jalppa_87 25.04.2005 13:26:19 | |
---|
tuli semmoinen asia mieleen että kun tossa oli viime viikolla noi ammattikoulujen väliset kultturikilpailut, niin kuinka moni muusikoiden.netin jäsenistä oli siellä.. jos kukaan uskaltaa myöntää olevansa ammattikoulussa.. toivottavasti meni edes lähelle oikeaa aluetta.. se joka ei tiedä mitään mutta tietää ettei tiedä mitään tietää enemmän kuin se joka ei tiedä mitään eikä tiedä ettei tiedä mitään... |
Fortune 25.04.2005 13:55:59 | |
---|
Heh, onko kisan nimi oikeasti "Kultturikisat"? Amis-kultturia :) "Look behind you, a three-necked guitar!"
|
Nuages 25.04.2005 14:39:24 | |
---|
Heh, onko kisan nimi oikeasti "Kultturikisat"? Amis-kultturia :) Tervettä itseironiaa vai kirjoitusvirhe? "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
Da Make 25.04.2005 14:46:30 | |
---|
Tervettä itseironiaa vai kirjoitusvirhe? Heh, Vähän kuin Toyotan tehtaalla tapahtunut typo, corolla DX, vaikka oikeasti pitikin olla tottakai XD. Heh. Ammu. |
Nuages 25.04.2005 14:48:13 | |
---|
Heh, Vähän kuin Toyotan tehtaalla tapahtunut typo, corolla DX, vaikka oikeasti pitikin olla tottakai XD. Heh. Ammu. Ammun. "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
Shagroth 26.04.2005 12:06:25 | |
---|
Kyllä me oltiin siellä soittelemassa ja paskaks meni koko keikka |
Kinnunen 26.04.2005 12:22:27 | |
---|
otettiin kajaaniin kolmoisvoitto soitinduoissa. Jeejee. Voinpahan lesottaa että oon soittanu Master Of Puppetsia Olavinlinnassa akustisesti!! :D Perkele. Örph! |
Shagroth 26.04.2005 12:31:00 | |
---|
Hehe. No nyt tuli sitten hitusen expiä :D |
Mazah 26.04.2005 20:42:08 | |
---|
Olin siellä joskus 2002 tai 2003 tai jotain, sillon kun se oli Rovaniemellä? Kitara- ja rumpusoolo skabassa molemmissa pronssia. Oli aika paskoja osanottajia suurin osa. Varsinkin se joka voitti tai tuli tokaks siinä kitaraskabassa, Originyn kitaristi, veti vissiin pelkää Ynkkää, ihmemies, olen katkera joka tapauksessa. Se toinen kaveri kyllä ansaitsi/olisi ansainnut voittaa, en muista enää, olin loputtomassa humalassa koko systeemin ajan.... www.farmakon.tk |
bloodsucker 26.04.2005 22:09:47 | |
---|
Olin siellä joskus 2002 tai 2003 tai jotain, sillon kun se oli Rovaniemellä? Kitara- ja rumpusoolo skabassa molemmissa pronssia. Oli aika paskoja osanottajia suurin osa. Varsinkin se joka voitti tai tuli tokaks siinä kitaraskabassa, Originyn kitaristi, veti vissiin pelkää Ynkkää, ihmemies, olen katkera joka tapauksessa. Se toinen kaveri kyllä ansaitsi/olisi ansainnut voittaa, en muista enää, olin loputtomassa humalassa koko systeemin ajan.... Se oli varmaan 2003, koska itse voitin tuon kitarasarjan 2002 ja se oli silloin Lohjalla. |
Endymion 27.04.2005 02:44:11 | |
---|
en muista enää, olin loputtomassa humalassa koko systeemin ajan.... Kulttuuria se on juomakulttuurikin:) "If you're a good player, you play loud so people can hear it" - Nigel Tufnel |
J.K.Ruudio 29.04.2005 14:41:10 | |
---|
tuli semmoinen asia mieleen että kun tossa oli viime viikolla noi ammattikoulujen väliset kultturikilpailut, niin kuinka moni muusikoiden.netin jäsenistä oli siellä.. jos kukaan uskaltaa myöntää olevansa ammattikoulussa.. toivottavasti meni edes lähelle oikeaa aluetta.. Kyllähän mä siellä olin soittelemassa,samassa bändissä nimittäin. ;) Olikos tää Anaktorian se bändi,jossa ei ollut laulajaa? Laulaja kenties eri koulussa vai? PS. Se on ammattiin opiskelevien (ammattiopistojen) kulttuurikisat,eli mun käsityksen mukaan siellä voi olla myös esim. ammattikorkeakoulusta. Tuplat ne olla pitää! |
PS. Se on ammattiin opiskelevien (ammattiopistojen) kulttuurikisat,eli mun käsityksen mukaan siellä voi olla myös esim. ammattikorkeakoulusta. Samalla logiikalla siellä voisi olla myös yliopisto-opiskelijoita, jotka valmistuvat ammattipätevyydellä varustettuina :) Eli kyllä ammattiopisto on ihan eri asia kuin AMK, se on korkeakoulu katsos.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
|
Butcheri 03.05.2005 12:37:27 | |
---|
Soittelemassa en ollut, mutta esiintyjiä kuvasin ainakin siihen asti kunnes kameran akku sanoi yhteistyön irti. Meidän pändin guitarhero tuli sooloskabassa toiseksi. I wanna say: ride the lightning! Pastilli? |
J.K.Ruudio 03.05.2005 13:11:49 | |
---|
Jos oikein muistan,niin heebo jolla oli "maastohousut" jalassa,pitkä tukka ja veti loppuun Ukko Nooan? ;) Tuplat ne olla pitää! |
Butcheri 03.05.2005 14:22:25 | |
---|
Jos oikein muistan,niin heebo jolla oli "maastohousut" jalassa,pitkä tukka ja veti loppuun Ukko Nooan? ;) Hoho, juuri se. Palkintojen jaossa kuulemma sanottiin että "lopetus tiivisti koko homman idean." ;) I wanna say: ride the lightning! Pastilli? |
J.K.Ruudio 03.05.2005 19:27:52 | |
---|
Kyllä,tuomarien arvostelusta luettiin se. Heti tuli mieleen silloin,et "haa,tää on se kaveri". Rumpaleista näin vain osan,sähköisistä soittimista taisin nähdä kaikki ja bändeistä jäi osa näkemättä,joka harmittaa vähän. Tuplat ne olla pitää! |
Shagroth 04.05.2005 11:06:23 | |
---|
Kyllähän mä siellä olin soittelemassa,samassa bändissä nimittäin. ;) Olikos tää Anaktorian se bändi,jossa ei ollut laulajaa? Laulaja kenties eri koulussa vai? Tai noh.. eihän me Anaktorian nimellä oltu siellä. Heptagram me oltiin :D Mutta siinä oli kyllä lead kitaristi ja rumpali jotka on mukana myös Anaktorianissa. Ja minä oon Anaktorianin laulaja ja soitin Heptagrammissa kitaraa kun tuo meidän toinen kitaristi koulusta teki oharit :P Elikkä... paskaks meni koko keikka suoraan sanoen :D |
J.K.Ruudio 05.05.2005 23:29:50 | |
---|
Ei onnistunu soitto ja laulu samaan aikaan? :) Tuplat ne olla pitää! |
Shagroth 06.05.2005 08:44:21 | |
---|
Ei onnistunu soitto ja laulu samaan aikaan? :) Ei onnistu ei. Pitäis harjotella tuota koordinointikykyä enemmän, niin voisi onnistuakin. |