Julmettu 01.05.2005 17:47:33 | |
---|
Julmettu, Vasenniplaaja, Jokke69, NYDoll, Vantage, Myrtonen, Valdemar, S-edi, Olli.S, Ritsie.... tulivat nyt mieleen. ohimennen nähtyjä/pari sanaa tullut vaihdettua: OlawiSladen, Jussiohman, Kärpäsruoska, Pelsi Suurimman osan noista nähny, mutta vain osalle jotain oikein jutellu. Ja kuka vitun Julmettu? |
ICE 01.05.2005 17:54:41 | |
---|
miitissä 2004 tapasin _yllättäen_ m.nettiläisiä. sen lisäks oon tavannut seuraavat kafrut in riil laif: Sammakko, Möhköfantti ja Viceroy. "Taidetta taiteen vuoksi" - Theophile Gautier Ärlä #025 |
Jormaz 01.05.2005 17:58:46 | |
---|
Muutaman. Ja muutaman kanssa olen pari sanaa vaihtanut foorumista, tosin nimimerkeistämme emme puhuneet joten se siitä. Ja muutaman kanssa olen kauppaa käynyt. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Exhausted 01.05.2005 18:05:20 | |
---|
yllättävän moni kaveri on osoittautunut muusikoiden.net jäseneksi. ja sitten torin kautta kamaa kaupatessa on pari kertaa tavannut ihmisiä |
Dumb 01.05.2005 18:24:34 | |
---|
torin kautta kamaa kaupatessa on pari kertaa tavannut ihmisiä Okei... Hmm... 8-) Sori, oli pakko! Ja joku olisi tähän tarttunut kuitenkin, joten sallittakoon? |
Kimmo72 01.05.2005 19:16:57 | |
---|
Muutaman turkulaisen :) + pari niitä "kamakauppiaita" Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
Putte 01.05.2005 20:25:15 | |
---|
Mainittavimmista varmaan Nugetin, Axemanin ja Tetsuon. Hanoi Rocks on myyny 300 miljoonaa albumia Kuubassa"-Andy McCoy |
Strutsi 01.05.2005 20:28:01 | |
---|
Vyötiäisen ja Black widowin. En kai sitten muita. "I've gone where the hand of man has never set foot." |
Wil-J 01.05.2005 20:29:38 | |
---|
Muistaakseni sen ainoan jonka oon tavannu nicki oli Gandar... Olin vieläpä abiristeilyllä että muistikuvat luonnollisesti kovin heikot. Haluaisin tavata kaikkii kovii basisteja, ja kohtapa tapaankin :P |
gandar 01.05.2005 21:05:11 | |
---|
Muistaakseni sen ainoan jonka oon tavannu nicki oli Gandar... Olin vieläpä abiristeilyllä että muistikuvat luonnollisesti kovin heikot. Silmiä aristi itse kullakin jo siinä vaiheessa, päästä nyt puhumattakaan, mutta sama siis toisinkinperin. Wil-J:n lisäksi en olekaan muita jäseniä "tavannut", mutta puolisen kymmentä jäsentä tiedän/tunnen kotopaikkakunnalta ja kauempaakin. Ceci n'est pas une signature |
HaloOfFlies 02.05.2005 00:16:27 | |
---|
No perkules!! Kirkkokadullako, siellä oli se "Purija-Mikko"? Tsekkasin sun sivut, ja nimi on kyllä tuttu mutta naamaa ei voi muistaa. Itse aiheeseen: Oon tavannut niin monta Mnettiläistä etten voi edes kaikkia muistaa.. miiteissä, minimiiteissä ja erinäisillä keikoilla on tullut tavattua melkoisesti porukkaa, ja poikkeuksetta joka tyyppi on ollut positiivinen tapaus. Sielläpä juuri. Jos sulla on se ryhmäkuva tallessa niin mä olen kolmas vasemmalta ylärivissä. Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe |
Sielläpä juuri. Jos sulla on se ryhmäkuva tallessa niin mä olen kolmas vasemmalta ylärivissä. On se jossain.. äitillä tallessa! Pitää tsekata:) Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Tikru. 02.05.2005 10:40:50 | |
---|
miitissä 2004 tapasin _yllättäen_ m.nettiläisiä. sen lisäks oon tavannut seuraavat kafrut in riil laif: Sammakko, Möhköfantti ja Viceroy. Ai etkö niinko mua oo tavannu? *loukkaantuu* Mä oon tavannu aikas monta tyyppiä, enkä luettele nimimerkkejä koska joku kuitenki unohtuis ja loukkaantuis ;) Haluaisin tavata Jusstuksen. Do all that you can for as long as you can, but remember that at the end of the day, they come and they go.
Ärlä #001 |
Karlsson 02.05.2005 11:21:51 | |
---|
En ketään. Eivät päästä täältä osastolta ulos vaika toi Napoleon tossa käski. "Ainoa mikä erottaa sut trollista, on se että sä kuulut sbassomumoihin, joku muu käyttäjä saisi kunnolla satikutia jatkuvasta vittuilusta. Eikös sulle riitä Faq-ketju ja DADA, onko pakko myös terrorisoida tavallist keskustelua?" -Niskis |
Black widow 02.05.2005 12:05:38 | |
---|
Strutsin, Kapinan ja Drummer+haagan. Kapinan kanssa oltiin ala-asteella samassa koulussa ja osa yläastetta. Strutsin kanssa ollaan edelleen samassa koulussa. Drummer+haagan tunnen muuten vaan. Missä on G-molli?! |
Blasphemer 02.05.2005 12:42:10 | |
---|
TIK ja Mathias. Jälkimmäistä lähes valitettavan usein. Terveisiä vain molemmille. ;) "The new world is here to wipe out our lives
The new world we can't survive
The new world left God in everything and everyone
The new world does not include us" - Peter Tägtgren - |
Juhani 02.05.2005 13:04:32 | |
---|
Monta. En muista nimetä kaikkia. Ekan kerran provinssirockissa taisi olla. Silloin kun mulla oli vanities sivut, eli joskus 90-luvulla. |
leather rebel 02.05.2005 13:08:11 | |
---|
Ripperin, Metal Godin ja Haiwein tunnen jo ajalta ennen m.nettiä. "I really don't care about Kirk (Hammett) — he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job — how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine |
Torniojaws 02.05.2005 13:35:42 (muokattu 02.05.2005 13:36:46) | |
---|
Terokin ja Morgathanin. Ensimmäisen tosin olen tuntenut jo lähemmäs 14 vuotta. So sweet the hour, so calm the time,
I feel it more than half a crime,
When Nature sleeps and stars are mute,
To mar the silence ev'n with lute. |
Jkob 02.05.2005 14:00:52 | |
---|
Lohjan 2001 miitti. Vilhelmuksen olin tavannut jo kerran ennen sitä "Kyllä tähänkin paikkaan pitää mainita siitä, että aina kun urheilussa puhutaan loppusuoran merkityksestä, niin kaikki siihen mennessä tehdyt suoritukset ynnätään. Muutenhan viidenkympin kilpailussa hiihdettäisiin vain loppusuora." Bror-Erik |