Tampio 29.04.2005 11:23:03 | |
---|
Eli mitkä naamat on esimerkiksi bändien DVD:eiltä jääneet mieleen. Hauskoja tai muuten vain. Itselleni tulee ensimmäisenä mieleen YUP:n DVD:ltä Jos helvetti on täynnä Ilosaari taltioinnin alussa on semmonen keltapaitainen kaveri. Ne jotka kyseisen pätkän ovat nähneet, tietävät kyllä. On siinä jätkällä ilme. Ja parasta on, että satun tuntumaan kyseisen tyypin. relaa vähän... |
Eli mitkä naamat on esimerkiksi bändien DVD:eiltä jääneet mieleen. Hauskoja tai muuten vain. Itselleni tulee ensimmäisenä mieleen YUP:n DVD:ltä Jos helvetti on täynnä Ilosaari taltioinnin alussa on semmonen keltapaitainen kaveri. Ne jotka kyseisen pätkän ovat nähneet, tietävät kyllä. On siinä jätkällä ilme. Ja parasta on, että satun tuntumaan kyseisen tyypin. Katoppa samalta DVD-morkulalta Rakkaus on pesti hulluuteen -video ja bongaa yleisöstä se "tasainen kelkkamäki hautaan" -kohdassa keekoileva heppuli = Juoppohurtta elementissään. YUP videonteossa taas esittelee minut Pikku-G -paitoineni. |
aikavaikea 29.04.2005 11:49:32 | |
---|
"tasainen kelkkamäki hautaan" -kohdassa keekoileva heppuli = Juoppohurtta elementissään. Ai se kohta jossa heppu tekee kädellä näin ~. Olen pannut merkille jo silloin kun näin ko. videon eka kertaa tv:ssä. Vai Juoppis on hän. Hyvä video se on muutenkin. I like to raise my glass. I like to praise the past. Some things go on forever. Some things never last. (Darrell Sweet, 1947-1999) |
Angus 29.04.2005 11:53:19 | |
---|
Heti tuli mieleen AC/DC:n "Stiff Upper Lip Live" DVD:ltä, en nyt muista minkä biisin aikana, kun yleisössä jokainen on innoissaan mukana ja keskellä on joku kaveri kalastajahattu päässä täysin paikoillaan. Erottuu niin selvästi, että tuo jaksaa aina huvittaa. "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
Jaristoteles 29.04.2005 12:02:15 | |
---|
Ai se kohta jossa heppu tekee kädellä näin ~. Olen pannut merkille jo silloin kun näin ko. videon eka kertaa tv:ssä. Vai Juoppis on hän. Hyvä video se on muutenkin. Joo. Se. Eka kertaa kun Juoppiksen tapasin, oli kommenttini jotain tämän kaltaista... "Hei! Sä oot se ~~~~~~~ -tyyppi!" |
Naama-amis 29.04.2005 12:03:21 | |
---|
Eli mitkä naamat on esimerkiksi bändien DVD:eiltä jääneet mieleen. Megadethin Rude awakeningillä taisi olla pari vosua jotka venkoilevat symphony of destructionin tahdissa. Kokonaisvaltainen musiikkiin eläytyminen on hieno asia. "Vaikka muuten puhuttaisiin korrektia, ruotsinkielistä ruotsia, niin sitten kun kirotaan, tulee perkele silti." - Bettina S. Bella Italia tifoso #3 |
bedlam 29.04.2005 12:03:43 | |
---|
Joltain Rushin 80-luvun keikkataltioinnilta jäi mieleen tyttelit, jotka tanssahtelevat pastellinsävyisissä mekoissaan diskoaskelin YYZ-progeinstrumentaalia. Hämmentävää oli se. http://www.mikseri.net/kiasma |
Tuomas 29.04.2005 12:04:52 | |
---|
Joo. Se. Eka kertaa kun Juoppiksen tapasin, oli kommenttini jotain tämän kaltaista... "Hei! Sä oot se ~~~~~~~ -tyyppi!" Oon feimi. "Olet kuin delfiini." -Dutteri
- Ajatusten Tenava ja lyriikoiden Mätäjoki - Ärlä #019 |
aivokuolio 29.04.2005 12:13:33 | |
---|
Tehosekoittimen DVD:ltä jäi mieleen se yksi tyttö ja tytön tissit. mustan huoneen testi. |
bedlam 29.04.2005 12:21:38 | |
---|
Tehosekoittimen DVD:ltä jäi mieleen se yksi tyttö ja tytön tissit. Mulla on jäänyt moneltakin dvd:ltä mieleen just sama. http://www.mikseri.net/kiasma |
Tampio 29.04.2005 12:43:24 | |
---|
Onko se oikeesti Natalie Portman siinä Metallican Cunning Stuntsissa Fade Blackin aikana? Laulaa siinä Jasonin kanssa. relaa vähän... |
THE RIPPER 29.04.2005 12:53:37 | |
---|
judas priest; electric eye dvdeelt, niilt live taltioinneilta, tytöt joilla on kasari permis :D svidulla päähän! |
