Niskamies 28.04.2005 12:46:09 | |
---|
Kuitenkin kerjäät kommentia, notta annetaan sitten. Teknisesti soittosi on sellaisella tasolla, että pystyt soittamaan kaiken, mitä basistin normaalioloissa tarvitsee soittaa. Eli tilu-treenin sijaan, ETSI BÄNDI JA SOITA, PALJON. Tuskin kukaan soittaa tutkintoja/opettajia/lautakuntia varten? Vähän hikee siihen touhuun niin hyvä tulee! Juu, tossa vuodenvaihteessa rupesinkin soittamaan bändissä, ja se nostikin soittomotivaation potenssiin n. Ja nyt syksyllä musaopistoon sbasson kanssa, kondran kanssa olen jo. Hiljaa hyvä tulee, olenkin tässä nyt pikkuhiljaa ruvennut soiton kanssa keskittymään tärkeämpiin asioihin kuin nopeuteen yms. Taimia pitää kehittää, ja se onkin työn alla. Meitsi on meshissä. |
Tolppa 28.04.2005 21:08:25 | |
---|
Sori, oli pakko päästä purkamaan iloisuutta:) Ymmärrän täysin tunteen...onnea !! - Rokkenroll pidentää murrosikää - |
Niskamies 28.04.2005 21:09:14 | |
---|
Ymmärrän täysin tunteen...onnea !! Eihh, onko sun pakko tulla terrorisoimaan sun vaaleenpunasen Musarin kanssa! Mä oon nähny tosta unia enkä saa sitä pois mielestä, tajutonta! Meitsi on meshissä. |
Jalmus 28.04.2005 21:15:12 | |
---|
Eihh, onko sun pakko tulla terrorisoimaan sun vaaleenpunasen Musarin kanssa! Mä oon nähny tosta unia enkä saa sitä pois mielestä, tajutonta! Ei se Musari nyt niin kummoinen basso ole. Laulaminen ravintolassa ilman siitä suoritettavaa korvausta tulkitaan häiriöksi. |
Niskamies 28.04.2005 21:15:56 | |
---|
Ei se Musari nyt niin kummoinen basso ole. Ei ehkä olekkaan, mutta toi ulkonäkö on kerrassaan uskomaton. Meitsi on meshissä. |
Tolppa 28.04.2005 21:52:33 | |
---|
Eihh, onko sun pakko tulla terrorisoimaan sun vaaleenpunasen Musarin kanssa! Mä oon nähny tosta unia enkä saa sitä pois mielestä, tajutonta! ...kauniita vaaleanpunaisia unia !! ;) - Rokkenroll pidentää murrosikää - |
Karlsson 28.04.2005 22:14:35 | |
---|
Ei se Musari nyt niin kummoinen basso ole. Jeps, niitä saakin alle kahella tonnilla. Mies, jonka jutuista puuttuu loppuhuipennus.
Ärlä #002-003 |
Niskamies 28.04.2005 22:16:35 | |
---|
Jeps, niitä saakin alle kahella tonnilla. No voi vittu nyt jätkä! Alkaa mennä hermot jo ton (piilo)vittuilun kanssa! Ainoa mikä erottaa sut trollista, on se että sä kuulut sbassomumoihin, joku muu käyttäjä saisi kunnolla satikutia jatkuvasta vittuilusta. Eikös sulle riitä Faq-ketju ja DADA, onko pakko myös terrorisoida tavallist keskustelua? Meitsi on meshissä. |
Karlsson 28.04.2005 22:28:10 | |
---|
No voi vittu nyt jätkä! Alkaa mennä hermot jo ton (piilo)vittuilun kanssa! Ainoa mikä erottaa sut trollista, on se että sä kuulut sbassomumoihin, joku muu käyttäjä saisi kunnolla satikutia jatkuvasta vittuilusta. Eikös sulle riitä Faq-ketju ja DADA, onko pakko myös terrorisoida tavallist keskustelua? No miten se liittyy mihinkään mitenkään, että mut voi lukea sbassomummoporukkaan? Se mikää Mnettiä pyörittävä salaseura ole. Paina tota varotusta jos siltä tuntuu, kyllä mä täältä jäähylle lähden ihan siinä missä muutkin. Tai olen jo lähtenytkin, itseasiassa. Mulkku luonne paskat jutut ei ehkä ole viehättävin yhdistelmä, mutta hei, meitä on moneen junaan! Nähhään asemalla! Mies, jonka jutuista puuttuu loppuhuipennus.
Ärlä #002-003 |
Tikru. 28.04.2005 22:31:12 | |
---|
No voi vittu nyt jätkä! Alkaa mennä hermot jo ton (piilo)vittuilun kanssa! Ainoa mikä erottaa sut trollista, on se että sä kuulut sbassomumoihin, joku muu käyttäjä saisi kunnolla satikutia jatkuvasta vittuilusta. Eikös sulle riitä Faq-ketju ja DADA, onko pakko myös terrorisoida tavallist keskustelua? älkääs nyt, äläs nyt. Do all that you can for as long as you can, but remember that at the end of the day, they come and they go.
