Aihe: Bändi häihin, synttäreille ym.
1 2 3 4
uruttaja
29.04.2005 11:48:37
No ei se kyllä ihan niinkään ole. Privaattipuolen markkinat on nykyään merkittävät (oonkohan ihan idiootti, kun paljastan tän teille), eikä tarvi kituuttaa tessillä, kun ohjelmatoimistot ei oo vielä kusseet hintoja keskinäisellä kilpailullaan.

Edellyttää kyllä sit omaa Y-tunnusta - nimittäin pelkillä lauantaikeikoilla ei elä.

Tiedossa on. Meillä päin firmakeikkoja on jonkun verran,kuitenkin alle 10 tänä vuonna. Vois olla ehkä lisääntymään päin. Hinnat Hyviä.

Hää-synttäri-kissanristiäis-hevosnäyttelykeikkaa olisikin sitten joka viikonlopulle vaikka kaksin kappalein varsinkin kesäkuukausina, jos vaan haluaa niitä tehdä. Eikä tosiaan tarvitse tehdä edes kaksinkertaisella tessillä niitä keikkoja.

Minuakin kiinnostaa se TEOSTO-viittaus, olen laittamassa mp3:sta nettiin, joten kustannukset kiinnostaa.

Mihin sitä Y-tunnusta tarvitsee?
isojussi
29.04.2005 11:54:28
...Mihin sitä Y-tunnusta tarvitsee?

Notta voipi laskuttaa firmoja ym. suoraan, ettei tarvi asiakkaan masella satuunaisia palkkakuluja tms.

Tietysti jos bändillänne on Y-tunnus (eli se on joko firma tahi yhdistys), niin se voi sit laskutella ja maksella soittajille joko palkkoina tai osinkoina tai vaikka satsata laitteisiin.

PS: Älä väheksy hää- ja synttärikeikkoja: vuodessa on 52 viikonloppua!
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
v_m_kangas
29.04.2005 11:54:47

Joo. Sivut on kyllä ehdottomasti hyvät ja hyvännäköiset.

Mietityttää vaan edelleen toi musanäytteiden laittaminen... meinaan jotta mitä maksaa...

Tarinaa aiheesta:
http://www.teosto.fi/teosto/webpage … t2=D965514C8B1AB4A8C2256E1C00283885

Nuo biisit eivät ole tekijäasiakkaan kustantamattomia kappaleita ;) Liekkö lupa kysytty/maksut hoidettu? Yleensä olen nähnyt teoston logot yms. ns. laillisissa näytteissä.

Toinen juttu sitten kenen oikeuksia nuo kyseiset klipit sitten ikinä edes loukkaisivat.
Humppaa tai soita humppaa
isojussi
29.04.2005 12:02:24
...Toinen juttu sitten kenen oikeuksia nuo kyseiset klipit sitten ikinä edes loukkaisivat.

- George Douglas
- George David Weiss
- Otis Blackwell
- Elvis Aron Presley
- Ivor Raymonde
- Michael Edwin Hawker
- Erkki Väinö Johannes Suomaa
uruttaja
29.04.2005 12:02:39
Kiitos VM:lle asiallisesta palautteesta , pitää tutustua Teoston ohjeisiin.

En väheksy hääkeikkoja, mutta joku roti niittenkin tekemisessä pitää olla. Ison bändin kans ei ensinnäkään mahdu ihan joka paikkaan ja muitakin teknillisiä ongelmia on justiin näissä kesämökkipihasoittokeikoissa. Sitten niissä on usein joku besserwisser neuvomassa jne. Ei kovin hirveän helposti saa syttymään meikäläistä, mutta on niitä tällekin kesälle otettu muutama. Ehkä hintapolitiikka pesee pahimmat makuvirheet ja booli loput..
uruttaja
29.04.2005 12:06:33
Notta voipi laskuttaa firmoja ym. suoraan, ettei tarvi asiakkaan masella satuunaisia palkkakuluja tms.

