Maardi 01.05.2005 11:50:09 | |
---|
Aamulla satoi lunta täällä Riihimäellä. Että sellaista vappua hehe Täälläkin. |
moderndrummer88 01.05.2005 11:52:09 | |
---|
hyvät vaput! kylmää on mainstream=painstream |
A.R.P. 01.05.2005 12:39:08 | |
---|
Jep jep... Vappua! Halpa on halpaa, vaikka sen ostaisi kalliilla. |
vapauskauppias 01.05.2005 13:59:33 | |
---|
Etkai vain jotenkin vihjaa, että Bush olisi tyhmä ? ;D p.S Vappuja ! Enhän minä sitä tarkoittanut. Hän on vain hieman äkkipikainen. |
dictatorsh*t 01.05.2005 14:13:08 | |
---|
Vappuja vaan kaikille! Ite vietin suuren osan vapusta - - tunnelmissa. mnää: kun soittelin niin vähän vuosisadat (=Centuryt) sai kärsiä mun ikeen alla
juhist: mitä vittua? 50-luvun jazzia 2000-luvun metallivivahteella? |
dictatorsh*t 01.05.2005 14:22:20 | |
---|
Täälläkin. Ai niin siellä. Play it again Jack
and then rewind the tape
and then play it again
and again
and again. |
Drummer666 01.05.2005 16:12:27 | |
---|
wappuja täältäki bäin... -But why is allways me kuka jää yksin?
-koska sulla on rumimmat kuteet ja pisin naama hande
-The Joulukalenteri |
TAMAS 01.05.2005 16:47:32 | |
---|
no pistetään nyt sitten täältkäkin hyvät vaput. Ei voi kehittyä jos ei soita. |
on pistetty jo parit kerrat..mutta kun vappujen toivotus on aiheena niin jatketaan toivotusten kulkua....VAPPUJA KAIKILLE!!(rumpaleille) ;D Pieni setti päältä kaunis... |
Outkast 01.05.2005 19:37:52 | |
---|
Enhän minä sitä tarkoittanut. Hän on vain hieman äkkipikainen. Hehe, eihän se maksanutkaan viimekerralla kun 40 000 hengen ja luku kasvaa kokoajan :D Omakuvassani on kumut joissa on PINSTRIPET. |
Groovi 01.05.2005 19:52:52 | |
---|
Kylläpä on taas huonon otsikon Groovi keksinyt. Miksei sitä topicin aihetta voi kirjoittaa tuohon otsikkoon vaan pitää jättää kokonaan auki, mistä on kyse? Mistä tämä oikein johtuu? Etkö ole saanut lapsena tarpeeksi huomiota, kun pitää näin täällä oikein kerjätä? Olisit voinun yhtä hyvin kirjoittaa paljon kuvaavamman otsikon, kuten "Täällä toivotan kaikille salaa iloista vappua, yllättykää". Mutta ei. EI. Mihin tämä Suomi on oikein menossa? Meillä on yhteiskunnallisia ongelmia ja EU:ssa vain päätetään, kuinka käyriä kurkut ja porkkanat saavat olla. Kuinka saamme heidät heräämään todellisuuteen: meillä on keskuudessamme huonoja otsikoiden kirjoittajia. Tämä saattaa johtaa kolmanteen maailmansotaan. Miettikää nyt: Tarja Halonen lähettää George W. Bushille sähköpostiviestin, jonka otsikkona on 'Sota'. Bush ei edes vaivaudu lukemaan koko viestiä vaan antaa käskyn pommittaa Suomea. Siinä sitten kesken vapunvieton yhtäkkiä tippuu pommia niskaan, kun Halonen hämäsi otsikollaan. Ihmiset älkää tuhotko kansakuntaamme, olemme uhanalaisia. Eli alkuperäiseen kysymykseen vastaus: TÄMÄ VOI OLLA TOTTA! Varautukaamme! Muuttakaamme Grönlantiin, siellä olemme turvassa. Ei, ei-niin-ei. Olen keksinyt loistavan otsikon, kun sinäkin vaivauduit kertomaan ajatuksistasi näinkin pitkät riimit. Kuten jo nimimerkkisi kertoo, niin tälläkin palstalla vallitsee tuo hieno asia: vapaus. Joten oikein hyvää vappua edelleen, myös sinulle. Toivottavasti kauppa käy. =) Onneksi löysin Rock´n rollin.
Muuten varmaan vetäisin piikkiä stadin asematunnelissa, tai harrastaisin urheilua. |
Alpha 01.05.2005 19:55:59 | |
---|
Hehe: Minä täällä grillaan simaa ja juon nakkeja. Olen puhaltanut paljon selvinpäin ja aion olla ilmapallo. Hyvää tuttua vapuille... |
vapauskauppias 01.05.2005 19:59:57 | |
---|
Ei, ei-niin-ei. Olen keksinyt loistavan otsikon, kun sinäkin vaivauduit kertomaan ajatuksistasi näinkin pitkät riimit. Kuten jo nimimerkkisi kertoo, niin tälläkin palstalla vallitsee tuo hieno asia: vapaus. Joten oikein hyvää vappua edelleen, myös sinulle. Toivottavasti kauppa käy. =) Toivottavasti ymmärsit tuon kommenttini äärimmäisen sarkastisuuden. Joohan? |
Groovi 01.05.2005 20:10:51 | |
---|
Toivottavasti ymmärsit tuon kommenttini äärimmäisen sarkastisuuden. Joohan? no tuskinpa muutoin olisin sinulle edelleen hyviä vappuja toivotellut. =) Onneksi löysin Rock´n rollin.
Muuten varmaan vetäisin piikkiä stadin asematunnelissa, tai harrastaisin urheilua. |
Youni 01.05.2005 21:13:35 | |
---|
Siinä meni sekin vappu Lasimuseolla ja Aulangolla soittelemassa. Mukava tuo Lasimuseon keikka, kaikki harkat soittaa settiä ja sitten tulee vieraileva rumpali. Muuten mukavaa juu. Ja hyvin meni. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |
miän vain 01.05.2005 23:30:18 | |
---|
Huh, kerkesin sentään, ennen kuin vuorokausi vaihtui. Äärimmäisen tärkeitä tällaiset. Hyvää simaa. |
Kosminen 02.05.2005 12:06:14 | |
---|
Eikä jälkeenpäin muista mitään - tuttu juttu. Pitää paikkansa :) pitää kysellä muilta, mitä siellä tapahtui. Ja selvennykseksi vielä että klara vappen oli. "Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin." (Matt. 10:28) Kalamies#16 >-)))> |