qichi 29.04.2005 15:27:26 | |
---|
Eli kun tässä olen pari vuotta pärjäillyt Fenderin 15w Frontmanilla, on tullut aika hankkia isompi combo. Syynä on lähinnä keikat, joille tuo on liian pieni. Budjetti olisi 200- 600€, watteja saisi löytyä 50-120. Soitan rock'n'rollia ja metallia, mutta hyvä clean-soundikin olisi välttämätön. Elikkä 2 kanavaa vähintään tulisi löytyä, ja mielellään pedaali jolla näitä voi vaihtaa. Putkivahvistinta en halua vielä hankkia, enkä uskokkaan tuolla rahalla hyvää sellaista saavankaan. Pistäkääpäs viisaat pojat ja tytöt neuvoja:) |
Jucciz 29.04.2005 16:02:53 | |
---|
Liekö parempaa vaihtoehtoa kuin Tech21 Trademark 60? Irtoaa alle 600 euron, loistava cleani, kaksi kanavaa ja pedaalilla vaihdettavissa, ei ole putkivehje (mutta erittäin hyvä trankku). Lisäksi löytyy efektilooppi ja balansoitu XLR-ulostulo. Laite on myös erittäin kevyt kantaa, mikä on varmasti plussaa sekin. Omistin tuollaisen parin vuoden ajan ja lämmöllä muistelen edelleen, vaikka putkivehkeisiin siirryinkin. |
Pitsku 29.04.2005 16:32:05 | |
---|
Pelimies ostaa ensin mailat ja vasta sitten opettelee pelaamaan |
Dinorocker 29.04.2005 16:48:05 | |
---|
Juu, Tech21 TM60 on kova peli, pedaalista saa kivasti buustin päälle... Outrider |
Pluto 29.04.2005 16:50:48 | |
---|
Täältäkin lähtee ääni Tech KaksYkköselle. Monipuolinen, hyvän kuuloinen, helppo roudata, edukas, hyvä jalkakytkin. Dillon, you son of a bitch! |
Tompsi 29.04.2005 16:55:58 | |
---|
Liekö parempaa vaihtoehtoa kuin Tech21 Trademark 60? Irtoaa alle 600 euron, loistava cleani, kaksi kanavaa ja pedaalilla vaihdettavissa, ei ole putkivehje (mutta erittäin hyvä trankku). Lisäksi löytyy efektilooppi ja balansoitu XLR-ulostulo. Laite on myös erittäin kevyt kantaa, mikä on varmasti plussaa sekin. Omistin tuollaisen parin vuoden ajan ja lämmöllä muistelen edelleen, vaikka putkivehkeisiin siirryinkin. Harvoin Jucciz järkeä puhuu mutta tällä kertaa niin, komppaan. |
Gramer 29.04.2005 16:58:09 | |
---|
Onko tuo tech 21 mallintava vahvistin? On alkanut kyseinen vahvistin itseänikin kiinnostamaan. |
MikkoPaskavasara 29.04.2005 17:24:16 | |
---|
Itselläni on kotistudiovahvarina Tech21 TM10 ja olen ollut 100% tyytyväinen, joten uskon voivani suositella sen isoveljeäkin lämmöllä. Tech21:set eivät mielestäni ole varsinaisesti mallintavia styrkkareita, vaikka voikin valita eri äänensävyllisiä vaihtoehtoja vahvarin eri säädöissä (UK, California, clean, hi-gain, hot, jne.), ja mikä parasta, ainakin 10-malli on täysin analoginen - toisin kuin esim. Line6:sen tietokonehirvitykset. Ja soundi on mitä parhain, kuten monet ovat täällä todenneetkin. Sex, drugs, rock n' roll and rubber chickens! |
Dinorocker 29.04.2005 17:39:35 | |
---|
EIvät ole mallintavia....kuka semmosil mallitavil...hyi hel.. ; ) : ) Outrider |
Jucciz 29.04.2005 18:45:06 | |
---|
"Mallintava" ei mielestäni ole oikea sana Tech21-peleille. Toki ohjekirjassa tulee mukana "presettejä", eli ohjeita, miten nappulat pitäisi säätää, jotta soundi muistuttaisi jotain enemmän tunnettua soundia, mutta tämähän on ihan tavallista monilta laitevalmistajilta. Tech21:ssä on hyvä oma soundi, kuulostipa se sitten Fenderiltä tai Marshallilta miten paljon tai vähän hyvänsä. |
Niskamies 29.04.2005 21:28:08 | |
---|
EIvät ole mallintavia....kuka semmosil mallitavil...hyi hel.. ; ) : ) Ei ne olekkaan mallintavia, vaan emuloivia:) Meitsi on meshissä. |
arvid70 30.04.2005 08:08:51 | |
---|
Kertokaahan tyhmälle, mitä tarkottaa 2 kanavaa voiko siihen nykästä 2 skebaa vai onko se jotenkin vaihdettavis pedaaleil tai muulla et toises särö ja toises ei vai Mitä? |