Tietysti jos bändillänne on Y-tunnus (eli se on joko firma tahi yhdistys), niin se voi sit laskutella ja maksella soittajille joko palkkoina tai osinkoina tai vaikka satsata laitteisiin.

PS: Älä väheksy hää- ja synttärikeikkoja: vuodessa on 52 viikonloppua!

Nottako pitäs oma firma perustaa, nou vei nevö!!!. Liikaa riskitekijöitä, kallista, tulee helevetin paljon halavemmaksi maksaa %:tit paikalliselle pienliimataiselle. Tilitoimiston kirjapitoonkin menis enemmän fyffeä kuin tälle liimikselle.
isojussi
29.04.2005 12:29:36
Nottako pitäs oma firma perustaa, nou vei nevö!!!. Liikaa riskitekijöitä, kallista, tulee helevetin paljon halavemmaksi maksaa %:tit paikalliselle pienliimataiselle. Tilitoimiston kirjapitoonkin menis enemmän fyffeä kuin tälle liimikselle.

No, mä puuhaan itsenäisenä ammatinharjoittajana, ja taskuun jää:

- "Liimiksen" rosentit pääsääntöisesti, muutaman pikkutoimiston kanssa teen satunnaista yhteistyötä.
- Tilitoimiston liksa, kun teen kirjanpidon itse. Esiintyvät taiteilijat eivät maksa alv:a. Oon kysyny asian läänistä. Tällöin riittää yksinkertanen kirjanpito.

Paras juttu: Oot oma herras, ei tartte mennä keikalle, jos haluu olla jonkun tietyn päivän himassa. Päätät hinnoistas ite, ei X-viihde.

En sit tiä, mikä siinä enemmän maksaa?

Eläkkeet sun muut pitää hoitaa kuiteskin, oot sit yrittäjä tai palkollinen.
uruttaja
29.04.2005 12:49:43
No, mä puuhaan itsenäisenä ammatinharjoittajana, ja taskuun jää:

- "Liimiksen" rosentit pääsääntöisesti, muutaman pikkutoimiston kanssa teen satunnaista yhteistyötä.
- Tilitoimiston liksa, kun teen kirjanpidon itse. Esiintyvät taiteilijat eivät maksa alv:a. Oon kysyny asian läänistä. Tällöin riittää yksinkertanen kirjanpito.

Paras juttu: Oot oma herras, ei tartte mennä keikalle, jos haluu olla jonkun tietyn päivän himassa. Päätät hinnoistas ite, ei X-viihde.

En sit tiä, mikä siinä enemmän maksaa?

Eläkkeet sun muut pitää hoitaa kuiteskin, oot sit yrittäjä tai palkollinen.

Enemmän maksaa mm. eläke. Jos Yel:n maksat yhtä suurena kuin Tael:n niin maksat enemmän.

Yrittäjien keskieläke Suomessa lienee jossain 600 euron kuukausitasolla, eli yrittäjät maksavat (itsekin olen yrittäjänä ollessani maksanut) aivan liian pientä Yel-maksua. Lakisääteiset tapaturmamaksut,työttömyysvakuutusmaksut jne. yrittäjällä pakollisia. Yrityksen,siis Oy:n tai Ky:n, kirjanpitopalvelut tms. ovat
kalliita.

Nyt ei mene näihin ylimääräisiin latiakaan. Lentäisit perseellesi jos tietäisit kuinka vähän maksan "konsultoinnista".

Jos yrittäjyydestä hyötyisi Oikeasti jotain, niin hetihän minäkin viihdefirman perustaisin. Olen ollut muutamassa firmassa yksinyrittäjänä ja osakkaana, joten sen tapauksen tunnen erinomaisesti.

