Kuha 30.04.2005 19:16:50 (muokattu 01.05.2005 17:27:28) | |
---|
Muistakaa venytellä. |
apenaattori 30.04.2005 20:18:12 | |
---|
3p: Anselmi83: knopflermaista kitarointia, soolo kulki hienosti. Tykkäsin paljon. 2p: Kuha: helkkarin hyvä soolo. "hyvin sää kyllä vedät!" 1p:E.Q: hieno saundi ja soolo muutenkin. mukavaa kuunneltavaa. teloitusvaihtoehdoista kuolemaantuomittu valitsi giljotiinin ja piti päänsä. |
3p: E.Q = Varmaa EQ laatua, mahtava soolo jälleen, ovela soundi. 2p: Jucciz = Slide on kyllä poikaa kun sitä osaa käyttää. 1p: Samuel P. = Hieno ja rauhallinen fiilis tässä soolossa. Muita hyviä: No tietenkin Kuha = Erinomainen soolo taas ja tuttuun Kuha tyyliin. Sitten Anselmi83 = Hyvä soolo taitavasti soitettu mutta ne "floikkakikat" ei oikein sopineet tähän. Sitten vielä Telemacher = Sujuvaa soittoa tämäkin, soundi vähän jotenkin pistävä. |
Samuel P. 01.05.2005 13:03:12 | |
---|
Tässä taas vähän kapeakatseisia turinoita tämän kerran vedoista: Cavader. Pidän tällaisesta mahtisankarisoundista. Rentoa, mahtipontista fanfaaria. Jotenkin Satriani-tyyppistä kamaa IMO. Hyvin soitettu. Joitakin kohtia olisi ehkä voinut täyttää enemmän. Pande. Satriani tuli tästäkin mieleen. Hyvin soitettu, joskin jossakin kohdassa alkupuolella oli hiukan hakemista. Kärkikahinat taisivat karata siinä kohdassa. Jzci. 5-kielisen mestari. Aika mukava kehyehkö soundi. Pääosin rennon kuuloista soittoa tämäkin. Siinä 0:30 jälkeen tuli pari jatsinuottia, en tiedä oliko tarkoituksella vai oliko ne improvisoinnin kukkia  Kukkis. Hauskan kuuloisia liruja ja ilmeisesti kammella tehtyä leikittelyä. Pidin siitä, että pidempään soivia nuotteja huojutettiin mukavan leveällä sormivibratolla, tuopi soittoon elävyyttä. Bloodsucker. Rankanpuoleinen soundi. Juoksutuksissa oli ainakin mun mielestä timing, tai mikä tuo nyt suomeksi olisi, ajoitus/tarkkuus, mukavasti kohdallaan. Omintakeisia melodiankuljetuksia paikoitellen. Kinnunen. Hyvin ja leppoisasti soitettu, ilmeisesti aika puhtaasti impro-pohjalta? Nätti soundi. En oikein saanut otetta tästä soolosta. Tommy The Cat. Ei onnistunut kuuntelu. Selain väitti, ettei löydy kohdetta. Sorry. Kuha. Hienosti soitettu ja hyviä melodisia ideoita. Telemacher. Soljuvasti etenevä soolo. Laulava soundi, mutta ehkä aavistuksen kova. Bulletproof. Soundi on hiukan semmoinen, kuin tulisi peltitynnyristä. Hyvä idea se kaksiäänisyys siellä puolen minuutin jälkeen. Jucciz. Sliden sujuvasta käytöstä kunniamaininta. Tähän sooloon oli taas vähän vaikea päästä kiinni. secondarymind. Tässä taas sellainen hymnimäinen meininki, sellaiseen aika mukavasti soveltuvalla soundilla. Sujuvaa soittoa, lopun kiihdyttelyistä ylinopeussakko. arkkikansleri. Leppoisaa fiilistelyä. Soundi ehkä vähän semmoinen nenästä tuleva, muuten hyvä. Anselmi83. Tässä tunnelmointipala mukavan pyöreällä soundilla. Ja hyvin soitettu, lurituksetkin