Twist 09.04.2005 21:56:56 (muokattu 09.04.2005 21:57:34) | |
---|
Mitkä maksutavat ovat muuten mahdollisia tuolta musik-produktivista tilatessa! Maksat niille.. tai sitten kun postelijooni tuo teille sen niin maksat sille. Joku saa selventää jos kirjotin väärin... Rest in peace Darrell "Dimebag" Abbott... Revolution is your name 1966-2004 |
-Ossi- 09.04.2005 22:00:11 | |
---|
Maksat niille.. tai sitten kun postelijooni tuo teille sen niin maksat sille. Joku saa selventää jos kirjotin väärin... Hyvä näin!Mikähän tämän "posteljoonille maksu"-tavan nimi on,siis englanniksi? |
Twist 09.04.2005 22:04:48 (muokattu 09.04.2005 22:05:20) | |
---|
Hyvä näin!Mikähän tämän "posteljoonille maksu"-tavan nimi on,siis englanniksi? C.O.D.(Cash on delivery) = maksu postituksessa.. ihan miten sen tykkää sanoa ;) Rest in peace Darrell "Dimebag" Abbott... Revolution is your name 1966-2004 |
-Ossi- 09.04.2005 22:08:04 | |
---|
C.O.D.(Cash on delivery) = maksu postituksessa.. ihan miten sen tykkää sanoa ;) Kiitoksia erittäin paljon! |
Progressiveland 09.04.2005 22:10:19 (muokattu 09.04.2005 22:13:37) | |
---|
Kyllä olen tilaamassa ja tuota samaa floikallista versiota,mutta vasta loppu kesästä!Millaiset postikulut tuolla Musik-Produktivissa muuten on? -kännin piikkiin,jäi osa ketjusta lukematta,no mut pitää ostaa tuollainen kun saa loppu kesästä rahat käteen- kai tähän jotai älykästä olis voinu laittaa mutta kun ei kykene |
-Ossi- 09.04.2005 22:11:11 | |
---|
meitsi olis kan hankkimassa tuollaista.ilmeisesti tosin ei enää tuoda maahan.mut jos löytyy enemmän tilaajia niin oliskopaha et keräis listaa myöhemmin? Eipä ole mikään ongelma!Katellaan sitten myöhemmin! |
Progressiveland 09.04.2005 22:21:47 | |
---|
Eipä ole mikään ongelma!Katellaan sitten myöhemmin!ehdit näköjään jo kuitata.no mut katotaan loppu kesästä ku saa kesätyö rahaa kouraan.vaikka ei se 30e paha olis yksistäänkään sikäli se niin paljon on. kai tähän jotai älykästä olis voinu laittaa mutta kun ei kykene |
-Ossi- 09.04.2005 22:27:23 | |
---|
ehdit näköjään jo kuitata.no mut katotaan loppu kesästä ku saa kesätyö rahaa kouraan.vaikka ei se 30e paha olis yksistäänkään sikäli se niin paljon on. Tehdään näin! |
Progressiveland 09.04.2005 22:30:17 | |
---|
Tehdään näin! mutta nyt kaljaa!! kai tähän jotai älykästä olis voinu laittaa mutta kun ei kykene |
Mrezzye 29.04.2005 10:12:23 (muokattu 29.04.2005 10:13:06) | |
---|
Pääkaupunkiseudun Dean ML:ien (Floikalla tai ilman oleva korealainen) omistajat ilmoittautukaa! Olen varmaan kohtapuolin laittamassa tilausta vetämään tuollaisesta ja pitäisi saada päätöstä aikaan, että tilatako kitara Floikalla vaiko kiinteällä tallalla. Olisi mahtavaa, jos pääsisin testaamaan kyseisiä kitaroita jossain, kun alan liikkeistä ei taida tällä hetkellä löytyä. Jos on tiedossa joku putiikki, jossa noita vielä on, niin ilmoittakaa ihmeessä myös siitä äkkiä! Kiitos! Jauza! Dean ML (F?) ´79:n osto harkinnassa. Kokemuksia ja jopa tarjouksia saa pistää pikaviestinä! |
Ben_D 29.04.2005 10:28:33 (muokattu 29.04.2005 10:28:45) | |
---|
Pääkaupunkiseudun Dean ML:ien (Floikalla tai ilman oleva korealainen) omistajat ilmoittautukaa! Olen varmaan kohtapuolin laittamassa tilausta vetämään tuollaisesta ja pitäisi saada päätöstä aikaan, että tilatako kitara Floikalla vaiko kiinteällä tallalla. Olisi mahtavaa, jos pääsisin testaamaan kyseisiä kitaroita jossain, kun alan liikkeistä ei taida tällä hetkellä löytyä. Jos on tiedossa joku putiikki, jossa noita vielä on, niin ilmoittakaa ihmeessä myös siitä äkkiä! Kiitos! Mulla on toistaiseksi tuo 79V ilman floikkaa. Ihan sama keppi, mutta bodyn muoto eri. Kuten varmaan tiesitkin. Jos haluat testata niin ilmoittele. |
Mrezzye 29.04.2005 12:38:48 | |
---|
Mulla on toistaiseksi tuo 79V ilman floikkaa. Ihan sama keppi, mutta bodyn muoto eri. Kuten varmaan tiesitkin. Jos haluat testata niin ilmoittele. Se on hienoa, että edes tuollainen V on maisemissa. Samat speksit taitaa olla muuten kaikinpuolin bodyn muotoa lukuunottamatta. Tulen tyyppaamaan! Vielä pitäisi löytää mielellään myös floikallinen versio aiheesta. Laitoin tänään viestiä musik-produktiville, että koskakohan noita on saatavana, mutta vielä ei ole tullut vastausta. MYY MULLE Dean ML ´79F tai OSTA WASHBURN N4!