Keikat on ihan samoja, liksat on ihan samat koska myyn nämäkin ihan itse, soittokaverit samat, kamat samat, bussi sama,vapaus sama, joten: Mikä siinä muuttuu?? Työntekijästatuksella vastuuta HUOMATTAVASTI vähemmän minnekään suuntaan. Vai?
isojussi
29.04.2005 13:20:08
Nää meidän erilaiset näkemykset johtuu varmaan sittä, että teet kekkoja vain harrastukseksesi, kun mä taas työkseni.

Enemmän maksaa mm. eläke. Jos Yel:n maksat yhtä suurena kuin Tael:n niin maksat enemmän.

Yrittäjien keskieläke Suomessa lienee jossain 600 euron kuukausitasolla, eli yrittäjät maksavat (itsekin olen yrittäjänä ollessani maksanut) aivan liian pientä Yel-maksua. Lakisääteiset tapaturmamaksut,työttömyysvakuutusmaksut jne. yrittäjällä pakollisia.

Tapaturmavakuutusmaksu on yrittäjellä itseasiassa vapaaehtoinen. Työttömyysvakuutusmasut maksetaan vain palkasta päältä eli kun Liimatainen maksaa sulle palkka joutuu hän maksaamaan monet rosentit myös semmoisia maksuja, jotka eivät näy sun tilinauhassas. Googlettelin ynnäilin näitä tossa ja totesin kumpienkin olevan kokolalla yhteensä siinä 22% paikkeilla.

Olit yrittäjä tai palkollinen, nää kulut vähennetään laskutettavan summan ja maksettavan palkan välistä.

Yrityksen,siis Oy:n tai Ky:n, kirjanpitopalvelut tms. ovat
kalliita.

Nyt ei mene näihin ylimääräisiin latiakaan. Lentäisit perseellesi jos tietäisit kuinka vähän maksan "konsultoinnista".

Kiva jos sulla on ilmainen kirjan pitäjä. Oo siitä iloinen. Kaikilla ei oo. Mä lasken itelleni mielessäni 150 egee kuussa palkkaa siitä, että pidän itse kirjanpidon

Jos yrittäjyydestä hyötyisi Oikeasti jotain, niin hetihän minäkin viihdefirman perustaisin. Olen ollut muutamassa firmassa yksinyrittäjänä ja osakkaana, joten sen tapauksen tunnen erinomaisesti.

Keikat on ihan samoja, liksat on ihan samat koska myyn nämäkin ihan itse, soittokaverit samat, kamat samat, bussi sama,vapaus sama, joten: Mikä siinä muuttuu?? Työntekijästatuksella vastuuta HUOMATTAVASTI vähemmän minnekään suuntaan. Vai?

Ja kilometrikorvaukset ja päivärahat voi vähetää yhtähyvin verotuksessa?

Ja hankinnat printteripapereista piuhoihin tai cd-levyistä soittimiin voi vähentää sellaisenaan verotuksessa ilman sekkaperäisiä selvityksiä tai tulonhankkimisvähenyksen rajoituksia?

Niija onks sulla liimataisen puolesta kännykkä-, lankapuhelin- ja laajakaistaetu?

Mtes keikkavaatteitten verovhennyspolitiikka?

Pistääkö Liimatainen sulle vaikka Imatralla big band - kurssin majoituksineen, jos tykkäisit lähtee?

Vähemmän vastuuta??

Saat vetä päin persettä, jos huvittaa, eikä kukaan välitä?
uruttaja
29.04.2005 13:42:22
Onhan tuossa puolensa, verovähennysoikeus on ihan hyvä juttu. Vähennyspolittiikka yleensäkin toimii yrittäjästatuksella hiukan paremmin. Lopullisessa verotuksessahan yrittäjä ja palkansaaja onkin sitten kilometrivähennysosiossa samalla viivalla. Siinähän työtekijä saa vähentää ns.yrittäjäpäivärahan ja yrittäjän km-vähennyksen, olikohan ne 18egee päivä ja 20 senttiä kilsa.

