Karlsson 28.04.2005 22:52:11 | |
---|
No, kuule, kalenteri on aikas täynnä. Joskus viikolla 08/2006? Sori, mulla o sillo merkittynä kalenteriin suttu, suttu ja epämääräne kiekura. Kävikö seuraava viikko siitä? Mies, jonka jutuista puuttuu loppuhuipennus.
Ärlä #002-003 |
hemmo 28.04.2005 22:53:56 | |
---|
Sori, mulla o sillo merkittynä kalenteriin suttu, suttu ja epämääräne kiekura. Kävikö seuraava viikko siitä? OK! Klo 6.45. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili |
Karlsson 28.04.2005 22:55:05 | |
---|
OK! Klo 6.45. Ok! Hiki päälle! Mies, jonka jutuista puuttuu loppuhuipennus.
Ärlä #002-003 |
Tikru. 28.04.2005 23:07:32 | |
---|
salarakas salaviikoloppu salahotelli salatreffit salaloma salaseura Do all that you can for as long as you can, but remember that at the end of the day, they come and they go.
Ärlä #001 |
hemmo 28.04.2005 23:09:36 | |
---|
salarakas salaviikoloppu salahotelli salatreffit salaloma salaseura salabasso (jota Ei näytetä hellasärölle) Sori, mut tää ketju on vaan basisteille.... "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili |
Tikru. 28.04.2005 23:13:31 | |
---|
Sori, mut tää ketju on vaan basisteille.... mut mullaha on kohta basso. kunhan vaan käyn eka varastamassa sen tuolta ulkovarastosta.... Do all that you can for as long as you can, but remember that at the end of the day, they come and they go.
Ärlä #001 |
Teijo K. 28.04.2005 23:13:32 | |
---|
salabasso (jota Ei näytetä hellasärölle) Sori, mut tää ketju on vaan basisteille.... Liisa on. Kuulemma löysi jostain varastosta piilosta salabasson. |
hemmo 28.04.2005 23:17:57 | |
---|
Liisa on. Kuulemma löysi jostain varastosta piilosta salabasson. Sekunnilla möyhästyit. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili |
chief 28.04.2005 23:22:00 | |
---|
salabasso (jota Ei näytetä hellasärölle) Sori, mut tää ketju on vaan basisteille.... Ai sbassokin pitäis olla? Mä luulin et alhainen äo ja riittävä kuolan erittäminen riittää. "It's the ear, not the gear. " http://members.home.nl/saen/Special/zoeken.htm |
Teijo K. 28.04.2005 23:23:35 | |
---|
Ai sbassokin pitäis olla? Mä luulin et alhainen äo ja riittävä kuolan erittäminen riittää. Tynnyri, harjanvarsi ja pätkä narua riittää. |
Niskamies 29.04.2005 06:43:31 | |
---|
mistä sami ees tietäis paljonko sun uusi sadowsky-beissis on maksanu ellet itse olisi sitä joka väliin toitottanu. Tai sitten siitä että hinta lukee Sadowskyn nettisivuilla? Ihan sama, emmä jaksa enää välittää. Mä meen lukemaan vaikka Talkbassia... Meitsi on meshissä. |
Keny 29.04.2005 07:56:07 | |
---|
Mullon sbasso kans...on on uskokaa ny. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Karlsson 29.04.2005 08:24:40 (muokattu 29.04.2005 08:26:08) | |
---|
Tai sitten siitä että hinta lukee Sadowskyn nettisivuilla? Ihan sama, emmä jaksa enää välittää. Mä meen lukemaan vaikka Talkbassia... Onx lupaus? Tervetuloa takas toki. Täytyy todeta, että en laiskana sikana vaivautuisi sitä hintaa etsimään Sadowskyn sivuilta, kyllä tämä kahden tonnin maaginen hintaraja on ihan sun teksteistä. "Ainoa mikä erottaa sut trollista, on se että sä kuulut sbassomumoihin, joku muu käyttäjä saisi kunnolla satikutia jatkuvasta vittuilusta. Eikös sulle riitä Faq-ketju ja DADA, onko pakko myös terrorisoida tavallist keskustelua?" -Niskis |
Sähköjänis 29.04.2005 08:57:19 (muokattu 29.04.2005 09:11:07) | |
---|
