wilzhu 27.04.2005 21:13:04 (muokattu 27.04.2005 21:13:54) | |
---|
Mistä saisi ladattua/ostettua opetusvideoita? Ja keiltä kaikilta niitä on? En nyt tarkoita sellaisia "opetusvideoita" joissa joku vain vetelee ihan äärimmäistä tilua, vaan sellaisia, joissa neuvotaan tekniikoita ja kaikenmaailman pikku jippoja soittamiseen. Uskon, että monia muitakin aloittelioita ja miksei myös hieman edistyneempiäkin kiinnostaisi niitä nähdä. Lyhyemmin: Tähän kaikki tietämänne opetusvideot. Paljon se ottaa, vähän se antaa. |
J_Mikkonen 27.04.2005 21:29:25 | |
---|
Mistä saisi ladattua/ostettua opetusvideoita? Ja keiltä kaikilta niitä on? En nyt tarkoita sellaisia "opetusvideoita" joissa joku vain vetelee ihan äärimmäistä tilua, vaan sellaisia, joissa neuvotaan tekniikoita ja kaikenmaailman pikku jippoja soittamiseen. Uskon, että monia muitakin aloittelioita ja miksei myös hieman edistyneempiäkin kiinnostaisi niitä nähdä. Lyhyemmin: Tähän kaikki tietämänne opetusvideot. Paul Gilbertin kaikki opetusvideot. Intensive rock oisko ollu nimi. Ja ostamalla, ei warettamalla. Käynks mä täällä usein? |
wilzhu 27.04.2005 21:36:30 | |
---|
Paul Gilbertin kaikki opetusvideot. Intensive rock oisko ollu nimi. Ja ostamalla, ei warettamalla. Lataus = ei välttämättä aina warettamalla. Onhan nuiitä varmaankin ehkä ilmasiakin videoita. Paljon se ottaa, vähän se antaa. |
pira 27.04.2005 21:48:51 | |
---|
Vibrato lähtee syrämmestä. |
J_Mikkonen 27.04.2005 21:49:28 | |
---|
Lataus = ei välttämättä aina warettamalla. Onhan nuiitä varmaankin ehkä ilmasiakin videoita. Kyllä mutta ilmaset mitä oon nähny on ollu justiinsa niitä missä vain bulutetaan eikä opeteta mitään. Mutta on varmasti ilmasiakin opetusvideoita. Käynks mä täällä usein? |
BulletProof 28.04.2005 10:30:16 | |
---|
|
Pande 28.04.2005 10:36:22 | |
---|
When asked, "What is the greatest obstacle to enlightenment?" the Buddha replied, "Laziness." |
Cletus Awreetus 28.04.2005 14:17:39 (muokattu 28.04.2005 14:17:59) | |
---|
Löytyyköhän muuten mistään Vinnie "Pyro Messiah" Vincentin soitonopetusvideota? Kaverilla oli sellainen aikoinaan, mutta meni myymään. Tosimiehet tiluttavat, ja paljon!! |
BenGlenton 28.04.2005 14:36:22 | |
---|
Kirjastoista löytyy myös yllättävän paljon opetusvideoita/dvd:tä. Ainakin pk-seudulla. www.supremecourtband.fi |
Onko opetusvideot oikeasti noin vähissä? Paljon se ottaa, vähän se antaa. |
blastoff 29.04.2005 14:07:00 | |
---|
|
Pande 29.04.2005 14:17:33 | |
---|
When asked, "What is the greatest obstacle to enlightenment?" the Buddha replied, "Laziness." |
Turder 10.06.2005 20:37:53 | |
---|
Keith Wyattin Getting Started With Acoustic Guitar. Hyvä opetusdvd alkajille ja harrastelijoille. Ihan perusteoriasta pitkälle mm rockin, countryn ja bluesin soittoon. Tosin aika hintava dvd n. 20-25£. Sama heppu on tehnyt myös Getting Started With Electric Guitar. Siitä ei ole kokemuksia. "When someone has had a major accident in the toilet" -UrbanDictionary.comin selitys sanalle Turder. |
Skebaristi 11.06.2005 00:23:35 (muokattu 17.04.2006 21:56:54) | |
---|
Paul Gilbertin terrifying guitar trip on ihan hyvä. Aivan |