Jotkut luontoisedut, Imatran tai Bangkokin reissu, on halpa hinta yrittäjäriskistä. Ei sen arvoista, että kannattaisi edes rahallisesti. Jos yrittäjänä sais kolminkertaista liksaa ja olis kolminkertaiset lomat palkansaajaan verrattuna, niin heti yrittäjäksi. Yrittäjävastuu on vähintään kolminkertainen. Ei ole vielä semmosta liikeideaa löytynyt.

Nyt kun olen eläkkeellä, niin yel-ajasta kertyi vähiten eläkettä. Yrittäjästatus 11 vuotta, työntekijämuusikon 14v. . Maksoin vuosia 360,000markan mukaan Yel:ää eikä se hyödyttänyt juuri ollenkaan verrattuna 150.000markan vuositulotasoon. Tel:stä ja Taellista kertymä on edullisempi. Yelliin oli vaan jossain vaiheessa pakko siirtyä. Tuossa nuo paperit on ihan silmien alla,joten ihan matematiikkaa tuo on. Eläke olis paljon isompi, jos noista summista olis saanut kertymän Taellin tai Tellin mukaisesti.

Minä olen ollut viimeksi päätoimisena yrittäjänä v.2000, jolloin yrittäjän tapaturmavakuutus oli pakko ottaa kun yritystoiminta oli kestänyt 6 kuukautta. Jos sulla on työntekijöitä, niin heille pakollinen tapaturmavakuutus on sitten hiukan tyyris. Voi olla että on muuttunut. Yksinyrittäminen on tietenkin joustavaa ja halvempaa, kuin yhtiömuodossa toimiminen.

Vastuu on mun mielestä se avainsana. Ihan vaikka ohikkaan muodossa. Kumpi maksaa, yrittäjä vai palkansaaja?

Isojussi tekee kaiketi hommaa päätyökseen, sulla ei vissiin ole yhtään palkattua työntekijää?

Vanhami ei päätoiminen?

Lisään vielä, että minulle ei ole merkitystä sillä, toimiiko joku muusikko palkansaajana vai yrittäjänä, eikä minulla ole mitään yritystoimintaa vastaan. Samassa kusessa tässä on oltu ja ollaan:)
isojussi
29.04.2005 14:00:00
Onhan tuossa puolensa, verovähennysoikeus on ihan hyvä juttu. Vähennyspolittiikka yleensäkin toimii yrittäjästatuksella hiukan paremmin. Lopullisessa verotuksessahan yrittäjä ja palkansaaja onkin sitten kilometrivähennysosiossa samalla viivalla. Siinähän työtekijä saa vähentää ns.yrittäjäpäivärahan ja yrittäjän km-vähennyksen, olikohan ne 18egee päivä ja 20 senttiä kilsa.

Kokopäiväraha (10h) 29€, puolipäiväraha (6h) 13€ kilometrikorvaus 0,38€/km ajopäiväkirjan mukaan työajoista. Jos työajoja on enemmän kuin yksityisajoja, siirtyy auto automaattisesti yritystoiminnalle.

Jotkut luontoisedut, Imatran tai Bangkokin reissu, on halpa hinta yrittäjäriskistä. Ei sen arvoista, että kannattaisi edes rahallisesti. Jos yrittäjänä sais kolminkertaista liksaa ja olis kolminkertaiset lomat palkansaajaan verrattuna, niin heti yrittäjäksi. Yrittäjävastuu on vähintään kolminkertainen. Ei ole vielä semmosta liikeideaa löytynyt.

Valaiseko mullekin, mistä noi riskit ja vastuut näissä kuvioissa on, kun en osaa millään hamottaa.

Ei varsnaista toimintaa kohdistuvaa pääomaa tahi velkaa.

Minkälaisissa tapauksissa voi joutua kunnolla maksumiehaks?

