Aihe: Mötley Cruë-kirjan (The Dirt) lukeneille..
1 2 3 4 5 6 7
Cathi777
28.04.2005 17:06:32

Joo, tuota mä oon kyllä ihmetelly itekkin.. että miten joku Nikki Sixx (joka on muuten vanhempi kuin Andy McCoy tai Mike Monroe) on mukamas koko 80-luvun vetänyt kaikkea sekaisin, voi olla noinkin hyvässä fyysisessä kondiksessa kuin mitä se on.. Kun katsoo jotain Ozzya tai Andya niin niistä jätkistä näkee oikeasti että ne on tehneet kaikenlaista ja eläneet, mutta Nikki todellakin muistuttaa enemmän jotain ex-yleisurheilijaa.

En tiiä kyllä mitä kuvia olette katselleet, mutta kyllä se ihan ikäiseltään näyttää. Tommy Lee varsinkin on jo niin pirun ryppyinen äijä. :D Niin ja Ozzy nyt on jo niin vanha setä, kun eihän noi jätkät vetänyt kamaa kuin 80-luvun. Mut onhan Alice Cooperkin tosi hyvässä kunnossa ja loikkii keikoilla, vaikka on vetänyt kanssa aivan saatanasti kamaa. Ei se ulkoiseen olemukseen välttämättä mitään vaikuta.
Only pop music can break my heart...
HaloOfFlies
28.04.2005 17:55:11

http://www.iltalehti.fi/2005/04/28/200504283014030_uu.shtml

Eivät ne nyt ihan kusipäitä voi olla, kun tuollaiseen menevät avuksi.
Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe
Artist
28.04.2005 18:05:29 (muokattu 28.04.2005 18:08:04)
http://www.iltalehti.fi/2005/04/28/200504283014030_uu.shtml

Eivät ne nyt ihan kusipäitä voi olla, kun tuollaiseen menevät avuksi.

No niin, tuo on hienoa! Harmi vaan, että muuten minulle ei ole tullut yhtään hyvää mielikuvaa yhtyeestä. Musiikillisesti tylsää, ja kirjan luettuani halusin vielä vähemmän tekemisissä mitenkään yhtyeen kanssa, saati sitten, että olisin levyjä ostamalla viitsinyt heitä tukea. Sen verran idioottimaiselta tuo kirja vaikutti.

Mutta ei kai kukaan ole läpeensä idiootti.
I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker! *Bella Italia #10*
Veikko
28.04.2005 22:39:28
Sen verran idioottimaiselta tuo kirja vaikutti.

Montaa lausetta ei kirjasa itse musiikille uhrattu. Häröilyä vaan. Haluaisko muuten joku ostaa ton kirjan multa?
Pirkanmaan passiivit - aktivismia vastaan
jackcrow
29.04.2005 02:03:48
vetäkääpähän nyt vähän happea. TEISTÄ EI KUKAAN TUNNE KETÄÄN NOISTA ÄIJISTÄ oikeesti/ kunnolla!

btw, viihtyisää luettavaa tuo kirja.
Putte
29.04.2005 08:16:06
Onkos kenelläkään uutta tietoa siitä The Dirt elokuvasta. Taitaa olla sekin idea jo kuopattu. Vai?
Hanoi Rocks on myyny 300 miljoonaa albumia Kuubassa"-Andy McCoy
Cathi777
29.04.2005 09:01:27

Onkos kenelläkään uutta tietoa siitä The Dirt elokuvasta. Taitaa olla sekin idea jo kuopattu. Vai?

Ei sitä mun mielestä mihinkään oo kuopattu. Kyllä sen jossain vaiheessa pitäisi olla tulossa.
Only pop music can break my heart...
Artist
29.04.2005 09:22:52
vetäkääpähän nyt vähän happea. TEISTÄ EI KUKAAN TUNNE KETÄÄN NOISTA ÄIJISTÄ oikeesti/ kunnolla!

Onko kukaan niin väittänyt? Minkäs sille voi, jos antavat täysin idioottimaisen kuvan itsestään tuossa kirjassa. Eipä silloin paljoa kiinnosta bändiin tutustuakaan, vaikka olisivat oikeasti kuinka hyviä tyyppejä tahansa.

Ja mun tietääkseni tässä muutenkin keskusteltiin siitä kirjasta, eikä siitä tunteeko joku noita tyyppejä oikeasti.
I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker! *Bella Italia #10*
Lönnrot
29.04.2005 14:35:22

Aivan hulvattoman kommentin Vince heitti jossain Moscow Peace festivaalin dokkarissa, kun kundit on lentokoneessa ja maata alkaa näkyä :'' It's just like L.A, but different.''
Hello Kettle, my name is Pot.
Deeku
29.04.2005 15:20:34
Kyseessä taitaa olla kääntäjän moka. Muistaakseni englanninkielisessä kirjassa Vince kaipasi Razzlen brittiaksenttia.

Kyllä englanninkielisessäkin Vince kaipaa Razzlen Finnish - aksenttia.

En nyt rupea erittelemään ajatuksiani jäseniä kohtaan, mutta kirja on kyllä erittäin viihdyttävä.
Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here!
el Bastardo
29.04.2005 15:31:56
Kyllä englanninkielisessäkin Vince kaipaa Razzlen Finnish - aksenttia.