risto 11.06.2005 11:10:46 (muokattu 11.06.2005 11:21:16) | |
---|
http://www.homespuntapes.com Itse olen ostanut täältä neljä eri videota tai DVD:tä. Jopa kokeneen soittajan kannattaa tsekata, aina löytyy jotain uutta. PS. Useissa videosämple että voi vähän tsekata. Näkyy löytyvän myös Jorma Kaukonen. Edulliset hinnat vaikka lähetys vähän liisä kustannuksia. Luotettava myyjä. Elämää ja rauhaa |
John Titor 11.06.2005 15:06:39 (muokattu 11.06.2005 20:24:15) | |
---|
Warettamallahan noita saa, mutta solidaarisuuden nimissä, ostetaan ne videot. Onkohan järkevää muuten listata kaikkia ihmisten tietämiä opetusvideoita, tulee kohtuullisen pitkä lista. Ihmiset vois kirjottaa omasta mielestään parhaat erilaiset videot, eli ei sataa tilutusvideota jossa soitetaan harmonista mollia. Mä suosittelisin näitä: -Scott Henderson: Melodic Phrasing (puhuu todella tärkeää asiaa) -Scott Henderson: Jazz Fusion Improvisation (jos ei tiedä mitään teoriasta ja pelkää jazz- ja fuusiomaailmaa, kannattaa tsekata.) -Michael Romeo: The Guitar Chapter (harmonisen mollin maailmaan löytyy paljon muutakin kuin mitä Ynkkä soittaa, lisäksi poika on ihan perkeleen musikaalinen ja sillä on oikeasti hyvä, puhdas tekniikka.) -Frank Gambale: Monster licks and speed picking (voi vinetto, tämä on todella vaarallinen video. Mutta sweepit lähtee.) -Al DiMeola: Al DiMeola (näinkin sitä akustista voi soittaa. Ja oikea käsi toimii.) -Paul Gilbert: Intense Rock II (paljon hyvää asiaa, rokkisoittoa äärimmilleen vietynä.) Jo noi katsomalla saa aika hyvän kuvan siitä mitä kaikkea kitaralla voi tehdä. Netistä kannattaa tsekata www.freeguitarvideos.com ja eri kitaristien kotisivut, joka jampalla alkaa nykyään olla videoita katsottavaksi. "Tilutuskitaristien videoita tänne" -topicin alta löytyy hetkeksi ihmeteltävää. |
Ocean Boulevard 17.04.2006 18:54:15 (muokattu 17.04.2006 18:57:21) | |
---|
Keith Wyattin Getting Started With Acoustic Guitar. Hyvä opetusdvd alkajille ja harrastelijoille. Ihan perusteoriasta pitkälle mm rockin, countryn ja bluesin soittoon. Tosin aika hintava dvd n. 20-25£. Sama heppu on tehnyt myös Getting Started With Electric Guitar. Siitä ei ole kokemuksia. Fender Presents: Getting Started on Electric Guitar - A Guide for Beginners on paras opetusvideo, mitä olen tähän mennessä nähnyt. Todella huolellisesti tehty dvd. Suosittelen aloittelijoille. Varsinkin sellaisille, joilla ei ole mahdollisuutta käydä tunneilla. Seuralaiseksi Ralph Denyerin Suuri kitarakirja, ja ahkeralla harjoittelulla mennään pitkälle. |
Johnny Silverfox 25.04.2006 09:56:34 | |
---|
Omasta mielestäni Tony Burnett "Killer pro soloing" oli ihan hyvä ja kuullakseni "fretboar logic" on hyvä... |
Khassera 30.04.2006 20:51:12 | |
---|
Omasta mielestäni Tony Burnett "Killer pro soloing" oli ihan hyvä ja kuullakseni "fretboar logic" on hyvä... Mistäs olet kyseisen dvdn hamunnut? Katselin jenkkilehdistä mahdollista tilausta joka oli sielä 100usd paikkeilla :o "Minä en ole koskaan nähnyt tätä musajuttua sanojen 'scene' tai 'genre' kautta. Sellainen ajattelu on musiikillista rasismia." -Daron Malakian |
Wopith 30.04.2006 23:36:17 | |
---|
Kauneus on katsojan silmä.(piste) |