Nyt kun olen eläkkeellä, niin yel-ajasta kertyi vähiten eläkettä. Yrittäjästatus 11 vuotta, työntekijämuusikon 14v. . Maksoin vuosia 360,000markan mukaan Yel:ää eikä se hyödyttänyt juuri ollenkaan verrattuna 150.000markan vuositulotasoon. Tel:stä ja Taellista kertymä on edullisempi. Yelliin oli vaan jossain vaiheessa pakko siirtyä. Tuossa nuo paperit on ihan silmien alla,joten ihan matematiikkaa tuo on. Eläke olis paljon isompi, jos noista summista olis saanut kertymän Taellin tai Tellin mukaisesti.

Enpäs tiennytkään. Johan on perkules!

Minä olen ollut viimeksi päätoimisena yrittäjänä v.2000, jolloin yrittäjän tapaturmavakuutus oli pakko ottaa kun yritystoiminta oli kestänyt 6 kuukautta. Jos sulla on työntekijöitä, niin heille pakollinen tapaturmavakuutus on sitten hiukan tyyris. Voi olla että on muuttunut. Yksinyrittäminen on tietenkin joustavaa ja halvempaa, kuin yhtiömuodossa toimiminen.

Vastuu on mun mielestä se avainsana. Ihan vaikka ohikkaan muodossa. Kumpi maksaa, yrittäjä vai palkansaaja?

Isojussi tekee kaiketi hommaa päätyökseen, sulla ei vissiin ole yhtään palkattua työntekijää?

Mulla ei oo työntekijöitä. Eikä oo tarkoitus tullakaan ainakaan lähiaikoina. Tää mun ratkasu oli pari vuotta sitten semmonen tavallaan "elämäntapapäätös". Hyppäsin vähän hitaampaan oravanpyörään.

Vanhami ei päätoiminen?

Lisään vielä, että minulle ei ole merkitystä sillä, toimiiko joku muusikko palkansaajana vai yrittäjänä, eikä minulla ole mitään yritystoimintaa vastaan. Samassa kusessa tässä on oltu ja ollaan:)

Hyvin sanottu. Jokasen on kumminkin tehtävä omat, omaan elämäntilanteeseensa ja toimintaansa sopivat ratkasut toimitamalleikseen.

Mä olin kumminkin alkuun vuositolkulla sivutoimisena palkkamusikkona (reilut 100 keikka per vuosi) sitten pari vuotta sivutoimisena yrittäjänä, kunnes sain maisemakonttorista kystä kyllin.
uruttaja
29.04.2005 14:32:23
Taitaapi olla km-ja päiväraha-asia muuttunut. v.2000 ajopäiväkirjan mukaisista työajoista verotuksessa hyväksyttiin 1.10fim/km Tietysti työajoja oli valtaosa. Eli ihan sama kuin nytkin, jos liimis ei maksa erikseen kilsoja.

Osaan tämän oman historiani kautta aika paljon tästä vastuuasiasta. Jos olisin sairastunut yrittäjäaikana, taikka päätoimisen muusikon uran aikana, niin eihän mulle olis maksettu puolelta vuodelta sairausajanpalkkaa keskiansion mukaan jossa on rahana luontoisedut, ei olis maksettu tuhansien eurojen työterveyshuollon maksuja erikoislääkärimaksuineen ja kuntoutuksineen ja muine hoitoineen,ei olis maksettu tulevalle kesälle kesälomarahoja, ei luontoisetuja (jotka osittain säilyivät vaikka en ole töissä, auton luovutin pois 5 kuukauden jälkeen), ei maksettas mahdollista työkokeilua tai uudelleenkoulutusta, pitääkö vielä jatkaa...?

Tottahan noihin olis ollut vakuutusturva yrittäjänä, mutta pyydäppä tarjous vaikka ihivistä, niin hämmästyt kuinka monta nollaa (4) voi olla heppoisissakin vakuutusmaksussa. (Mulla oli 80-luvulla niitä keskeytysvakuutuksia ja sairauskuluvakuutuksia, kun oli fyffeä.)

