on ihan hyviä. "laiffiahan se elämä vaan on" |
Grapevine 13.04.2003 13:21:18 | |
---|
Oon tässä kuullu The Donnasia ja Thee Ultra Bimboosia. Taitaa joutua CD:eitä ostamaan. Mitä mieltä olette ja onko muita vastaavia ? Mäkin tykkään Thee Ultra Pimpasta. |
Walrus 13.04.2003 14:05:10 | |
---|
The Micragirls no tiukkaa garagerockia :) |
Huikki 13.04.2003 14:56:06 | |
---|
Sahara hotnights. Äkkiä levykauppaan! |
Osmo Komppi 13.04.2003 16:22:39 | |
---|
The Micragirls no tiukkaa garagerockia :) Jeps! Flaming Sideburnsin Tavastian keikalla oli todella positiivinen ylläri tuo lämppärinä toiminut Micragirls. Asenne oli kohdallaan ja homma toimi. Ilo oli kuunnella. Etukäteen en tiennyt orkasta mithän ja oli ehkä parasta lämppäriylläriä mitä eteen sattunut. Taidanpa hankkia plätyn kun sellaisen löydän / sellainen tulee. "Entä sitten? --- Sitä en tiedä."
-Karel Capek- |
Marlowe 13.04.2003 22:57:26 | |
---|
The Donnas vakuutti singlebiisillään "Take It Off" siinä määrin että menin ostamaan tuon uuden levyn (myönnetään, myös ulkomusiikillisilla syillä oli osuutta asiaan, sen verran näpsäkän näköisiä rokkimimmejä nämä neljä donnaa ovat). Yhtyeen aikaisempia levyjä en ole kuullut. "Spend the Night" on omassa genressään ihan kiva levy, joka ei tarjoa mitään uutta ja mullistavaa, mutta ainahan tuollaista energistä ja railakasta rokkia on kiva kuunnella. The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby) |
PuNkKi 14.04.2003 03:10:49 | |
---|
mistä näitä The Donnas:in cd:itä mahtaa saada? Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |
Chemo 14.04.2003 08:29:37 | |
---|
The Donnas Mä tykkään, mulla on Donnien kolme ekaa kiekkoa. Eka levy on mun mielestäni selkeästi hauskin (nopeeta ja räkäisesti äänitettyä ramopunkpoppia). Sittemmin Donnat ovat menneet enemmän hard rock-tyyppiseen suuntaan; olisin itse tykännyt enemmän jos olisivat pysyneet siinä ekan levyn tyylisessä jutussa. No, ovathan ne uudemmatkin ihan oikeeta rokkia sentään, ja cover Judas Priestin Living After Midnightista kyllä kuulemisen arvoinen... Stupido Shopista ja Swamp Musicista olen noita ostanut. |
Mage 14.04.2003 08:51:31 | |
---|
Lauantaina tuli hankittua bimbojen uusin levy ja täytyy sanoa että melkoisen mukavaa jyystöä on koko levyllisen verran. Give me a little time to think, while I mix me another motherfucking drink.
- RL Burnside |
JuSu 14.04.2003 10:21:37 | |
---|
Toihan oli kova toi Tarharyhmä. Siinähän oli Maija Vilkkumaa. Noh, enpä tiedä meneekö Tarhis kategoriaan 'rockbändit'. Laulussakin laulavat, että 'tyttömäistä tappopoppia'... =) JuSu "One of the great advantages of being a male is, that eventually you get to be a dirty old man." |
Dilemma 14.04.2003 19:49:15 | |
---|
Noo... En tiedä kun ei ole kokemusta, mutta luulis isommalla leibelillä saavan parempaa jälkeä aikaseksi, kun on massia enemmän käytössä. Kait... No en mä oikeesti mitään tiedä;) Varmaan se pikku leibeli ois ollut sittenkin parempi. Eikä se lookout ny niin pieni ole, ja onhan niillä ollu muutamia suht tunnettuja bändejä listoillaan. esmes Operatin Ivy, Neurosis ja vaikka Samiam.
"Me and the boys ain't afraid to raise our voices but we hardly ever act it's sad but it's fact, there is much for us to do, tear down and build up new, but we speak from our heart and that's a start."
-Randy: Me and the boys- |