balzary 21.04.2005 15:47:12 | |
---|
Multa irronnee sessioon Trace Elliot V6 -nuppi ja ehkä myös Streamer. tavoitteeksi roudata 5kw edestä nubeleita paikalle? :) sitten vaan brown noisea etsimään. |
absqua 21.04.2005 16:25:33 | |
---|
Niin on. Mitä pitempi matka, sitä kauemmin matkan tekoon menee aikaa ja sitä kalliimmaksi se reissu tulee. Sano muuta. Entäpä jos bassonrunkkaussessio järjestettäisiinkin Helsingin sijasta vaikkapa Oulussa. Sinnekin pääsee junalla ja lentokoneella. Moniko lähtisi Helsingistä reissuun? Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
paavi 21.04.2005 17:05:46 | |
---|
Sano muuta. Entäpä jos bassonrunkkaussessio järjestettäisiinkin Helsingin sijasta vaikkapa Oulussa. Sinnekin pääsee junalla ja lentokoneella. Moniko lähtisi Helsingistä reissuun? Taas tämä aihe. :) Aivan varmasti täältä lähtisi suhteellisesti selkeästi vähemmän, mutta niin se menee. Täällä on suurin osa M.netinkin käyttäjistä. Se merkitsee sitä, että moni tulee varmasti paikalle. Se taas merkitsee sitä, että muualta Suomesta porukka tulee paikalle, koska tietävät, että porukkaa on varmasti paikalla. Ei täältä pk-seudulta tarvitse mihinkään lähteä, kun "kaikki" löytyy täältä. Tässä kasvaa laiskaksi, sorry! ;) karpela diem (tartu tanjaan) |
hemmo 21.04.2005 18:04:43 | |
---|
Sano muuta. Entäpä jos bassonrunkkaussessio järjestettäisiinkin Helsingin sijasta vaikkapa Oulussa. Sinnekin pääsee junalla ja lentokoneella. Moniko lähtisi Helsingistä reissuun? Ei kiitos. Mutta mikähän tuo Trace Elliottin V6-nuppi on? "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili |
M.Hanski 21.04.2005 18:12:49 | |
---|
Mutta mikähän tuo Trace Elliottin V6-nuppi on? V-Type-sarjan täysputkirohjo (300 W). Etusessa Fenkku-tyylinen tonestack deep-, bright- ja mid shift -kytkimillä varustettuna, pääteputkina 6 kpl KT88. |
hemmo 21.04.2005 18:18:30 | |
---|
V-Type-sarjan täysputkirohjo (300 W). Etusessa Fenkku-tyylinen tonestack deep-, bright- ja mid shift -kytkimillä varustettuna, pääteputkina 6 kpl KT88. Vau! Mistä hommasit? Palio? "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili |
M.Hanski 21.04.2005 18:27:28 | |
---|
Vau! Mistä hommasit? Palio? eBaysta, kohtuuhinnalla. :) |
Wil-J 21.04.2005 22:30:12 | |
---|
tavoitteeksi roudata 5kw edestä nubeleita paikalle? :) sitten vaan brown noisea etsimään. Ei helevetti, pitää kyllä niiden korvatulppien lisäksi varmaan ottaa ihan tollaset raksa kuulosuojaimet päähän! :D Varmaan Niskiksen naapurit nauttii kun muutama tunti on ronklattu :D |
hemmo 21.04.2005 22:33:14 | |
---|
tavoitteeksi roudata 5kw edestä nubeleita paikalle? :) sitten vaan brown noisea etsimään. Hmm.. tarviitte voimavirtaa, eli 16 A sulakkeen, muuten. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili |
balzary 21.04.2005 22:36:15 | |
---|
Hmm.. tarviitte voimavirtaa, eli 16 A sulakkeen, muuten. tai sit sijoitellaan eri huoneisiin. mulla löytys 1,4kw alkajaisiks. |
hemmo 21.04.2005 22:37:51 | |
---|
tai sit sijoitellaan eri huoneisiin. mulla löytys 1,4kw alkajaisiks. Nokitan 32 A sulakkeella. Semmone. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili |
rijopu 21.04.2005 22:45:44 (muokattu 22.04.2005 13:44:04) | |
---|
Jos aikataulu näyttää omalta kohdalta hyvältä, niin voisin myös raahautua paikalle ja tuoda omat custom-bassot mukana. Mukaan voisi tulla 5-kieliset, nauhaton ja nauhallinen läpirunkobassot. No, se on semmoista suomalaista...
kalamies#14 >-)))> |
MrQ 21.04.2005 23:35:27 | |
---|
Senkin töhnät, kuinkas moni musanettiläinen täältä jaloakin jalommasta helsingistä, jossa ovat kaikki kauniit eikä yhtään rumaa saapuneet sinne ties minkä pellon perukoille missä lapset ryömivät saastan seassa ruokaillen koirien seassa lattialla? Leka jyskylään ja lahteen montako kertaa? Vanttera turusta minne kaikkialle ja kuinka usein? JCM vaatimattomasti raahesta vaik minne? Minä turkuun? Paavi LAAJASALOSTA kallioon??? Mut joo, ei, hesa on liian kaukana. Stokiskin on lähempänä. |
Teijo K. 22.04.2005 09:03:24 | |
---|
Senkin töhnät, kuinkas moni musanettiläinen täältä jaloakin jalommasta helsingistä, jossa kaikki ryömivät saastan seassa ruokaillen koirien seassa lattialla? No onhan noita näkynyt. Mutta kuka miksasi Wäiskin akustiset vedot viime kesänä ni! Ja vielä omilla laitteilla. Kato aina ei vaan ehdi. |
balzary 29.04.2005 14:03:37 | |
---|
nostetaanpa tuli mieleen varmistaa, onko ok että sinne niskiksen luokse rymähtää näinkin iso määrä haisevia basisteja kun tässä ketjussa on uhkailtu? meinaan, että jos herra N:llä oli hommaan lupautuessa mielessä joku 6 hengen pilitys-seurue? siis, onko ok sun porukoille? |
Wil-J 29.04.2005 15:00:40 | |
---|
nostetaanpa tuli mieleen varmistaa, onko ok että sinne niskiksen luokse rymähtää näinkin iso määrä haisevia basisteja kun tässä ketjussa on uhkailtu? meinaan, että jos herra N:llä oli hommaan lupautuessa mielessä joku 6 hengen pilitys-seurue? siis, onko ok sun porukoille? 6 hengen pilitysseurue kuulostaa viehkeältä :D |
pardy 29.04.2005 15:01:54 | |
---|
6 hengen pilitysseurue kuulostaa vehkeältä :D "...tilanteen mukaan peace tai turpaan" -absqua |
Joo, kyllä onnistuu. Olisi hyvä kuitenkin tietää etukäteen kuinka suuri seurue on tulossa. Ja päivämäärä olisi hyvä tietää hyvissä ajoin. Meitsi on meshissä. |
pardy 29.04.2005 16:18:08 | |
---|
Joo, kyllä onnistuu. Olisi hyvä kuitenkin tietää etukäteen kuinka suuri seurue on tulossa. Ja päivämäärä olisi hyvä tietää hyvissä ajoin. No se 22.5? "...tilanteen mukaan peace tai turpaan" -absqua |
Niskamies 29.04.2005 16:41:28 | |
---|
Joo, jos siis sopii kaikille. Meitsi on meshissä. |