meni oikein notkeasti. murjaani. Sujuvaa soittoa pääosin, mutta liian tilu soolo tämän tyyppiseen taustaan. Soundista kun saa vähän ilmavamman, niin se hyvä. Ehkä vähemmän efektointia? Heart of Steel. Hieno soundi, mutta tuli hiukan liian hiljaa. Mahtipontista meininkiä. Sujuvaa soittoa, näitä venytyksiä kuunteli mielikseen. Horo-ari. Soundi ei oikein iskenyt, oli vähän semmoinen purkista tullut. Soitossa sinänsä ei ollut vikaa, ehkä vähän turhaa kiirettä. Juki68. Komealla soundilla soljuvaa soittoa. E.Q. Voittajasoundi, sopii tunnelmointiin kuin nyrkki otsaan. Varsinkin alussa ja lopussa tunnelmaa pursui ulos purkista. Siihen vielä päälle soittotaitoa ja hyviä ideoita, ja näin kilpaillaan voitosta. apenaattori. Taisi olla soitin hiukan pois vireestä. Tästä syystä on vaikea ottaa kantaa soittoon tai soundiin. Ze Kink. Mukavan pyöreä soundi, eikä soitossakaan ole vikaa.
Taas kerran oli vaikea jakaa pisteet, kun niitä on niin vähän tarjolla. Ankaran mietinnän jälkeen pisteet menivät näin: 3p. E.Q (Ahh se soundi) 2P. Heart of Steel. 1p. Anselmi83 (Kuha hengitti kyllä aivan niskaan.) Myös moni muu olisi pisteitä ansainnut. |
JCM 01.05.2005 13:18:32 (muokattu 01.05.2005 13:18:58) | |
---|
Ai saakeli, se osallistumisaika loppui jo.. no voihan perhana. Pitikin unohtua, tykkäsin taustasta.. no ens kertaan sitte:) EDIT: Niin, ja äänestän sitten noita kun on enemmän aika.. ny on vähä kiire. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
tommijk 01.05.2005 15:43:35 | |
---|
Tommy The Cat. Ei onnistunut kuuntelu. Selain väitti, ettei löydy kohdetta. Sorry. Joo tuon mun soolon voi poistaa tästä kisasta. Lycos ilmoitti yllättäen että meikäläisen sivu suljetaan. Eikä se soolo muutenkaan ihan putkeen mennyt.. ens kerralla sitten :) Lock 'n' Loll |
Kukkis 01.05.2005 16:22:22 | |
---|
Kukkis. Hauskan kuuloisia liruja ja ilmeisesti kammella tehtyä leikittelyä. Pidin siitä, että pidempään soivia nuotteja huojutettiin mukavan leveällä sormivibratolla, tuopi soittoon elävyyttä. Mulla ei ole kampea siinä kitarassa millä soitin tuon. :) No nyt on näyttö pilalla! |
Urmas Potkuri 01.05.2005 16:33:33 | |
---|
arkkikansleri. Leppoisaa fiilistelyä. Soundi ehkä vähän semmoinen nenästä tuleva, muuten hyvä. Kiitokset kommentista. Olet aivan oikeassa tuon soundin suhteen. Tele on yllättävän vastahakoinen joskus. Haastava sanoisin, vaan en anna periksi prlk....;) Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni? |
J.Hollström 01.05.2005 17:41:35 (muokattu 02.05.2005 11:04:30) | |
---|
Tausta oli tosi hieno ja tarjosi haastetta. Erityismaininta komeasta basson soitosta. Pisteet: 3p: Kuha – David Lindley meininki. Mahtavuutta. 2p: Anselmi83 – Kiintoisia skaaloja hillityllä soundilla. 1p: Pande – Jeff Beckmäinen veto. Muuta: Jucciz – rohkeasti slidellä, mutta ei ihan vielä täysin hallussa murjaani – avaruussoundi, kuin syntikasta, tiukkaa tilutusta horo-ari – soundi oli kyllä aivan hirvee. E.Q – kivasti erilainen soundi, ronssin kylkeen murjoi Älkää ampuko laulajaa toistaitoista. |