Ensin kannattaa kuitenkin käydä perusteellisesti kokeilemassa Techiä... Hyvä trankkuhan se on ominaisuuksien puolesta, ei käy kieltäminen, mutta itse en ainakaan pidä se särösoundeista. Kuulostaa aika 'tunkkaiselta'. Kitarasta se ei johdu, sen kanssa on tullut soiteltua kymmenillä kitaroilla. Tämä nyt jo menee täysin mielipideasiaksi, mutta tiedoksi vaan että kaikki eivät suinkaan pidä Techistä. Jos hyviä hevisäröjä haet trankusta, vilkaise esim. Randall G2 ja Peavey Bandit. Tuolla hinnalla muuten saisit jo Peaveyn Valve King täysputkikombon... |
V.I.P 30.04.2005 11:17:49 | |
---|
Line 6 Spider II WWW.WGTHEBAND.COM
alternative rockia |
Leper Messiah 30.04.2005 12:52:14 | |
---|
Liekö parempaa vaihtoehtoa kuin Tech21 Trademark 60? Irtoaa alle 600 euron, loistava cleani, kaksi kanavaa ja pedaalilla vaihdettavissa, ei ole putkivehje (mutta erittäin hyvä trankku). Lisäksi löytyy efektilooppi ja balansoitu XLR-ulostulo. Laite on myös erittäin kevyt kantaa, mikä on varmasti plussaa sekin. Omistin tuollaisen parin vuoden ajan ja lämmöllä muistelen edelleen, vaikka putkivehkeisiin siirryinkin. minun(kin) ääneni tälle. maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
elbowski 30.04.2005 13:11:56 | |
---|
Line 6 Spider II Ei näin. Tech21 TM60 tai Roland Cube 60. Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden! IMIK #25 Ärlä #017
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2 |
Kampuzzjeah! 30.04.2005 13:16:45 (muokattu 30.04.2005 13:17:08) | |
---|
minäkin kannatan Tech 21:stä! pari kertaa olen kokeillut ja on todella pätevä vahvistin! ja Viikatteen kaarlekin käyttää kyseistä vahvistinta!taitaapi vaan olla se 120w versio. |
Fortune 30.04.2005 13:22:25 | |
---|
minäkin kannatan Tech 21:stä! pari kertaa olen kokeillut ja on todella pätevä vahvistin! ja Viikatteen kaarlekin käyttää kyseistä vahvistinta!taitaapi vaan olla se 120w versio. Olikos se nyt niin, että TM10:ssa ja TM120:ssa on sama tekniikka, TM60:sessa erilainen? 120:sessa toki jytäkämpi pääte ja enemmän kanavia. TM10 on ihaninta, mitä olen kuunaan ostanut. Siis LP:n jälkeen. Uskomaton pömpeli, tuollahan soittaa mitä vain humpasta heviin, lausahduksen olematta mikään "kohtuullinen kaikessa, ei hyvä missään" -kannanotto. "Look behind you, a three-necked guitar!"
|
Pluto 30.04.2005 13:34:00 | |
---|
TM10 on ihaninta, mitä olen kuunaan ostanut. Siis LP:n jälkeen. Uskomaton pömpeli, tuollahan soittaa mitä vain humpasta heviin, lausahduksen olematta mikään "kohtuullinen kaikessa, ei hyvä missään" -kannanotto. Olen kanssa ite miettinyt tuollaista. Muutan syksyllä uuteen kämppään Poriin, enkä viitsi välttämättä koko isoa arsenaalia viedä mukanani, kun bändi jää vanhalle paikkakunnalle. Joku pieni kotivahvistin voisi kuitenkin olla poikaa. Onkos tuossa TM10:ssä kuulokelähtö? Off-topiciksihan tää taas meni. Dillon, you son of a bitch! |
Fortune 30.04.2005 14:53:48 | |
---|
Olen kanssa ite miettinyt tuollaista. Muutan syksyllä uuteen kämppään Poriin, enkä viitsi välttämättä koko isoa arsenaalia viedä mukanani, kun bändi jää vanhalle paikkakunnalle. Joku pieni kotivahvistin voisi kuitenkin olla poikaa. Onkos tuossa TM10:ssä kuulokelähtö?
Onhan siinä. Samoin XLR-liitännällä toteutettu linjalähtö (SansAmp, eli soundi on kohdallaan) sekä lisäkaappiliitäntä 8 ohmin pömpelille. Ihan uskomaton peli, bändikäytössä on vielä putkipeli ykkönen, mutta kotiin en tätä parempaa uskaltaisi toivoakaan. Ihana :) "Look behind you, a three-necked guitar!"
|