Ärlä #001 |
Sähköjänis 28.04.2005 22:35:55 | |
---|
No voi vittu nyt jätkä! Alkaa mennä hermot jo ton (piilo)vittuilun kanssa! Ainoa mikä erottaa sut trollista, on se että sä kuulut sbassomumoihin, joku muu käyttäjä saisi kunnolla satikutia jatkuvasta vittuilusta. Eikös sulle riitä Faq-ketju ja DADA, onko pakko myös terrorisoida tavallist keskustelua? piipipiipi musta sä oot ihan itse omilla jutuillasi antanut aiheen samin leutoon (piilo)vittuiluun mistä sami ees tietäis paljonko sun uusi sadowsky-beissis on maksanu ellet itse olisi sitä joka väliin toitottanu. Vituiks-män, suomalainen supersankari. |
hemmo 28.04.2005 22:40:43 | |
---|
No miten se liittyy mihinkään mitenkään, että mut voi lukea sbassomummoporukkaan? Se mikää Mnettiä pyörittävä salaseura ole. Eikö? Tana! Mua on petetty, ja pahemman kerran. Rahat takas! "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili |
Sähköjänis 28.04.2005 22:42:27 | |
---|
Eikö? Tana! Mua on petetty, ja pahemman kerran. Rahat takas! anteeks ku ei meiltä voi antaa rahaa takas mut tos olis lahjakortti Vituiks-män, suomalainen supersankari. |
Karlsson 28.04.2005 22:42:42 | |
---|
Eikö? Tana! Mua on petetty, ja pahemman kerran. Rahat takas! No, jos tehään siitä semmone? Ruvetaa ritsanhiplaussessioissa pitämää laastiämpäriä päässä ja puhutaa kielillä. Ei, hitto, mut niinhä me tehhäänki jo. Onha se site salaseura! Avot! Mies, jonka jutuista puuttuu loppuhuipennus.
Ärlä #002-003 |
ozmo 28.04.2005 22:43:34 | |
---|
No voi herranen aika... Siis vittuilu, varsinkin piilo sellainenhan on tällaisten keskustelufoorumien parhautta! Ei näihin muuten jaksaisi kirjoitella yhtään mitään jos täällä vaan pelkkää asiaa lauottaisiin. Pitää vaan heittää jotain läppää takas jos ottaa vittuilijat päähän. Tollasilla purkauksilla vaan antaa lisää aihetta vittuiluun... (usko pois oli vaikeaa hillitä itseäni, mut onnistuin... huh... ;D) et vähäx niinq silleen... losers do the best they can... winners go home and fuck the promqueen! |
hemmo 28.04.2005 22:44:34 | |
---|
No, jos tehään siitä semmone? Ruvetaa ritsanhiplaussessioissa pitämää laastiämpäriä päässä ja puhutaa kielillä. Ei, hitto, mut niinhä me tehhäänki jo. Onha se site salaseura! Avot! Ööh...tota, okei. Mie rupeen sitte aina oleen ihan pelti kiinni. Niissä sessioissa sitte. Pim! "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili |
Ööh...tota, okei. Mie rupeen sitte aina oleen ihan pelti kiinni. Niissä sessioissa sitte. Pim! Selvä! Millos mennää salaseuraileen? Mies, jonka jutuista puuttuu loppuhuipennus.
Ärlä #002-003 |
hemmo 28.04.2005 22:46:31 | |
---|
No voi herranen aika... Siis vittuilu, varsinkin piilo sellainenhan on tällaisten keskustelufoorumien parhautta! Ei näihin muuten jaksaisi kirjoitella yhtään mitään jos täällä vaan pelkkää asiaa lauottaisiin. Pitää vaan heittää jotain läppää takas jos ottaa vittuilijat päähän. Tollasilla purkauksilla vaan antaa lisää aihetta vittuiluun... (usko pois oli vaikeaa hillitä itseäni, mut onnistuin... huh... ;D) et vähäx niinq silleen... Olet aivan oikeassa. Pientä ja hieman isompaa pilailua, sarkasmia tai jopa ns. vituilua on pakko sietää täällä. Se on se suola. Mätämuna on se, joka maltin menettää ekana. Niskis on. Hihi! "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili |
hemmo 28.04.2005 22:47:11 | |
---|
Selvä! Millos mennää salaseuraileen? No, kuule, kalenteri on aikas täynnä. Joskus viikolla 08/2006? "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili |
thrashman 28.04.2005 22:49:00 | |
---|
No voi vittu nyt jätkä! Alkaa mennä hermot jo ton (piilo)vittuilun kanssa! Ainoa mikä erottaa sut trollista, on se että sä kuulut sbassomumoihin, joku muu käyttäjä saisi kunnolla satikutia jatkuvasta vittuilusta. Eikös sulle riitä Faq-ketju ja DADA, onko pakko myös terrorisoida tavallist keskustelua? Repes perna. helppopalanakkikakkua |