Vastuuta edelleen: Yksinyrittäjällä ei ole välttämättä pelkoa siitä, että oma yhtiö ei olisikaan verottajan mielestä yhtiö. Tästä on monet muusikot ja artistit maksaneet Paljon. Tästä vois kirjoittaa vaikka kirjan.

Yrittäjävastuuseen kuuluu poikkeuksetta vastata yrityksen vastuista omalla omaisuudellaan, voiko isompaa riskia suomalaiselle olla??. Monet on kuulleet sanan konkurssi,pakkohuutokauppa jne. Kyllä ne valtaosin yrittäjiä on, ketkä sen mankelin läpi vedetään. vai?

Kun otat työntekijän niin vastuut eiku lisääntyy.

Varmaan siitä ollaan tasan samaa mieltä, että jos joku kuppila ei maksa sulle yrittäjänä liksaa, niin se on sun omasta pussista pois heti, mutta liimis joutuu sen maksamaan mulle, koska sillä on vastaavassa tapauksessa se kuuluisa yrittäjän vastuu.

Varmaan siitäkin ollaan samaa mieltä, että yrittäjyys on hieno asia.

Olisin huutavassa kusessa, jos tämä kajaus olis tapahtunut vaikkapa vuonna 1998. Tuskinpa ScanShowkaan olis ollut kiinnostunut Girl from Ipaneman laadusta mun aamuvedoilla:)
vanhami
29.04.2005 14:35:52

Vanhami ei päätoiminen?

Juu, ei päätoiminen, vaan olen päivätöissä lisäksi. Jonkinlainen haave tuolla takaraivossa takoo tuota Isojussin hyppäystä mukaellen. Jos joku päivä voisi hypätä vähän hitaammin rullaavaan oravanpyörään ja olla oman itsensä herra.

Tää soittohomma on nyt sellainen pääsivutyö, mutta jos jotain alan puuhastamaan muuta kuin tätä e(lekt)rotiikka alaa niin se on sitten jotain tyyliin persereikien poraamista puuhevosille tai vastaavaa. Ja lisäksi soittelua samalla tahdilla kuin nykyäänkin.
uruttaja
29.04.2005 14:38:37
Juu, ei päätoiminen, vaan olen päivätöissä lisäksi. Jonkinlainen haave tuolla takaraivossa takoo tuota Isojussin hyppäystä mukaellen. Jos joku päivä voisi hypätä vähän hitaammin rullaavaan oravanpyörään ja olla oman itsensä herra.

Tää soittohomma on nyt sellainen pääsivutyö, mutta jos jotain alan puuhastamaan muuta kuin tätä e(lekt)rotiikka alaa niin se on sitten jotain tyyliin persereikien poraamista puuhevosille tai vastaavaa. Ja lisäksi soittelua samalla tahdilla kuin nykyäänkin.

Jeah.:)
isojussi
29.04.2005 14:56:41
Taitaapi olla km-ja päiväraha-asia muuttunut. v.2000 ajopäiväkirjan mukaisista työajoista verotuksessa hyväksyttiin 1.10fim/km Tietysti työajoja oli valtaosa. Eli ihan sama kuin nytkin, jos liimis ei maksa erikseen kilsoja.

No se hyvä puoli tässä mun tsydeemissä on, että saan vähentää just ton 38 semttiä per työkilsa verotuksessa niin kauan, kun meidän autolla on vähän enemmän omaa, kuin businesajoa

Osaan tämän oman historiani kautta aika paljon tästä vastuuasiasta. Jos olisin sairastunut yrittäjäaikana, taikka päätoimisen muusikon uran aikana, niin eihän mulle olis maksettu puolelta vuodelta sairausajanpalkkaa keskiansion mukaan jossa on rahana luontoisedut, ei olis maksettu tuhansien eurojen työterveyshuollon maksuja erikoislääkärimaksuineen ja kuntoutuksineen ja muine hoitoineen,ei olis maksettu tulevalle kesälle kesälomarahoja, ei luontoisetuja (jotka osittain säilyivät vaikka en ole töissä, auton luovutin pois 5 kuukauden jälkeen), ei maksettas mahdollista työkokeilua tai uudelleenkoulutusta, pitääkö vielä jatkaa...?

