Aihe: Siistejä kalvoja??
1
KoRn88.
11.04.2003 18:05:57
mustia ainaki on olemassa mut en kyllä tiä yhtään mitä merkkiä ja mistä saa ja silleen.
------------Stampeden rumpali---------------
Ben
11.04.2003 18:08:31
Remo Ebony.
Aikas tumma saundi. Kato www.remo.com
Kyllä luulis Suomesta löytyvän. Alakalvoina oon monen nähny käyttävän.
jukej
11.04.2003 18:11:41
....Alakalvoina oon monen nähny käyttävän.

Joo eli onko noi tarkotettu alakalvoiks vai voiko niitä myös päällä???

Halvempi vaihoetho olis itte maalailla :)
JUKERULESOK!
Tietäjä
11.04.2003 18:15:18

Joo eli onko noi tarkotettu alakalvoiks vai voiko niitä myös päällä???

Kyllä niitä päälläkin näkee, mutta menee suhjuseksi kun kalvo kuluu nopeasti.

Itse maalaamista kokeilin tai bändimme laulaja kokeili ja treenien jälkeen oli kapulat ja pellit mustia :)
Speedy
11.04.2003 19:26:00

Saattas saundi ehkä kärsiä.. vaikkakin mätössä sitä tuskin huomaa, parempivaan..=I
"All I think abaut is time and groove" J. Porcaro
Joku vaa
11.04.2003 21:27:18 (muokattu 11.04.2003 21:28:40)

Aquarian tekee kaas noita mustia kalvoja ainaki medium paksuisena. Kyllä mä uskon että se pinnoite kestää siinä missä esim kalvon pinnalle ruiskutettu muovi massa(coated), ehkä jopa paremmin... Siis käy ylä sekä ala kalvoiksi
Paas
12.04.2003 11:48:02
Kalvojen maalaaminen kulostaa mun korvissa kyllä hulluudelta(soundi pilalla) mutta onhan noita edellämainittuja remon mustia ebony kalvoja joo.
drummer 1
12.04.2003 14:53:59
Evansilta saa läpinäkyviä, mustia ja sinisiä...
Joku vaa
12.04.2003 18:31:07

ja sinisiä... Hä?
Mikko A
12.04.2003 23:04:38
Ne siniset on sellasia ku Hydraulic.
I rule...
miän vain
13.04.2003 01:50:44

Pari juttua

Sinisiä on myös yksikerroksisina, karhennuksella ja ilman - ei pelkinä hydrauliceina.

Sellasella merkillä ku attack oli joskus luettelossa eri värisiä kalvoja, punaisiakin tais olla. Tiedä sitten saako Suomesta.

Remon Ebony jo mainittiin, ne toimii hyvin alakalvoina. Löytyy myös pinstripeversiona, jos pitää ylös laittaa.

Aquarianin Jack DeJohnette on se musta karhea kalvo. Ihan mainio, mutta pinnoite lähtee kokemuksen mukaan helposti, ja sitten sitä mustaa on joka paikassa.

Jos pitää itse maalata, kannattaa hommata läpinäkyvät kalvot ja spreijata 'väärältä puolelta' - tulee automaattisesti kiiltävä pinta, ja väri ei leviä kapuloiden kuljettamana ympäri settiä. Soundia en takaa, mutta tuskin se muuttuu enemmän kuin on eroa kirkaalla ja pinnoitetulla kalvolla. Ainakaan itse maalatuissa basarin etukalvoissa muuutosta ei huomannut.
O jee! *NAX*
toba
15.04.2003 19:12:50

ja jos mustia kalvoja käyttää alakalvoina, niin mitä hienoa siinä sitten on, eihän ne edes näy kunnolla, veikkaanpa että tuo väri on lähinnä näyttävyyskysymys eikä se, että mikä soundi lähtee..
eli mustia kalvoja kannattais ainakin mun järjen mukaan laittaa yläkalvoiks, jos laittaa ollenkaan..
Joku vaa
15.04.2003 20:59:55

ja jos mustia kalvoja käyttää alakalvoina, niin mitä hienoa siinä sitten on, eihän ne edes näy kunnolla, veikkaanpa että tuo väri on lähinnä näyttävyyskysymys eikä se, että mikä soundi lähtee..
eli mustia kalvoja kannattais ainakin mun järjen mukaan laittaa yläkalvoiks, jos laittaa ollenkaan..

...Mutta kun se ei oo vaan väriä vaan pinnoite ja täten vaikuttaa saundiin. Mustat kalvot soi aika pehmäesti ja tummasti, siis ainakin remon ebony.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)