Viper51 28.04.2005 23:13:23 | |
---|
Minussa on varmaan joku vika, kun en saa Powerball:sta kunnon soundia irti. Tuli tuollainen nuppi hommattua, kun kaikki sitä ovat kehuneet. Tulee soitettua aika paljon power metal meininkiä ja tuo low gain kanava on mulle riittänyt. Powerball:in yleis soundi vaan tuntuu jotenkin turhan "rouhealta" minun makuun. Vanha Jcm800:n säröpedaalilta kuullosti jotenkin tiukemmalta ja leaditkin kuullosti paremmilta. Olen yrittänyt soittaa kohtuu pienillä säröillä tuon powerball:in kanssa, mutta jotenkin vaan sitä Marshallin soundia kaipaa.. En tiedä mistä löytyisi apu tähän ongelmaan. |
Ben_D 28.04.2005 23:15:16 | |
---|
Minussa on varmaan joku vika, kun en saa Powerball:sta kunnon soundia irti. Tuli tuollainen nuppi hommattua, kun kaikki sitä ovat kehuneet. Tulee soitettua aika paljon power metal meininkiä ja tuo low gain kanava on mulle riittänyt. Powerball:in yleis soundi vaan tuntuu jotenkin turhan "rouhealta" minun makuun. Vanha Jcm800:n säröpedaalilta kuullosti jotenkin tiukemmalta ja leaditkin kuullosti paremmilta. Olen yrittänyt soittaa kohtuu pienillä säröillä tuon powerball:in kanssa, mutta jotenkin vaan sitä Marshallin soundia kaipaa.. En tiedä mistä löytyisi apu tähän ongelmaan. Ei mistään. Vaihda nuppi. Niin mä tein kun ei Powerball miellyttänyt. Tosin yksi syy siihen oli se, että mä en jaksa säätää miljoonaa nappia. Liian monipuolinen laite. |
tunkki 28.04.2005 23:16:41 | |
---|
Ei mistään. Vaihda nuppi. Niin mä tein kun ei Powerball miellyttänyt. Tosin yksi syy siihen oli se, että mä en jaksa säätää miljoonaa nappia. Liian monipuolinen laite. Mikä tuli pallon tilalle? -Strapping young lad- |
Ben_D 28.04.2005 23:22:15 (muokattu 28.04.2005 23:24:24) | |
---|
Mikä tuli pallon tilalle? Niin yksinkertainen laite kun SISO. Tubescreamer-9 + SISO Crunch tekee hyvää jälkee. Eikä ole paljoo säätämistä. Tulipahan Voimapallokin testattua. En suinkaan sano, että Powerball olisi huono laite; mulle vaan liikaa säätämistä ja liian monipuolinen. Tässä on tullut nyt niin monta vahvistinta testattua, että kyllä toi SISO ajaa asiansa. ENGL Savage on testaamatta, mutta siinäkin on niitä nappuloita vähän liikaa. |
Viper51 28.04.2005 23:26:58 | |
---|
Täyttyy alkaa katselemaan ja testailemaan Hughes&Kettner:eitä ja Marshall:eita, jos olisivat minulle sopivampia. Carvin Legacy vois olla myös ihan kiva, mutta niitä harvemmin musaliikkeistä löytyy :( |
efunkelist 28.04.2005 23:28:48 | |
---|
Niin yksinkertainen laite kun SISO. Nyt en tiedä mistä puhutaan, kerro lisää. |
superfly 28.04.2005 23:29:55 | |
---|
Nyt en tiedä mistä puhutaan, kerro lisää. Sama täällä. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
P2 28.04.2005 23:33:42 | |
---|
Nyt en tiedä mistä puhutaan, kerro lisää. Oisko 5150 kenties kyseessä? :) Laatukitaran nauhanpäitä ei tarvitse viilata tehtaalta lähdön jälkeen.
Jos pitää, kyseessä ei ole laatukitara. -SoulMan |
Straton 28.04.2005 23:33:55 | |
---|
Sinuna menisin kyselemään vaikka Harmony-Centraliin millasia asetuksia porukkaa tuon pelin kanssa tuppaa käyttämään. Ite oot!!! |
Ben_D 28.04.2005 23:39:27 (muokattu 28.04.2005 23:42:08) | |
---|
Sinuna menisin kyselemään vaikka Harmony-Centraliin millasia asetuksia porukkaa tuon pelin kanssa tuppaa käyttämään. Se on vaan vähän sellanen homma, että ne asetukset jotka toimivat jollain toisella eivät välttämättä toimi itsellä. Siihen kun vaikuttavat soittotila, kaappi, kitara, mikit jne. Oisko 5150 kenties kyseessä? :) Olis. |
Se on vaan vähän sellanen homma, että ne asetukset jotka toimivat jollain toisella eivät välttämättä toimi itsellä. Siihen kun vaikuttavat soittotila, kaappi, kitara, mikit jne. Totta. Mä tosin väitän, että jos on aikaa turata, ne soundit löytyvät. Mulla meni Koch Multitonen kanssa kauan, ennenkuin sain ne oikeat soundit. Olis. 5150 on äijjälaite. Birth, copulation and death.
