Aihe: Mielipiteitä kaivataan
1
Lego
30.04.2005 20:45:41 (muokattu 30.04.2005 20:45:59)
Eli, tässä olisi tämmönen pätkä yhden biisin alusta johon todella kaipaisin kehitysehdotuksia/haukkuja/kehuja tai mitä vaan. Mitä on liikaa, mitä liian vähän. Vai kehtaako tällaisenaan esitellä muulle kansalle. Soittotaidosta tai itse pätkästä noin niinkuin musiikillisesti ei kannata sanoa mitään, tämän laitoin vain hätäisesti purkkiin sen kummempia säätelemättä.

http://www.mikseri.net/www/play.php?type=dl&id=128487 siis tuo 'testaus'-pätkä.

Midirummut, 1 "bassoraita", 2 kitararaitaa
Kitarat äänitetty V-ampin läpi 7-kielisellä Ibanezilla. Ns. bassoraita samalla lailla mutta eri asetuksilla v-ampista. Koneella en ole muuta kuin panorointia ja tasoja säädellyt.

Kuulostaako tuo hyvältä, mun mielestä ei (tosin omat nauhoitukset ei kuulosta kyllä vaikka miten ruuvaisi).
Minkä vanhana oppii, sitä ei nuorena osannut.
Ibanez, probably the best guitar in the world!
Lennu
30.04.2005 21:00:19

On se ihan hyvä. Tee vaan koko biisi, niin pääsee kunnolla perehtymään. Nyt ei voi, kun on duunissa ja Pink Floyd pauhaa tuossa viereisessä koneessa.
<fat>Ärlä #014</fat>
JanneT
30.04.2005 21:05:27

Hei!

Hienolta kuulosti ainakin minusta :) Ja on se muuten kylläskin jännää se, että kaikki omanauhoitettu kuulostaa aina omasta mielestä kököltä :D
Voihan vitalis...
Lego
30.04.2005 21:08:15
No perhana, liekö kyseessä sitten liika itsekriittisyys kun en kyllä itse ole täysin tyytyväinen.. Mutta kunhan joutoaikaa liikenee niin pistän koko biisin narulle ja tähän topicciin linkin. Lisää toki saa ja pitää kritisoida!

Nyt, Suomen matsi!
Minkä vanhana oppii, sitä ei nuorena osannut.
Ibanez, probably the best guitar in the world!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)