Aihe: Randall RM4
1
otto_t
01.05.2005 02:23:38
Uusi etuaste olisi kesällä hankintalistalla ja tuo Randallin RM4 vaikuttaa erittäin mielenkiintoiselta laitokselta. Mutta ei kellään sattuisi olemaan minkäänlaista kokemusta laitteen moduleista ja niiden soundimaailmasta? Pääsevätkö siihen mitä lupaavat?
E pur, si muove! - Ei perkele, se on muovia!
JR
01.05.2005 15:29:26

No itsellä on tuo egnater m4 etuaste ja tuo randall rm4 on hyvin samantapainen varmaan, siis sama kaveri suunnitellut. Soundi eroja on toki. Itse asiassa molempien etuasteiden modulit on kait keskenään yhteensopiviä. Eli voit heittää egnater m4 modulin randall rm4:ään jne.

Tyytäväinen olen kyllä egnater värkkiin itse. Modulit on twin,Vox,SL++ (hot rodde marsu), ja e-recto(rectifier). Kiinnostaisi itseäni kovasti tuo Bogner ectstacy moduli eli Randall XTC. Mutta näitä ei kai vielä suomesta saa lainkaan.

Jotain kertoo mielestäni se että sl++ hakkaa esim. mun ex jcm800:n ja jcm2000:n dsl:N soundillaan kummatkin ja e-recto soundaa paremmalta kuin oikea rectifier. Siis minun mielestäni vain :)
Randallin moduleista ei ole kyllä kokemusta lainkaan.

Suomessa en ole vielä tosiaan rm4:ia nähnyt, kait ne tulee tännekin joskus.
Milk can hurt you
JR
01.05.2005 16:36:26

Kanavanvaihto käy ihan midillä ja "learn" toiminto mukana. Eli painat 2 sek kanavan vaihtonappia vahvarista alas ja polkaset midistä polkimen mikä sitten siitä lähtien kutsuu sen kanavan aina. Helppoa.
Midikanava on tietty ollut väärä, tai sitten maahantuoja sählännyt ja toimittanut väärää kanavanvaihtajaa :)
Milk can hurt you
Dumb
01.05.2005 18:08:24

Näin Toni tuosta sanoi AL-boardilla:

On 2005-04-26 20:14, Toni W wrote:
Siinä Randallissa kyykkäsi itse koneen puolelta se switchi. Kokeiltiin kolmella piuhalla, eri muuntajilla ja kahdella switchillä ja aina sama homma. Käsittääksenihän tuo vehje on ollut esittelykäytössä, joten eipä ihme, että vikaa on kerennyt tulla. Ilmankos olikin niin halpa... heh.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)