izzi.... 29.04.2005 15:36:52 | |
---|
ei mulla muuta,mutta ajattelin vain sanoa kaikille täällä käviöille hyvää ja hullun hauskaa vappua=) izzi |
aisa 29.04.2005 15:43:19 | |
---|
ei mulla muuta,mutta ajattelin vain sanoa kaikille täällä käviöille hyvää ja hullun hauskaa vappua=) no onhan se tommonen toivottaminen kait ihan jees, niin että eikun samoin sinulle. remppa tuntuu kivemmalta kun on molemmissa pömpeleissä virta päällä. |
isojussi 29.04.2005 15:45:23 | |
---|
Kiitos samoin! Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Simplex 29.04.2005 15:58:59 | |
---|
ei mulla muuta,mutta ajattelin vain sanoa kaikille täällä käviöille hyvää ja hullun hauskaa vappua=) Tosi hyvää vappua sullekkin vaikka vappu onkin ihan perseestä... Ei muuta kuin huumoria peliin ja lisää paskaa housuun! |
pekkajau 29.04.2005 16:25:51 | |
---|
Oli vapunseutu ja kastemadot olivat juuri heränneet jäykentävästä talvihorroksestaan ja nousseet nurmikolle lämmittelemään. Toinen kastemato sanoi toiselle:"Oletko muuten kuullut että tuolla sadan metrin päässä koivun juurella on ihan helvetinmoiset ryhmäseksibileet?" Johon toinen:"En mutta nyt mennään ja äkkiä sinne!" No madot kaivautuivat maahan ja alkoivat vaivalloisen matkan puoliroutaisessa maassa kohti kaukaista koivua ja sen juurta! Aikaa kului useampi päivä kunnes nousivat pintaan koivunjuurella jolloin se toinen totesi:"Haista sinä pitkä v..tu! Tuohan on tippaleipä!" Kirjoitin mitä kirjoitin! |
AnnaH 29.04.2005 16:35:37 | |
---|
Hauskaa Vappua kaikille! Onkohan kaikki muusikoiden.netin porukat jossain päin Suomea keikalla vapunaattona? Itse lähden kuuntelemaan huomenna Topi Sorsakoskea. |
samulijp 29.04.2005 18:15:21 | |
---|
Iloista vappua kaikille!! Looking for Leslie. |
izzi.... 29.04.2005 18:36:20 | |
---|
Oli vapunseutu ja kastemadot olivat juuri heränneet jäykentävästä talvihorroksestaan ja nousseet nurmikolle lämmittelemään. Toinen kastemato sanoi toiselle:"Oletko muuten kuullut että tuolla sadan metrin päässä koivun juurella on ihan helvetinmoiset ryhmäseksibileet?" Johon toinen:"En mutta nyt mennään ja äkkiä sinne!" No madot kaivautuivat maahan ja alkoivat vaivalloisen matkan puoliroutaisessa maassa kohti kaukaista koivua ja sen juurta! Aikaa kului useampi päivä kunnes nousivat pintaan koivunjuurella jolloin se toinen totesi:"Haista sinä pitkä v..tu! Tuohan on tippaleipä!" upeaa mahtavaa,madotkin ovat erehtyväisiä niin kuin me kurjat kutevat muusikotkin=) izzi |
riff 29.04.2005 22:06:30 | |
---|
Rihvin vappu alkoi juuri päättyneillä taloyhtiön pihatalkoilla. Haravointia ja muuta piharemppaa ja lopuksi grillausta ja ... joo GALJAA! Älkää olko pojat huolissanne, kyllä tää tästä vielä huononee! |
bassomies 29.04.2005 22:45:51 | |
---|
Hauskaa Vappua kaikille! Onkohan kaikki muusikoiden.netin porukat jossain päin Suomea keikalla vapunaattona? Itse lähden kuuntelemaan huomenna Topi Sorsakoskea. Hauska Vappu, kun huomenna pääsee keikalle turaamaan ja voi dänän vedä perseks olal. Vaikka paskaa koittaa laittaa kuinka hienoon pakettiin, silti se haisee. |
Sandy 29.04.2005 22:55:02 | |
---|
Hauska Vappu, kun huomenna pääsee keikalle turaamaan ja voi dänän vedä perseks olal. Sama meininki täällä Vantaan viidakoissa... Paitsi, että vasta yks siideri juotu! Ihanaista työn juhlaa kaikille! Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
bassomies 29.04.2005 23:26:32 | |
---|
Sama meininki täällä Vantaan viidakoissa... Paitsi, että vasta yks siideri juotu! Ihanaista työn juhlaa kaikille! Kuten jo arvaat, täällä ei lasketa ihan kaikkkea... Vaikka paskaa koittaa laittaa kuinka hienoon pakettiin, silti se haisee. |
baron 30.04.2005 09:56:54 | |
---|
Vähän yritetty tutustua kuohuviinin makuun niin että jos vappuna eteen sattuisi, tunnistaisi. VAROITUS: Oheinen kirjoitus ärsyttää E C:tä. |
hASU VAPU KOKO PEle lauma. Mikala vika vapa lauantai sitte syksn! Tultin justiin kotiin, mä emäntä ja vaavi sekä sesse, oli hyvät pirskeet , (oon vetäny koko päivän ) tsippadau |
echo66 30.04.2005 22:58:15 | |
---|
hASU VAPU KOKO PEle lauma. Mikala vika vapa lauantai sitte syksn! Tultin justiin kotiin, mä emäntä ja vaavi sekä sesse, oli hyvät pirskeet , (oon vetäny koko päivän ) tsippadau Heissulevei Vanhami ja muut!! Vappuja!!! muistakaa, että huominen on edessä (kun itse muistaisi....) T:rautalankamiäs ..Baha-ree-Bah!!! |
baron 01.05.2005 04:47:32 | |
---|
5 Elyséetä toistaiseksi tänä vappuna. Kohta pistetään kirivaihde päälle. VAROITUS: Oheinen kirjoitus ärsyttää E C:tä. |
Sertzo S 01.05.2005 08:54:08 | |
---|
Edelleenkin selvin päin ja ulkona räntäsade. Vaviskaa te krapulaiset tai jatkakaa ryyppäämistä. Hauskaa Vaappupaivää! |
turhala 01.05.2005 09:17:51 | |
---|
Niin ,On elomme ainaista taistelua; Päivällä leivästä ja yöllä reikäleivästä. Vapunakin ''Soitakaa jotain modernia, vaikka Kake Randelinin
tarja avaa hakas'' Juopunut nainen pohjoiskarjalassa 2005 tammikuussa |
baron 01.05.2005 09:20:50 | |
---|
Edelleenkin selvin päin ja ulkona räntäsade. Vaviskaa te krapulaiset tai jatkakaa ryyppäämistä. Hauskaa Vaappupaivää! POKS! (Elysée Rosé) VAROITUS: Oheinen kirjoitus ärsyttää E C:tä. |
Sertzo S 01.05.2005 10:20:59 | |
---|
POKS! (Elysée Rosé) Puhallahan Baron välillä alkometeriin, jos sellaisen omistat, ja kerro promillemääräsi Sertzo- sedälle ja muillekin. ;) |