Is this your life? |
Straton 28.04.2005 23:47:59 | |
---|
Se on vaan vähän sellanen homma, että ne asetukset jotka toimivat toisaalla eivät välttämättä toimi toisessa soittotilassa. Tai eri kaapeilla tai... Eivät tietenkään, mutta luulis että niistä voisi jotain osviittaa saada. Luonnollisesti oman soundin löytämiseksi täytyy joissain vahvistimissa varata ihan reilusti aikaa niiden potikoiden kääntelyyn. Kyselemällä vinkkejä ihmisiltä jotka ovat vahvarin jo tovin omistaneet saattaa päästä hieman vähemmällä. Ite oot!!! |
Ben_D 28.04.2005 23:51:54 | |
---|
Eivät tietenkään, mutta luulis että niistä voisi jotain osviittaa saada. Luonnollisesti oman soundin löytämiseksi täytyy joissain vahvistimissa varata ihan reilusti aikaa niiden potikoiden kääntelyyn. Kyselemällä vinkkejä ihmisiltä jotka ovat vahvarin jo tovin omistaneet saattaa päästä hieman vähemmällä. Joo totta. Viisas pääsee vähemmällä. Naurattaa vaan tuolla (ja täällä) palstoilla nää "lähettäkää asetuksia milloin mikäkin bändi soundiin". |
Jormaz 28.04.2005 23:52:48 | |
---|
Ehkä kannattais koittaa jollain toisella kaapilla. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
elbowski 28.04.2005 23:58:19 | |
---|
Mist löytäs patchei tohon Zoom 505:seen ku haluun soittaa Enter Sandmanii? Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden! IMIK #25 Ärlä #017
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2 |
Straton 29.04.2005 00:00:18 | |
---|
Joo totta. Viisas pääsee vähemmällä. Naurattaa vaan tuolla (ja täällä) palstoilla nää "lähettäkää asetuksia milloin mikäkin bändi soundiin". Näinpä, varsinkin kun halutaan saada autenttinen MOP soundi Fenderin harjoitusvahvistimella ja Zoomin 505:lla :P. Fiksulla kysymyksenasettelulla tuostakin päästään :) Yksi juttu mitä voisi myös kokeilla on vähempi-gainiset etuasteputket. Oman Fenderin säröluonne muuttui vähän ku heitin 12AU7:kan V1:seen ja kohtalaisen radikaalisesti kun saman putken laittoi PI:hin. Highgain vahvistimissa minulla ei tuosta ole kokemuksia, mutta HC:ssä on tullut vastaan paljon positiivista juttua. Kovin kalliiksikaan noilla leikkiminen ei tule. Ite oot!!! |
Jormaz 29.04.2005 00:00:22 | |
---|
In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
tunkki 29.04.2005 00:02:31 | |
---|
Täyttyy alkaa katselemaan ja testailemaan Hughes&Kettner:eitä ja Marshall:eita, jos olisivat minulle sopivampia. Carvin Legacy vois olla myös ihan kiva, mutta niitä harvemmin musaliikkeistä löytyy :( H&K Duotone = JCM 800, jossa enemmän alapäätä ja säröä. Suosittelen lämpimästi. -Strapping young lad- |
elbowski 29.04.2005 00:03:53 | |
---|
Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden! IMIK #25 Ärlä #017
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2 |
Kinnunen 29.04.2005 04:30:46 | |
---|
Minussa on varmaan joku vika, kun en saa Powerball:sta kunnon soundia irti. Tuli tuollainen nuppi hommattua, kun kaikki sitä ovat kehuneet. Tulee soitettua aika paljon power metal meininkiä ja tuo low gain kanava on mulle riittänyt. Powerball:in yleis soundi vaan tuntuu jotenkin turhan "rouhealta" minun makuun. Vanha Jcm800:n säröpedaalilta kuullosti jotenkin tiukemmalta ja leaditkin kuullosti paremmilta. Olen yrittänyt soittaa kohtuu pienillä säröillä tuon powerball:in kanssa, mutta jotenkin vaan sitä Marshallin soundia kaipaa.. En tiedä mistä löytyisi apu tähän ongelmaan. osta voxi Örph! |