Sintti 28.04.2005 09:52:36 | |
---|
Amorphisin Esa Holopainen veteli myös Laney VH100R:llä muistaakseni Tuonelan aikoihin... Onhan tuo HIMinkin kitarasaundi tuotettu tuolla VH100R:llä ja julmeton moisella määrällä fuzz-pedaaleita. Eli Linde soittelee kans VH100R:llä ja sitten melkoisen isolla arsenaalilla erilaisia fuzz-pedaaleita. Ostelee kuulemma koko ajan uusia, kun matkustelevat.. :D Les-Gas on persiestä! Sitten kun pitäis vielä stratokin hommata... Nyt männöö huonosti!
Plastik da band: http://www.plastikband.tk |
Uskallan kyllä väittää, että samoja koneita käyttävät mitä kaupassakin myydään. Ja Gilbert muistaakseni käytti yhdessä vaiheessa VH100R:än comboversiota studiossa ja GH100L:ää livetilanteissa, eli tuskin kauheasti eroavat. Kyllä ne on sen luokan artisteja että niillä on jonkinlaisia modauksia.Esim. Van Halenin 5150 sisään oli rakennettu ihan eri vahvistin. Rock´n´Roll ain't noise pollution! |
janik 28.04.2005 21:46:48 | |
---|
Ja Gilbert muistaakseni käytti yhdessä vaiheessa VH100R:än comboversiota studiossa ja GH100L:ää livetilanteissa, eli tuskin kauheasti eroavat. Oliskos tosta vh100R combosta jotain kuvia jossain? |
Jormaz 28.04.2005 21:47:18 | |
---|
Gilbert käytti myös modattuja sekä modaamattomia ADA MP-1-etuasteita. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
BeeKoo 28.04.2005 22:02:46 | |
---|
Amorphisin Esa Holopainen veteli myös Laney VH100R:llä muistaakseni Tuonelan aikoihin... Eikös Tolkki puuhannut kanssa jonkin aikaa tuolla nupilla? Olen itse ainakin todistanut yhtä klinikkaa, missä se veti ilmeisesti ihan pakasta vedetyllä VH100R:llä soloa Kainulaisen ja Michaelin kanssa. Olisiko tuo sitten tarpeeksi nopea Tolkin sairrraaan nopealle pikkaukselle ainakin verrattuna Mesan Rectifieriin (Lähde: mr. Crab ja Uli)? Eikös Tolkki vaihtanut Laneyn pois sen pätkimisen takia? "Myth: if I practice with a metronome and crank it up a few notches every
day I'll be playing like blazes in a few weeks.
Fact: If this really worked everyone would be doing it." |
janik 28.04.2005 22:13:43 (muokattu 28.04.2005 22:15:09) | |
---|
Eikös Tolkki puuhannut kanssa jonkin aikaa tuolla nupilla? Olen itse ainakin todistanut yhtä klinikkaa, missä se veti ilmeisesti ihan pakasta vedetyllä VH100R:llä soloa Kainulaisen ja Michaelin kanssa. Olisiko tuo sitten tarpeeksi nopea Tolkin sairrraaan nopealle pikkaukselle ainakin verrattuna Mesan Rectifieriin (Lähde: mr. Crab ja Uli)? Eikös Tolkki vaihtanut Laneyn pois sen pätkimisen takia? kyllä käytti, pätkimisestä en tiedä. |
slopez 20.05.2005 20:41:17 | |
---|
Mikähän kaappi toimiis hyvin ton nupin kans. This road is unclear but it feels like I'm almost home Finest Our - Will Haven |
efunkelist 21.05.2005 13:37:08 | |
---|
Bändissä jossa olen rumpuja koputellut on kolmos(!)-kitaristilla vh100r saman sarjan 4x12-kaapilla. Oikein hyvät soundit siitä on mun korviin kantautunut, itse en tosin ole joutanut sillä soittelemaan. Melko monipuolisestikin siitä soundia saa irti, mielestäni lämpimämpi cleani kuin jcm900 marsussa jolla toinen soittelee. Särökin on ehkä hieman selkeämpi kuin marsussa mutta marsuhan on makuasia. Samaista nuppia on muistaakseni tosiaan ollut käytössä HIM:illä, sentencedillä, stratovariuksessa ja nightwishillä. Toimii siis hevittelyyn oikein mainiosti, näin meilläkin. Hlökohtaisesti jos hevinuppia etsisin niin tutustuisin perinpohjaisesti englin tarjontaan myös. |
tuluppa 21.05.2005 13:43:59 | |
---|
Oliskos tosta vh100R combosta jotain kuvia jossain? Kulkee mallinimellä VC50. Ei valmisteta enää, combo oli ilmeisesti suunniteltu sen verran huonosti, että kestävyys oli heikko tjsp. |
Theknob 03.03.2006 03:09:09 | |
---|
ihan vaan tiedoksi että tuolla TORI osiolla ois meikäläisellä tämmöinen hyväkuntoinen myynnissä. Menee vaihtoon koska uutta jo tulossa.... tsekkailkaa sieltä Tori osiosta vaikkapa hakusanalla Laney vh 100 r taikka sitten suoraan tästä linkistä tai kopioikaa tästä linkki selaimeen http://muusikoiden.net/tori/haku.ph … min=&price_max=&x=0&y=0Tsekkaileppas http://www.theknobband.net jos kolahtaa melodinen punk tyyliin Nofx, Green Day.
Jos taas Gamma Ray, Helloween ja Rhapsody kolahtavat, tutustu http://www.celesty.net |
Jubeh 03.03.2006 15:11:21 (muokattu 03.03.2006 15:12:09) | |
---|
äähh....... |
Dropped C 03.03.2006 15:43:45 | |
---|
Mikäs mesta Helsingissä myisi noita Laneyn GH-sarjalaisia? Tekisi mieli kokeilla että miltä se Laneyn putkisärö oikein oikeasti kuulostaisi 4x12 kanssa? Hyvää olen kuullut ihmisten puhuvan. Tosin liikkeessä ei varmaan saa ihan täysillä luukuttaa.... |
Jormaz 03.03.2006 15:46:32 | |
---|
Mikäs mesta Helsingissä myisi noita Laneyn GH-sarjalaisia? Tekisi mieli kokeilla että miltä se Laneyn putkisärö oikein oikeasti kuulostaisi 4x12 kanssa? Hyvää olen kuullut ihmisten puhuvan. Tosin liikkeessä ei varmaan saa ihan täysillä luukuttaa.... Levytukku myy Laneyta. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Dropped C 03.03.2006 15:50:06 | |
---|
Jep, kiitos. Heh, eihän sitä basistilla ole varaa tuollaisia ostaa, kun ne bassokamatkin pitäisi ensin saada kunnon kuosiin. Mehustelemaan voisi kuitenkin joku kerta mennä... |