Samuel P. 01.05.2005 18:14:56 | |
---|
Mulla ei ole kampea siinä kitarassa millä soitin tuon. :) No mutta, nostaa suorituksen arvoa entisestään. Menin ihan 6-0. Jaahas, jääkiekon pariin... |
murjaani 01.05.2005 19:54:57 | |
---|
-3p Pande: hieno toimiva soolo, jossa skittaa käytetty monipuolisesti ja tyylitajulla -2p Kuha: tasapainoinen ja toimiva soolo, joka pysyi hienosti kasassa -1p EQ: persoonallinen ja mielenkiintoinen taitava soolo kaikilla kolmella upea soundi |
Cadaver 01.05.2005 20:07:14 | |
---|
3p Murjaani - vaivattoman kuuloista ja nerokasta "sekoilua" ja tilua, ei ehkä kovin ortodoksista tähän taustaan mutta silti hieno :) 2p Jucciz - erittäin bad-ass slideriffit 1p Pande - mielenkiintoisia melodioita/riffejä rennosti soitettuna |
J_Mikkonen 02.05.2005 07:54:22 | |
---|
horo-ari – soundi oli kyllä aivan hirvee. Älä ihmeessä. Hirveetä sirkkeliä. Mutta pitää yrittää ensiskabaan löytyy kunnon mikki(nyt oon kuulokkeilla nauhottanu). Käynks mä täällä usein? |
Jucciz 02.05.2005 12:48:30 | |
---|
Jucciz = Slide on kyllä poikaa kun sitä osaa käyttää. Totta. Kokeilin muuten itse slideä ensimmäistä kertaa. Ei siis todellakaan ole hallussa, ainakaan vielä. :) |
J.Hollström 02.05.2005 13:11:41 | |
---|
Totta. Kokeilin muuten itse slideä ensimmäistä kertaa. Ei siis todellakaan ole hallussa, ainakaan vielä. :) Juuri tätä tarkoitin kun mainitsin erikseen. Slidellä veto kun ei ole sitä ihan helpointa juttuu, itse en esim. kykene luomaan sillä mitään kuuntelukelpoista ulosantia. Hieman sama case nauhattomalla bassolla... Molemmilla on kyllä joskus kiva feelistellä issekseen. Älkää ampuko laulajaa toistaitoista. |
BluesKitaristi 02.05.2005 15:59:02 | |
---|
Totta. Kokeilin muuten itse slideä ensimmäistä kertaa. Ei siis todellakaan ole hallussa, ainakaan vielä. :) Ohhoh ! No hyvinhän tuo kuului sujuvan, itse en ainakaan saisi mitään järkevältä kuulostavaa slidellä aikaiseksi. |
BulletProof 02.05.2005 22:57:29 | |
---|
3p Telemacher 2p Jucciz 1p Pande |
Heart Of Steel 02.05.2005 23:07:37 | |
---|
3p: Pande, hieno soolo ja hauskoja omituisia kohtia, tässä on varmaan ollut hyvät ilmeet päällä 2p: Cadaver, komeita melodioita mutta isompaa vibraa ja ehkä jotain hieman nopeampaa osuutta jäi kaipaamaan, oli niin hyvä tilusoundikin että vähän petyin kun ei sitten tullutkaan sitä fysiikan lakeja uhmaavaa huipentumaa 1p: Murjaani, tää oli niin härö että ansaitsee pojon Pitkään kyllä joutui miettimään mille sooloille pojot pistäisi ~10 parhaan joukosta. |
Cadaver 02.05.2005 23:39:38 | |
---|
Joo, pitää muistaa alkaa revittelemään taas enemmän noissa skaboissa, on ollut minimalistivaihde päällä.. |
Mico--- 03.05.2005 08:47:21 | |
---|
3p kuha!!! :o |