(katso: http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=17048014 ) |
Ben_D 29.04.2005 12:46:11 | |
---|
Se on hienoa, että edes tuollainen V on maisemissa. Samat speksit taitaa olla muuten kaikinpuolin bodyn muotoa lukuunottamatta. Tulen tyyppaamaan! Vielä pitäisi löytää mielellään myös floikallinen versio aiheesta. Laitoin tänään viestiä musik-produktiville, että koskakohan noita on saatavana, mutta vielä ei ole tullut vastausta. Vastaus tulee varmaankin vielä tämänpäivän aikana. Joskus kyselin kanssa Deania sieltä ja vastasivat suht nopeesti. |
Vastaus tulee varmaankin vielä tämänpäivän aikana. Joskus kyselin kanssa Deania sieltä ja vastasivat suht nopeesti. Joo, oli tullut vastaus jo. Tosi nopeaa toimintaa. Saavat lisää Deaneja kuulemma heinäkuussa. Dammit! Ei kai auta kuin odottaa, jos ei joltain löydy käytettyä, mitä suuresti epäilen. MYY MULLE Dean ML ´79F tai OSTA WASHBURN N4!
Ben_D 29.04.2005 14:01:30 | |
---|
Joo, oli tullut vastaus jo. Tosi nopeaa toimintaa. Saavat lisää Deaneja kuulemma heinäkuussa. Dammit! Ei kai auta kuin odottaa, jos ei joltain löydy käytettyä, mitä suuresti epäilen. Aika hiljasta voi olla käytettynä noiden 79 mallien kanssa. Omani lisäksi olen torilla nähnyt yhden myynnissä ja sekin tais olla sellanen explorer malli. |
Mrezzye 29.04.2005 22:48:00 | |
---|
Aika hiljasta voi olla käytettynä noiden 79 mallien kanssa. Omani lisäksi olen torilla nähnyt yhden myynnissä ja sekin tais olla sellanen explorer malli. Eipä noita Deaneja ylipäätään taida paljon suomessa ollakaan. Sen verran vähän aikaa täällä taisi tuota edustusta olla ja kun nyt ainoa tapa taitaa olla tilaaminen ulkomailta, niin sekin tiputtaa epävarmimmat pois ostajien joukosta. Sinänsä itsekin olisin mieluummin ostanut Deanin jostain paikallisesta liikkeestä, mutta kun ei myydä, niin minun eurot menee tällä kertaa muiden taskuun. MYY MULLE Dean ML ´79F tai OSTA WASHBURN N4!
McNulty 30.04.2005 11:52:41 | |
---|
Sinänsä itsekin olisin mieluummin ostanut Deanin jostain paikallisesta liikkeestä, mutta kun ei myydä, niin minun eurot menee tällä kertaa muiden taskuun. No jaa, enpä tiedä kun vaihtoehdot olivat tuolloin Into-Luthmanin kassa tai EM Nordicin kassa. Mielummin tuen silloin jo saksalaista :) Noh, toukokuussa pistän tilauksen ja skitta tulee sitten kun tulee... Heinäkuussa vissiin kuten joku jotain mainitsi. Yksi kpl Dean '79 MLF kiitos :) "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
Mrezzye 30.04.2005 12:32:41 | |
---|
No jaa, enpä tiedä kun vaihtoehdot olivat tuolloin Into-Luthmanin kassa tai EM Nordicin kassa. Mielummin tuen silloin jo saksalaista :) Noh, toukokuussa pistän tilauksen ja skitta tulee sitten kun tulee... Heinäkuussa vissiin kuten joku jotain mainitsi. Yksi kpl Dean '79 MLF kiitos :) Niinpä pistän minäkin tilauksen vetämään heti kun saan entisen kitaran myytyä. Ja brasiliaburstina kits! MYY MULLE Dean ML ´79F tai OSTA WASHBURN N4!
Mrezzye 07.05.2005 17:30:59 | |
---|
Niinpä pistän minäkin tilauksen vetämään heti kun saan entisen kitaran myytyä. Ja brasiliaburstina kits! Buhahaa!!! Nyt on entinen myyty ja tuliterä ML´79F tilattu Musik-Produktivilta... Alkaa "joulun" odotus, eli toimitus tulee sitten heinäkuussa (ainakin toivottavasti). Kävin DLX:ssä kokeilemassa kiinteällä tallalla olevaa V-mallia ja oli kyllä todella hyvän tuntuinen peli. Floikallista ML:ää vaan olin vailla, joten sellaisen sitten tilasin koteloineen. MYY MULLE Dean ML ´79F !!! |
Ben_D 07.05.2005 17:32:17 | |
---|
Buhahaa!!! Nyt on entinen myyty ja tuliterä ML´79F tilattu Musik-Produktivilta... Alkaa "joulun" odotus, eli toimitus tulee sitten heinäkuussa (ainakin toivottavasti). Kävin DLX:ssä kokeilemassa kiinteällä tallalla olevaa V-mallia ja oli kyllä todella hyvän tuntuinen peli. Floikallista ML:ää vaan olin vailla, joten sellaisen sitten tilasin koteloineen. Miks vasta heinäkuussa? |