Viceroy 29.04.2005 12:54:32 | |
---|
Judas Priestin Live in Londonilla on yleisön joukossa sellainen juice-tukkanen (kalju päältä, pitkä muuten) vanha roku, joka daivaa kahdesti yleisössä, ja järkkärit vetää sen molemmilla kerroilla alas.... Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Robert 29.04.2005 12:56:57 | |
---|
Kun katselin joskus Tuska2003-koostetta videolta, Stratovariuksen keikalta pisti silmään joku harvinaisen tyhmän näköinen tyyppi, jolla oli rumat hiukset. Oli pakko kelata vähän taaksepäin, ja yllätyksekseni huomasin että sehän oli minä! :)
kalamies#4 >-)))>
Punttisika #4 |
Tuomas 29.04.2005 12:57:56 | |
---|
Rolling Stonesin The Park-konsertin taltioinnissa on mudassa tassutteleva totaalisen sekaisin oleva hippityttölapsi, joka heiluu edestakaisin. Koko ajan jännittää, että koska se kaatuu. "Olet kuin delfiini." -Dutteri
- Ajatusten Tenava ja lyriikoiden Mätäjoki - Ärlä #019 |
el Bastardo 29.04.2005 13:25:52 | |
---|
Katoppa samalta DVD-morkulalta Rakkaus on pesti hulluuteen -video ja bongaa yleisöstä se "tasainen kelkkamäki hautaan" -kohdassa keekoileva heppuli = Juoppohurtta elementissään. No hitto, heti ensimmäisen kerran tuon videon nähtyäni pidin tuota ~ -kaveria jotenkin todella sympaattisena ihmisenä! Itse asiassa muistan olleeni jopa hieman kateellinen: hemmohan oli päässyt YUP:n videolle ja on vielä vastuussa ehkä videon muistettavimmasta kohdasta. Vitsi, Juoppohurtta, sä oot mun idoli! Oikeesti! |
Lord of the strings 29.04.2005 13:40:39 | |
---|
Taitaa olla AC/DC-monsters of rockissa sellainen kundi katsomossa istuu jonkun olkapäillä ja ravistelee päätään ihan tajuttomasti joka suuntaan. Jäi mieleen. En tiedä mitään parempaa kuin uudet kielet... Paitsi ehkä Sacher-leivokset IHKK #14| Pastilli? |
Tapio79 29.04.2005 13:45:43 | |
---|
No, edelleen YUP:n tallenteen tiimoilta: ensimmäisen Lutakon keikan loppuosuudessa, Lännen lokarin aikana lähinnä, on selvästi bongattavissa ex-tyttöystäväni. Onneksi ero ei ollut kovin riitaisa, muuten saattaisi olla ikävämpää katsottavaa tuo pätkä... Allekirjoitus. |
el Bastardo 29.04.2005 13:51:10 | |
---|
Kovasti olin odottanut oman naamani näkemistä noilla YUP:n keikkatallenteilla, mutta enpä vilahda missään. Kamera kuvaa vähän väärään suuntaan vaikka monilla keikoilla tuli oltua aika edessä. |
Volume 29.04.2005 13:54:58 | |
---|
Panteran Moskovan keikalta on montakin kohtaa jäänyt mieleen. Ensimmäisenä se pölähtäneen näköinen, ehkä 15-vuotias poika joka juoksee kameran ohi ja näyttää keskisormea, ja siihen se video pysähtyy, ja siitä alkaa muistaakseni Domination. Vaikka videon pysäyttäminen onkin ehkä tahaton tehokeino jonka avulla tuo tyyppi on jäänyt mieleen, niin veikkaan että enemmän vaikuttaa tuo käyrä keskisormi ja vääntyneet kasvot. Pätkä löytyy mm. Vulgar Videosilta, ja Vulgar Videos From Helliltä. Samaisella keikalla näytetään sitä kun joku seisoo yleisössä huomattavasti muita korkeammalla, ja kurkku suorana ja käsi ojennettuna huutaa jollekin jotain. Panteran videoilta myös Walkin musiikkivideosta (ilmeisesti lavastettu live, tai en tiedä) löytyy jätkä joka hyppää jonkun olkapäälle ja huutaa suu auki. Kuvaa on muistaakseni hidastettu, joten kasvot jäävät varmasti mieleen. Ankkarockin Tehosekoitin-koosteesta jäi mieleen yhteensä kolmet kasvot. Kaksi näistä kuuluu "Esso-tytöille", jotka ovat siis sinisiin Esso-paitoihin pukeutuneet kaksi tyttöstä eturivistä. Kolmas on sitten oma pää eturivissä. Asiasta jännän tekee se, että myöhemmin olen tutustunut toiseen tytöistä, ja tavannut jopa oikeassa elämässä vaikka asutaankin ihan eri paikkakunnilla. Kyllä maailma (tai suomi) on pieni. Tämä viesti oli 100 % totuus. |