jussiohman 11.04.2003 13:28:53 | |
---|
Elikkäs pientä keskusteluntynkää tästä ikuisuuskysymyksestä. Milloin pidätte kantapään kiinni ja milloin ette? Unless we change the direction in witch we are headed, we might end up were we are going |
Mulle tulee ainakin aika tuskainen olo jos soittaa kantapäät kiinni pedaaleissa. Ei se vaan toimi. Jossain tanssimusassa ehkä vois pelittää (Suht harvoin tulee sellasta matskua vedettyä.). |
-oskari-- 11.04.2003 16:35:22 | |
---|
Mulla ei kantapäät oikeestaan koskaan oo kiinni pedaalissa...soitosta tulee ihan sairaan hikistä!!! Pearl rulez!!!! |
kkeppana 11.04.2003 16:49:31 | |
---|
Kotona kun treenailen niin aina kantapäät on ilmassa. Joskus musiikkiopistolla esim. jazzia soittaessa täytyy soittaa hiljempaa (mikä on ihan perseestä) niin sitten tulee vedettyä kantapää pedaalissa. Yleensäkin hiljaa soitettaessa pidän kantapään pedaalissa kiinni, mutta hiljaa en kovin usein soittele. :) i'd rather be a king of nothing than a servant in a sick society |
KoRn88. 12.04.2003 18:16:34 | |
---|
Mäki kyllä piän oikeestaan aina sen kantapään ilmassa. siihen saa enemmän voimaa ja on muutenki mukavempi. Sillon harvoin ku jossaki pitää soitella hiljaa ja hissutella nii sillon mulla on se kantapää maassa. ------------Stampeden rumpali--------------- |
Thyrblast 12.04.2003 20:49:02 | |
---|
Edellisissähän sitä tuli; siis tuolla tekniikalla on yhteys soiton temmon ja voimakkuuden kanssa. Eli, jos soitat hidasta komppia kantapää kiinni pedaalissa, pikkuhiljaa tempoa nostaen, lopulta niin nopeasti kuin pystyt, niin huomaat, että se kantapää nousee pedaalilta melkeinpä automaattisesti. Kun homma tapahtuu tuplilla, hitaampaa tuplaa on ehkä parempi soittaa kantapää pedaalissa. Tietysti, jos kyseessä on hiljaisempi meno... No, tähän vaikuttaa sitten kaikki pedaalin säädöt etc. Oikeastaan se on niin tapauskohtaista analysoida sitä sen tarkemmin. Tiivistettynä:Päkiällä soitetaan voimalla ja kantapää maassa hiljempaa. |
JuiseppeVerdi 12.04.2003 20:58:13 | |
---|
Mul on myös kantapäät irti pedaalista ku mättää jotain tuplilla niin se on niin helvetin hikistä jumputtaa kantapäät pedaalissa... ja siitähän se nimikin varmaan tulee polkea pedaaleja miten prkl voi polkea kantapäät maassa... We`re the Hate Crew we stand and we wont fall!!!
We`re all for none and none for all. Fuck You! We`ll fight til` the last hit, and we sure as hell ain`t taking no shit!!! |
miän vain 13.04.2003 01:55:58 | |
---|
Mulla on aina kantapää maassa, hiljaa tai lujaa tai nopeasti tai hitaasti. Parempi kontrolli tulee - ja kyllä sitä voimaakin löytyy kun osaa lyödä. Enkä todellakaan soita (aina) mitään hipsuttelua. Kantapää ilmassa en osaa soittaa kovinkaan nopeasti siten että vetäisin nuijan pois kalvosta lyönnin jälkeen. Siten kun saa paremman soundin ja enemän sointia ja lisää volyymia - ja kaikkea voi tietenkin säädellä. |