PPG 28.04.2005 15:31:01 | |
---|
Thomann noita näyttää myyvän halvalla, onko kukaan kokeillut äänittää esim rumpuja 8 raitaa kerrallaan tuollaisella?? Vai onko tuo pelkkä lelu? Hiotaas tosta vielä vähän...Ohops... |
Ellei tuollaista 1814:a jo olisi, ostaisin kyllä empimättä tuohon hintaan. Eivät ole leluja, voi äänittää rummut kahdeksalla mikrofonilla oikein hyvinkin, jos kokee tarpeelliseksi 8 kanavaa siihen uhrata. Mikkietusia ei tuossa ole kuin kaksi - eikä taida muissakaan tarjoustuotteissa olla kuin korkeintaan 2 - joten erillisiä etusia tai miksauspöydän tynkää kyllä tarvitaan. "Jos demo kuulostaa paremmalta kuin varsinainen äänitys, julkaistaan demo"
- Rick Rubin |
PPG 29.04.2005 11:59:27 | |
---|
Mikkietusia ei tuossa ole kuin kaksi - eikä taida muissakaan tarjoustuotteissa olla kuin korkeintaan 2 - joten erillisiä etusia tai miksauspöydän tynkää kyllä tarvitaan. Great, toki miksauspöytä löytyy joten etuvahvistuksen saa sieltä, se ei ole ongelma. Pääasia että saisi kaikki raidat kerralla sisään niin ei tarvitsisi tehdä niin paljon kompromissejä miksauksessa. Hinta ei tosiaan ollut paha. Hiotaas tosta vielä vähän...Ohops... |
SaBer 30.04.2005 10:39:20 | |
---|
Eilen juuri nauhoittelin Delta 1010LT-llä: -5 raitaa rumpuja -syna digitaalisena -basso -kitara Yhteensä siis 9 kanavaa kaytössä. Latenssi oli 11ms, enkä siihen edes jaksanut koskea, sillä ardourissa on latenssin kompensointi. Näyttenottotaajuus oli 88.2kHz. Kertaakaan ei tullut mitään ongelmia! "Kato bassoa soitetaan, muijaa hiplaillaan." -Sam Other |
joelr 30.04.2005 15:04:00 | |
---|
Bändimme demoa nauhoittelin myös Delta 1010LT:llä. 7 raitaa rummuille ja 1 referenssi raitaa varten. Jos olisin saanut vielä s/pdifin toimimaan (ei ollut tarvittavia piuhoja ym. sälää), niin olisi ollut mahdollista nauhoittaa vaikkapa koko bändi livenä purkkiin. Hyvin olen itse pärjäillyt tällä kortilla, mutta minä olenkin harrastelija. |