pasij66 01.05.2005 13:05:22 | |
---|
Sadetta mä kuuntelen, sada sada sada aina vaan, valvon ja luulen.., satoihan eilenkin..´ Tossa on kaikki sanat mitä muistan laulusta. Kertokaa ny jumalan tähren mikä ton biisin nimi on ja kuka sen veti. Hyvä Urmas hipin surmas |
Sadetta mä kuuntelen, sada sada sada aina vaan, valvon ja luulen.., satoihan eilenkin..´ Tossa on kaikki sanat mitä muistan laulusta. Kertokaa ny jumalan tähren mikä ton biisin nimi on ja kuka sen veti. -José Felicianon laulun luikahutti suomeksi M. Suominen, ekana. Kauan sitten. Rain. Tätähän on sivuttu joskus jossakin threadissa. |
aisa 01.05.2005 13:12:51 | |
---|
-José Felicianon laulun luikahutti suomeksi M. Suominen, ekana. Kauan sitten. Rain. Tätähän on sivuttu joskus jossakin threadissa. on sivuttu juu. kotialhon jukka on kans vetäny monesti tolla viisulla pisteet kotiin... remppa tuntuu kivemmalta kun on molemmissa pömpeleissä virta päällä. |
Sertzo S 01.05.2005 13:16:27 (muokattu 01.05.2005 13:16:57) | |
---|
on sivuttu juu. kotialhon jukka on kans vetäny monesti tolla viisulla pisteet kotiin... Himatuikku osaa laulaa ja on muutenkin vain hullu, ellei ole iän myötä rauhoittunut. ;) Oli viime vuonna Kerimäellä, Herttuassa, kuntoutuksessa ja kävin häntä moikkaamassa. |
aisa 01.05.2005 13:20:04 | |
---|
Himatuikku osaa laulaa ja on muutenkin vain hullu, ellei ole iän myötä rauhoittunut. ;) Oli viime vuonna Kerimäellä, Herttuassa, kuntoutuksessa ja kävin häntä moikkaamassa. suunnilleen vuosi sitten näin sen viimeks. silloin oli ainakin ihan oma itsensä vieläkin... ;) remppa tuntuu kivemmalta kun on molemmissa pömpeleissä virta päällä. |
KoskPaavo 01.05.2005 20:43:21 | |
---|
Toissa lauantaina tota viimeksi komppasin...ja tuon biisinkin. Kuolemasta saa parhaat aplodit, ei kuitenkaan encoreen asti |