Tottahan noihin olis ollut vakuutusturva yrittäjänä, mutta pyydäppä tarjous vaikka ihivistä, niin hämmästyt kuinka monta nollaa (4) voi olla heppoisissakin vakuutusmaksussa. (Mulla oli 80-luvulla niitä keskeytysvakuutuksia ja sairauskuluvakuutuksia, kun oli fyffeä.)

Nojoo. Ton sain karvaasti kokea, kun loka-marraskuun vaihteessa jouduin sairaalaan paksusuolen divertikkelien takia. ihan vaan kolmeks vuorokautta. Kolme keikka palo ynnä sairaalakulut. Niissä tappioissa oli tonni vielä pieni raha.... Onneks eikat hoitu tuuraajien toimesta.

Vastuuta edelleen: Yksinyrittäjällä ei ole välttämättä pelkoa siitä, että oma yhtiö ei olisikaan verottajan mielestä yhtiö. Tästä on monet muusikot ja artistit maksaneet Paljon. Tästä vois kirjoittaa vaikka kirjan.

Yrittäjävastuuseen kuuluu poikkeuksetta vastata yrityksen vastuista omalla omaisuudellaan, voiko isompaa riskia suomalaiselle olla??. Monet on kuulleet sanan konkurssi,pakkohuutokauppa jne. Kyllä ne valtaosin yrittäjiä on, ketkä sen mankelin läpi vedetään. vai?

No samoinhan käypi pakansaajallekin, jos työt loppuu eikä pysty maksamaan lainojaan.

Kun otat työntekijän niin vastuut eiku lisääntyy.

Varmaan siitä ollaan tasan samaa mieltä, että jos joku kuppila ei maksa sulle yrittäjänä liksaa, niin se on sun omasta pussista pois heti, mutta liimis joutuu sen maksamaan mulle, koska sillä on vastaavassa tapauksessa se kuuluisa yrittäjän vastuu.

Tokitoki.

Varmaan siitäkin ollaan samaa mieltä, että yrittäjyys on hieno asia.

Riskestä huolimatta ehdottomasti näin on.

Olisin huutavassa kusessa, jos tämä kajaus olis tapahtunut vaikkapa vuonna 1998. Tuskinpa ScanShowkaan olis ollut kiinnostunut Girl from Ipaneman laadusta mun aamuvedoilla:)

Varmaankin näin, mutta toisaalta ihan puille paljaille ja kadulle ei kenenkään tarvii tässä kansankodissa ehdointahdoin lähtee. Onhan meillä Kelat, Sossut ja työkkärit....
Heikki L.
30.04.2005 01:32:24

Kokopäiväraha (10h) 29€, puolipäiväraha (6h) 13€

Eikös noi oo noussu vuoden vaihteessa? 30e ja 14e?
Shack!
Martso
30.04.2005 01:34:36

Näin on.
Music from swamps.
isojussi
30.04.2005 11:11:57

No niinpäs näkyy:http://www.vero.fi/default.asp?arti … MAIN&path=5,39&language=FIN

Ja kilometrikorvauskin on nousuu 40:een senttiin!
klapiton
30.04.2005 13:52:54
Joo.tää sama bändi haki jokin aika sitten kitaristia rautalankabändiin.Keikkaa oli kuulemma paljon luvassa,mutta kuitenkin näköjään heidän tarvitsee saada keikkoja muusikoiden netin kautta .Mistäköhän tämäkin kertoo?Tämän samaisen palstan kautta on muutama muukin ohjelmatoimisto yrittänyt saada soittajia retkuun,mutta olemme senverran jo valveutuneita,että ei taida onnistua.
HAUSKOJA VAPPUKEIKKOJA KAIKILLE MUUSIKOIDEN NETTILÄISILLE!!!!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)