Tai sitten siitä että hinta lukee Sadowskyn nettisivuilla? Ihan sama, emmä jaksa enää välittää. Mä meen lukemaan vaikka Talkbassia... nyt on kyl niin teiniä taas toi meininki. mua ei ainakaan hittoakaan kiinnosta mitä joku beissi maksaa ellen ite ole sitä ostamassa joten on toi sadowskyn sivujen nuuskiminen jääny vähemmälle. eihä tosta ole ku pari päivää kun itse kirjoitit: GSR200 on kyllä hyvä basso, ainakin ne pari yksilöä mitä mä oon soitellut. Mutta kamarunkkailu on kivaa, itsellä on ainakin paljon parempi fiilis soittaa kun kaulassa roikkuu 2 kiloeuron sadowsky kuin 0,2:n kiloeuron Ibanez. Mutta kukin taaplaa tavallaan. ton tyyppinen rahalla/kalliilla kamoilla rehentely jää ihmisille helposti mieleen. (edittiä: tai ainaki mulle kun tämmönen vittumaine luoanne oon) varmaan säkin muistaisit jos mä olisin täällä jatkuvasti hehkutellu omaa ampegiani ja sitä että se maksoi xxxxeuroa. Vituiks-män, suomalainen supersankari. |
Jalmus 29.04.2005 09:48:08 | |
---|
Ei ehkä olekkaan, mutta toi ulkonäkö on kerrassaan uskomaton. Vielä selvennyksen vuoksi, mulla itselläni on Musari StingRay5, joten ihan kokemuksesta puhun. Kyllähän se jäi ihan selkeästi kakkosbasson asemaan JAK-jazzarin ilmestyttyä kuvioihin. Se mistä en Musarissa pidä, on suhteellisen ponneton yläpää alkaen jo D-kieleltä, sillä tuntuu jäävän muun bändin jalkoihin. Alapää onkin sitten kyllä tanakka ja kantava ja sustainia löytyy. Muutenkin kaipaisin sen soundiin lisää atakkia. Mutta sopiihan se silti mainiosti musiikkiin, jossa basson tehtävä on pelkästään täyttää alakerta. Saattaisihan tuo olla jopa myytävänäkin... Laulaminen ravintolassa ilman siitä suoritettavaa korvausta tulkitaan häiriöksi. |
One Love... B |
Niskamies 29.04.2005 10:06:31 | |
---|
Meitsi on meshissä. |
absqua 29.04.2005 10:06:37 | |
---|
Vielä selvennyksen vuoksi, mulla itselläni on Musari StingRay5, joten ihan kokemuksesta puhun. Kyllähän se jäi ihan selkeästi kakkosbasson asemaan JAK-jazzarin ilmestyttyä kuvioihin. Se mistä en Musarissa pidä, on suhteellisen ponneton yläpää alkaen jo D-kieleltä, sillä tuntuu jäävän muun bändin jalkoihin. Alapää onkin sitten kyllä tanakka ja kantava ja sustainia löytyy. Muutenkin kaipaisin sen soundiin lisää atakkia. Mutta sopiihan se silti mainiosti musiikkiin, jossa basson tehtävä on pelkästään täyttää alakerta. Mä huomasin ihan saman oneglman kun musaria käytin. Varsinkin g-kieli oli todella ponneton bändin seassa. Tulin siihen tulokseen että sen on pakko johtua mikistä/elektroniikasta, koska ainakin se mun ex-musari soi akustisesti todella hyvin ja tasapainoisesti joka kieleltä. Mikin asentoa muuttamalla ongelma hieman pieneni, mutta ei läheskään kadonnut. Fendereiden purevaan soundiin tottuneelle ongelmasta muodostui lopulta kynnyskysymys. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Niskamies 29.04.2005 10:07:27 | |
---|
Vielä selvennyksen vuoksi, mulla itselläni on Musari StingRay5, joten ihan kokemuksesta puhun. Kyllähän se jäi ihan selkeästi kakkosbasson asemaan JAK-jazzarin ilmestyttyä kuvioihin. Se mistä en Musarissa pidä, on suhteellisen ponneton yläpää alkaen jo D-kieleltä, sillä tuntuu jäävän muun bändin jalkoihin. Alapää onkin sitten kyllä tanakka ja kantava ja sustainia löytyy. Muutenkin kaipaisin sen soundiin lisää atakkia. Mutta sopiihan se silti mainiosti musiikkiin, jossa basson tehtävä on pelkästään täyttää alakerta. Saattaisihan tuo olla jopa myytävänäkin... Luuletko että toi Musarin ponneton yläpää johtuu siitä että toi olisi huonolaatuinen, vai onko se mielestäsi vain musarin ominaisuus? Meitsi on meshissä. |
Niskamies 29.04.2005 10:08:15 | |
---|
Mä huomasin ihan saman oneglman kun musaria käytin. Varsinkin g-kieli oli todella ponneton bändin seassa. Tulin siihen tulokseen että sen on pakko johtua mikistä/elektroniikasta, koska ainakin se mun ex-musari soi akustisesti todella hyvin ja tasapainoisesti joka kieleltä. Mikin asentoa muuttamalla ongelma hieman pieneni, mutta ei läheskään kadonnut. Fendereiden purevaan soundiin tottuneelle ongelmasta muodostui lopulta kynnyskysymys. Saitko lopulta tehtyä ongelmalle mitään, vai lähtikö musari kiertoon? Oliko kyse siitä honeybursista jota mullekkin kaupittelit? Meitsi on meshissä. |