Aihe: Tama tension watch
1 2
KoRn88.
01.02.2003 15:41:47
juu seikkailin tuolla taman sivuilla ja näin siellä ton tama tension watch viritysmittarin. Onko kellään kokemusta tosta ku sehän näytti ihan mielenkiintoselta? saako sillä hyvin viritettyy jne.? ja kertokaa vähän minkälainen on jos jollain tommonen vehe on. onko hyvä vai huono?
------------Stampeden rumpali---------------
Buusteri
01.02.2003 16:09:58

Tulihan tuota moisella kerran musaliikkeessä rumpuja viriteltyä. Ja hyvin toimi.. se on aika sillee ovela vehe ku se mittaa jotenki sitä kalvon kireyttä tjn. mutta pirun hyvät vireet sillä sai kaikkiin rumpuihin.. nuo on vaan tosi kalliita mun muistaakseni.. mutta mitäpä ei rumpali hyvän vireen takia tekisi
laiturilla haitari soi, haita se harmitti, haita risoi..
Buusteri
01.02.2003 16:11:00

nii ja ei muuten menny paljo yhtään aikaa ku laitto kaikkien rumpujen kaikki kalvot vireeseen.. eli tuossa plussaa ainaki tuo nopeus
laiturilla haitari soi, haita se harmitti, haita risoi..
Jaska
01.02.2003 16:45:30
oon vähän kuullu juttua että "karkee" virittäminen sujuu hyvin mutta tarkentaminen ei oikein suju
KoRn88.
01.02.2003 17:06:17
Tulihan tuota moisella kerran musaliikkeessä rumpuja viriteltyä. Ja hyvin toimi.. se on aika sillee ovela vehe ku se mittaa jotenki sitä kalvon kireyttä tjn. mutta pirun hyvät vireet sillä sai kaikkiin rumpuihin.. nuo on vaan tosi kalliita mun muistaakseni.. mutta mitäpä ei rumpali hyvän vireen takia tekisi

juu no thomannissa näin ton niin siellä oli 115 epeä.
Roberto
01.02.2003 17:51:44

juu seikkailin tuolla taman sivuilla ja näin siellä ton tama tension watch viritysmittarin. Onko kellään kokemusta tosta ku sehän näytti ihan mielenkiintoselta? saako sillä hyvin viritettyy jne.? ja kertokaa vähän minkälainen on jos jollain tommonen vehe on. onko hyvä vai huono?

Naurettavaa sontaa. Yhtä tarkkaan vireeseen saa kun painelee sormella kalvoa ruuvien kohdalta. Sitte on tietty noi korvat mitkä on aika paljon paremmat työkalut.
jussijoe
03.02.2003 09:48:33

kantsii kysyy musaliikkeistä vuokraako ne noita... ainaki raahessa kyllä...
Silvio Dante
12.04.2003 13:25:21
Naurettavaa sontaa. Yhtä tarkkaan vireeseen saa kun painelee sormella kalvoa ruuvien kohdalta. Sitte on tietty noi korvat mitkä on aika paljon paremmat työkalut.

Turha on k.o. kapistus, juu! Mutta toisaalta täytyy "ihailla" noita valmistajia ku ne vaan osaa (ja kehtaa) rahastaa soittajia...
DrmBug
12.04.2003 16:59:43
Joo, kyllä se niin on että hyvä rumpali osaa virittää rumpunsa korvakuulolla. Vaikka tuskin tästä oli kyse, haluttiin vaan tietoa laitteesta. Mutta itse en rahojani tommoseen tuhlaisi.
KoRn88.
12.04.2003 18:10:58
juu korvakuulollahan sen mieluisimman soundin saa. kysyinpähän vaan et onko tommosesta mihinkään.
J.Newkid
15.04.2003 13:23:10

Mulla on toi kyseinen vehje. Se on mulle laiskalle nuottikorvattomalle paskalle elintärkeä. Nopea ja helppo varsinkin jos on iso kiska tai kaksi bassaria (niinku mulla) niin kannattaa hommata
jussijoe
15.04.2003 23:57:20

erittäin kätevä laite tuo... mun serkku sano, että viritysmittarilla ei saa rumpuja hyvään vireeseen, mutta ainakin mää sain mun rummut aivan helv***n hyvään vireeseen tolla... oli musakaupasta lainasa. ostan varmaan kesällä tommosen, ku on rahaa... :) tuo oikeesti toimii!
bluesman86
16.04.2003 13:41:21
mul on kans ko. laite iha kätsy peli
Rock Rock
Baroquean
16.04.2003 14:36:33 (muokattu 16.04.2003 14:37:32)
Varmaan ihan hyödyllinen vehje, siis studioon studiorumpaleille (ammattirumpaleille) tai rumpaleille jotka vaihtavat kalvoja suht usein. Mulla on ollut nykyisessä setissä samat kalvot (Remon Pinstripet ylhäällä ja alhaalla.) ostohetkestä lähtien eli jotain neljä vuotta ja vielä menee kevyesti pari vuotta. Evansin basarikalvon pintakalvo tosin repes, mutta sen korjasin ilmastointiteipillä. Ja taas pelittää...
Mikko A
16.04.2003 17:47:13
(Remon Pinstripet ylhäällä ja alhaalla.)

Huh huh!!
I rule...
Joku vaa
16.04.2003 17:59:50

(Remon Pinstripet ylhäällä ja alhaalla.)

Kuinka kestät tota soundia?
Baroquean
17.04.2003 22:00:54 (muokattu 17.04.2003 22:14:11)
Huh huh!!

Ei saa olla liian kriittinen. Tuju soundi on hyvä!
Baroquean
17.04.2003 22:04:48
Kuinka kestät tota soundia?

Olet siis soitellu rummuilla joissa on pinstripet päällä ja alla? Ei soundissa ole mun mielestä mitään valittamista (Ja olen kyllä soitellu ihan huippuhimmeleilläkin.). Autotallin hyllyillä tärisevät ja särisevät tavarat aiheuttavat mielestäni enemmän ongelmia.
Joku vaa
18.04.2003 14:49:07

Olet siis soitellu rummuilla joissa on pinstripet päällä ja alla? Ei soundissa ole mun mielestä mitään valittamista (Ja olen kyllä soitellu ihan huippuhimmeleilläkin.). Autotallin hyllyillä tärisevät ja särisevät tavarat aiheuttavat mielestäni enemmän ongelmia.

Kyllä. olen kokeillut rumpuja missä on pinstripe päällä ja alla. Lisäksi on testattu myös basarissa. Ääni on aivan liian matala ja jotenkin etovan kuuloinen. ja jos virittää kireelle niin ääni menee vaan pahempaan suuntaan...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)