Ekassa painoksessa oli virhe: 'happy-go-lucky British accent' oli jostain syystä 'happy-go-lucky Finnish accent'.
Vainhaalee
29.04.2005 16:31:47
Montaa lausetta ei kirjasa itse musiikille uhrattu. Häröilyä vaan. Haluaisko muuten joku ostaa ton kirjan multa?

Jos ostat jonkun perhanan kuvataiteilijan kirjan niin ei siinäkään mitään perkeleen tauluja maalailla...
"Minulla oli tiukka pipo ja puiset lelut..." -Isoveli äidinkielen esseessään vuonna -87...
Veikko
29.04.2005 17:01:50
Jos ostat jonkun perhanan kuvataiteilijan kirjan niin ei siinäkään mitään perkeleen tauluja maalailla...

Hoho. Just just. Ehkä kuvataiteilija kuitenkin kertoisi maalauksen tekemisestä, vaikutteista yms. sen sijaan, että kertoisi miten nussii, alistaa ja hakkaa kaikkia naisia ja tappaa kollegoitaan huumausaineita vedellen.
fifehole
29.04.2005 19:41:22

Hoho. Just just. Ehkä kuvataiteilija kuitenkin kertoisi maalauksen tekemisestä, vaikutteista yms. sen sijaan, että kertoisi miten nussii, alistaa ja hakkaa kaikkia naisia ja tappaa kollegoitaan huumausaineita vedellen.

ei välttämättä jos olis mahdollisuus hakata ja alistaa kaikkii muijii. Huumepäissään tappamisesta puhumattakaan...luulen että se kuvataiteilu jäis vähemmälle ellei kaveri satu olemaan esim. Tatuointiartisti jolloin hakkaamisestakin tulisi vaan lisäansioita huumeiden ostoon ja kolleegat senkun vähenis....hmmm parempi vain lukea Helmut Lottin elämänkertoja ettei tule pahamieli...dumb ass!
Head for an eye
Veikko
29.04.2005 20:04:48 (muokattu 29.04.2005 20:05:25)
hmmm parempi vain lukea Helmut Lottin elämänkertoja ettei tule pahamieli...dumb ass!

Ei mulla kuule paha mieli ole. Ei edes siitä että onnistut pistämään noin idioottimaista tekstiä ymmärtämättä mitä tarkoitin. Sori nyt jos loukkasin sun tunteita arvostelullani. Mää ihan luulin, että tän topicin aihe liittyi jotenkin henkilökohtaiseen mielipiteeseen kirjasta.

En minä Mötiköiden musiikkia inhoa, päinvastoin ja sen takia olin pettynyt kirjaan kun lähes 500 sivua on pelkkää dekandessia ja sen ihailua. Ei sellasta jaksa aikunen ihminen silmät kiilussa ihaillen lukea. En ainakaan minä.

P.S.
Ja se on muuten elämäkerta eikä elämänkerta, ja luen Helmut Lotin elämäkerran heti kun eteen osuu.

Edit. Typo
fifehole
29.04.2005 20:10:50 (muokattu 29.04.2005 20:16:25)

jee jee, taas joku Jeesustelija kertomassa kuinka moukka ei ymmärrä hänen kirjoitustaan vaan komentoi idioottimaisesti huonolla äidinkielentaidolla täydellistä analyysiä roskakirjallisuudesta...menen takaisin luolaan hakkaamaan muijaani...moro!

Edit: Kaipa ne on jopa sinuakin viisaammat todenneet että juuri tälläinen Dirt myy ja herättää kiinnostusta. Ja totta vitussa ihannoin tommosta dekadenssia, olispa saannut itse elää noin.
Head for an eye
Teijo K.
29.04.2005 20:12:27

jee jee, taas joku Jeesustelija kertomassa kuinka moukka ei ymmärrä hänen kirjoitustaan vaan komentoi idioottimaisesti huonolla äidinkielentaidolla täydellistä analyysiä roskakirjallisuudesta...menen takaisin luolaan hakkaamaan muijaani...moro!

Hoho, äiä veti herneet! Äiä veti herneet kun joku ei tykännyt samasta kirjasta ku sie. Vappu on pelastettu.
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Operaatio Live : Jyväskylä
fifehole
29.04.2005 20:17:25

Hoho, äiä veti herneet! Äiä veti herneet kun joku ei tykännyt samasta kirjasta ku sie. Vappu on pelastettu.

Herneet ja herneet, vituttaa vaan tollanen tekopyhyys! Haista ite vappus!!
Head for an eye
Veikko
29.04.2005 20:21:31
Edit: Kaipa ne on jopa sinuakin viisaammat todenneet että juuri tälläinen Dirt myy ja herättää kiinnostusta. Ja totta vitussa ihannoin tommosta dekadenssia, olispa saannut itse elää noin.

Ei mua kiinnosta paljonko kirja on myyny. Lähinnä kiinnostaa se onko sillä mitään annettavaa mulle. Ja kuten varmaan huomasitkin jo tolla ei ollu mulle. Mutta hyvä, että se on löytänyt kohdeyleisönsä niinkuin sinut. Oikein hyvää vappua ja dekadenssia sulle.
Tampereen Palloveikot
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)