Tompsi 30.04.2005 01:31:26 | |
---|
Joo, CNB:hän se olikin. |
sihvoh 30.04.2005 09:08:10 | |
---|
...Levytukun CNB. Mahtaako olla saman kaltainen kuin ekan viestini linkissä oleva laukku on? Jos näin on, niin se on sitten helpoin vaihtoehto hakea Levytukusta. Kyllä on ihan SG:lle vartavasten muotoon tehty. Ei eroa paljoa TKL:stä paitsi hintaa on vain vajaa puolet... En muista oliko SG-laukku pinkki, mutta LP ainakin on ja on siinä tuo huntukin mukana. I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars... |
Kyllä on ihan SG:lle vartavasten muotoon tehty. Ei eroa paljoa TKL:stä paitsi hintaa on vain vajaa puolet... En muista oliko SG-laukku pinkki, mutta LP ainakin on ja on siinä tuo huntukin mukana. Tänks! Pitää käydä tsekkaamassa. |
Seve- 01.05.2005 23:01:52 | |
---|
Itselläni oli SG:ssä Gatorin muotoiltu laukku. Ei ollut mikään hurja komootti, että luulisi julkisissa kulkevan ihan kivasti. Hintaa oli muistaakseni vajaa satku. Ostin Kouvolan Musiikista. Voin suositella! Jos tahdot, voin laittaa kuvan kitarasta + laukusta mailiin. |
Ekku01 17.05.2005 00:14:50 (muokattu 17.05.2005 00:15:27) | |
---|
Vihdoin sain käytyä Levytukussa. Tuli hommattua Planet Wavesin nahkahihna (42e) ja tuo CNB:n SG-laukku (95e). Aika yllättynyt olin että muuten hyvä pehmeä nahkaremmi oli niinkin lyhyt. Ääriasennossaan se on juuri ja juuri meikäläiselle passeli. Ja minä on aika keskivertokokoinen, en mikään jättiläinen. Tuosta laukun "hunnusta" pitikin oikeastaan kysyä. Onko sillä suurikin (tai siis tarkemmin mikä) merkitys kitaran suojaamiseen? Minua se jotenkin hämää kun tämä on eka "huntulaukku" minkä omistan. Tekisi mieli leikata se pinkki silkkiliina huitsiin siitä...on jotenkin neitimänen ;o) Off topiccina voin sanoa että jos täällä joku on vielä miettimässä että Korea Tokai vaiko Epi, niin kyllä suosittelisin Epiä. Kävin Musamaailmassa huvikseni testailemassa Sekä Japsi- että Korea-Tokaita (siis SG:itä). Japsikepukat soivat akustisesti aivan eri lailla kuin Korealaiset. Jos niissä ei olisi niin paksu kaula, ne olisivat täydellisiä. Kevyitä ja hyvin soivia. Ainoa mikä mättää myös Japsi SG:issä, on virittimet. Jokaisessa ne ovat aivan liian löysät, jos vaikka Gotohin vehkeisiin vertaa. Epeissä on nykyään Groverit jotka toimivat paljon paremmin. Akustiselta saundiltaan tuo Epi jää johonkin noiden Tokaiden välimaastoon. Tosin omani voisi soida paremminkin akustisesti jos nostaisin kieliä, mutta kun se ei ole akustinen kitara ;o) |
fox 17.05.2005 00:31:28 | |
---|
Tuosta laukun "hunnusta" pitikin oikeastaan kysyä. Onko sillä suurikin (tai siis tarkemmin mikä) merkitys kitaran suojaamiseen? Minua se jotenkin hämää kun tämä on eka "huntulaukku" minkä omistan. Tekisi mieli leikata se pinkki silkkiliina huitsiin siitä...on jotenkin neitimänen ;o) Off topiccina voin sanoa että jos täällä joku on vielä miettimässä että Korea Tokai vaiko Epi, niin kyllä suosittelisin Epiä. Kävin Musamaailmassa huvikseni testailemassa Sekä Japsi- että Korea-Tokaita (siis SG:itä). Japsikepukat soivat akustisesti aivan eri lailla kuin Korealaiset. Jos niissä ei olisi niin paksu kaula, ne olisivat täydellisiä. Kevyitä ja hyvin soivia. Ainoa mikä mättää myös Japsi SG:issä, on virittimet. Jokaisessa ne ovat aivan liian löysät, jos vaikka Gotohin vehkeisiin vertaa. Epeissä on nykyään Groverit jotka toimivat paljon paremmin. Akustiselta saundiltaan tuo Epi jää johonkin noiden Tokaiden välimaastoon. Tosin omani voisi soida paremminkin akustisesti jos nostaisin kieliä, mutta kun se ei ole akustinen kitara ;o) No joo, tuo "huntu" on yleensä sitte aina siellä laukun reunan välissä..:) Mutta kyl se mulla noissa kaikissa laukuissa on, missä moinen härpäke on vakiona.. Onhan se vähän pehmikkeen ja pölysuojan virkaa ajava, ja talviseen aikaan auttaa tuota lämpötilantasausta, uskaltaa laukun riipasta osittain auki kun se liina on siinä..
|