Muusikoiden.netissä ei olla näemmä yhtään keskusteltu tästä yhtyeestä. Mitä mieltä olette orkesterista? Minä tykkään paljun, mutta tykkääkö kukaan muu? "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
Endymion 02.05.2005 02:14:24 | |
---|
Muusikoiden.netissä ei olla näemmä yhtään keskusteltu tästä yhtyeestä. Mitä mieltä olette orkesterista? Minä tykkään paljun, mutta tykkääkö kukaan muu? Return to Heaven Denied on kyllä loistava, sitä seurannut Sons of Thunder laski kiinnostusta ja nykykunnosta ei ole mitään havaintoa. Mutta Returnia suosittelen kyllä varauksetta kaikille melodisen hevin ystäville. "If you're a good player, you play loud so people can hear it" - Nigel Tufnel |
Nuages 02.05.2005 15:04:06 | |
---|
Sons of Thunder laski kiinnostusta On siinäkin ihan hyviä juttuja mun mielestä, mutta Heaven Denied-levy on silti ihan omaa luokkaansa. "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
Viceroy 02.05.2005 15:57:54 | |
---|
Mulla on tuo Sons of Thunder ja olen sitä jonkun verran kuunnellutkin. Kovin vahva se ei välttämättä ole pakettina, mutta levyn kakkosraita Kathryn vetää kyllä maton jalkojen alta kerta toisensa jälkeen. Kelpo shittiä. Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |