duff666 26.04.2005 12:07:02 | |
---|
Mistä sais suht halvalla kielet? ei siis mistää nevadasta tilattuna ku täytyy kuitenkin maksaa 500 euroo posti kuluja, vaan saako suomesta mistää tilattua halvalla kielet? ku tuppaa rotosounditki hipoo 50egee paikallisissa liikkeissä.. ihq bejbeh |
mmosorin 26.04.2005 12:58:58 (muokattu 26.04.2005 13:00:06) | |
---|
Eipä noita kunnollisia mahda Suomesta saada paljon tuota halvemmalla, ellei osta useampaa settiä kerralla. Mutta eihän bassoon kauhean useasti onneksi kieliä ostaakaan. Itselläni rotosoundin jazz bass setti kestää sen noin puolisen vuotta +/- pari kuukautta hyväkuntoisena, mutta sen jälkeen alkaapi aika nopeasti menettää soitettavuutta ja soundia. Ainahan noita kieliä voi toki pestä astianpesukoneessa/keittää ja näin jatkaa kielten ikää muutamalla kuukaudella. Thomannilla on ainakin jotakin suht koht hyviä settejä, mutta noihinkin tulee se 20e jokatapauksessa toimituskuluja. |
Niskamies 26.04.2005 13:33:51 | |
---|
Jos thomannilta tilaa kamaa, kannattaa samalla tilata kieliä. Sama juttu jos jenkeistä tai ylipäänsä postimyynnistä tilaa kamaa. Tai sitten Musamaailmasta Warwickin Red Labeleita hintaan 10 euroa paketti. Meitsi on meshissä. |
rickenbacker 26.04.2005 14:32:10 | |
---|
|
mmosorin 26.04.2005 14:35:13 | |
---|
^Niin no, kerran oli noi Warwickin red labelit ja toista kertaa ei tule. Näissäkin jutuissa huomaa, että halvin ei ole aina se paras. Toki monenlaisia kannatta kokeilla, niin löytääpi sen omanlaisen setin. Mutta en itse alkaisi noita red labeleita käyttämään, sillä tulevat yhtä kalliiksi kuin vaikkapa 50e:n Rotosoundin setit, sillä kun nuo saapi vaihtaa n.kk kunnollisen soittamisen jälkeen uusiin. |
L.Ruoska 26.04.2005 16:26:08 | |
---|
Mutta en itse alkaisi noita red labeleita käyttämään, sillä tulevat yhtä kalliiksi kuin vaikkapa 50e:n Rotosoundin setit, sillä kun nuo saapi vaihtaa n.kk kunnollisen soittamisen jälkeen uusiin. Ja lähtee tärkein, eli motivaatio soittamiseen! Hyvät kielet on puoli soitinta, kyrsii soittaa kun kielet pistää vastaan! Eli sama täällä, toisia red labeleita ei tule. Kuritus.com - Jokainen ansaitsisi saada vähän turpaansa aina toisinaan. |
thrashman 26.04.2005 19:02:39 | |
---|
^Niin no, kerran oli noi Warwickin red labelit ja toista kertaa ei tule. Näissäkin jutuissa huomaa, että halvin ei ole aina se paras. Toki monenlaisia kannatta kokeilla, niin löytääpi sen omanlaisen setin. Totta turiset! Itsellä on kahdet Red Label setit ollut ja molemmissa on ollut valmiiksi kuollut kihisevä A-kieli. GHS:n Bass Boomersit on mun mielestä hyvät ja melko edulliset perusbassokielet. helppopalanakkikakkua |
Jimoleon 26.04.2005 20:44:45 | |
---|
Itte mietin samaa, ku tossa tossa viime viikonloppun katkes d-kieli. Menin sit maanantain fasult ostaa 38 € setin GHS Bass Boomerseja. Oisin muuten tilannu Thomannilt (+ 15 €), mut oli tärkeit keikkoi samal viikol niin piti päätyy tähän ratkasuun. Kaiken lisäks E-kieli oli siin setis jo valmiiks kuollu... :( "It's better than smelling like the reproductive fluids of Ole' Dirty Bastards" -Flea |
sunder 26.04.2005 21:48:32 | |
---|
Itte mietin samaa, ku tossa tossa viime viikonloppun katkes d-kieli. Menin sit maanantain fasult ostaa 38 € setin GHS Bass Boomerseja. Oisin muuten tilannu Thomannilt (+ 15 €), mut oli tärkeit keikkoi samal viikol niin piti päätyy tähän ratkasuun. Kaiken lisäks E-kieli oli siin setis jo valmiiks kuollu... :( Itelläki kuoli E-kielen sointi omasta boomers setistä todella nopeasti. En ollut varma kuvittelinko, mut näköjään en ole ainoa kellä näin on käynyt. |
omarklah 26.04.2005 22:09:28 | |
---|
Minä sitten ostin sian säkissä - eli ostin Ebaysta 5-kielisen Dr.Ducks satsin 045->130 (tai itse asiassa 3 settiä...). Eikä pahat ole ollenkaan. Sointi on jotenkin "pyöreä" ja hiljainen ilman vahvistinta, mutta vahvistimen kautta mielestäni erittäin hyvä. Soundin ja kielten kestävyydestä en osaa sanoa vielä mitään - se jää nähtäväksi ja kuultavaksi.... Jaa hinta - toimituskuluineen 41$ (~32 Eur) / 3-settiä. Tää sit sanois tälleen... |
chief 26.04.2005 23:03:25 | |
---|
Itelläki kuoli E-kielen sointi omasta boomers setistä todella nopeasti. En ollut varma kuvittelinko, mut näköjään en ole ainoa kellä näin on käynyt. Mulla tais olla vähän samanlaista ilmiötä havaittavissa. Bassona G&L L2000. Fenderin perussetissä ei ollu mitään onkelmaa. "It's the ear, not the gear. " http://members.home.nl/saen/Special/zoeken.htm |
Typhus 27.04.2005 11:56:50 | |
---|
Mitkähän kielet mahtaa kestää pisimpään hintaansa verrattuna? ... tietenkin Elixirit tulee eka mieleen, mutta mie en oikeen niiden tatsista tykännyt kun ne oli silleen päällystetty :P ... olen kuullut että EBS:n kielet kestää tosi pitkään ja on hyviä soittaa. kellään kokemuksia? "Vita est vitae" |
Penasol 27.04.2005 12:10:46 | |
---|
Ja lähtee tärkein, eli motivaatio soittamiseen! Hyvät kielet on puoli soitinta, kyrsii soittaa kun kielet pistää vastaan! Eli sama täällä, toisia red labeleita ei tule.
Eivät ne ainakaan minulta ole innostusta tappaneet. Hirveän kauan en ole basisti vielä ollut ja tuollaiset ostin kun halvalla sai. Kunhan uudet kielet ostaa niin ehkä ne sitten kuulostavat ja tuntuvat paremmalta. Ei näissä mitään valittamista ole ollut. "Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana." |
Bassolow 28.04.2005 15:14:37 (muokattu 28.04.2005 15:15:00) | |
---|
www.saitenkatalog.de toim. aika n. 4 arkipäivää. Mitäs kokemusta on tuolta tilauksesta? Tuolla näyttäisi olevan myynnissä rotosoundin Steve Harris signature -kielet jota olen himoinnut. Postimaksut Suomeen on ilmeisesti 9€? Mitenkäs maksu suoritetaan? |
Ihme Basisti 28.04.2005 15:30:58 | |
---|
Tuolla näyttäisi olevan myynnissä rotosoundin Steve Harris signature -kielet jota olen himoinnut. Soundatan myyjä sanoi että Rotosoundin RS 77 LE on täsmälleen sama setti kun signature. Mene ja tiedä kun en ole koskaan päässyt sitä signature-settii kokeilemaan kun on aina ollut loppu. Bassoni on Raamattuni ja sen soitto saarnaani. |
rickenbacker 28.04.2005 17:21:15 | |
---|
Mitäs kokemusta on tuolta tilauksesta? Tuolla näyttäisi olevan myynnissä rotosoundin Steve Harris signature -kielet jota olen himoinnut. Postimaksut Suomeen on ilmeisesti 9€? Mitenkäs maksu suoritetaan? tilasin just pariviikkoo sitten kax setti noita. tilaus tiistaina ja kielet oli perjantaina kädessä. maxoin pankkikortilla. hyvin toimi homma. |
chief 28.04.2005 20:42:46 (muokattu 28.04.2005 20:44:17) | |
---|
tilasin just pariviikkoo sitten kax setti noita. tilaus tiistaina ja kielet oli perjantaina kädessä. maxoin pankkikortilla. hyvin toimi homma. Oliskohan sittenkin ollut luottokortti jolla isi maksoi? edit, hymiö "It's the ear, not the gear. " http://members.home.nl/saen/Special/zoeken.htm |
rickenbacker 28.04.2005 21:03:48 | |
---|
yes sir. |
Soundatan myyjä sanoi että Rotosoundin RS 77 LE on täsmälleen sama setti kun signature. ai nii RS 77 LE:ssä on paxumpi D-kieli. |
Puavali 28.04.2005 21:42:27 | |
---|
Mistä halvalla flättikieliä? Vai pitääkö ne olla kalliita, että ne ois hyviä? kalamies#19 >-)))>
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2 |