Aihe: CD-soitinohjelma tietokoneelle?
1
Jokunen
28.04.2005 19:59:48
Mikä olisi sopivan pieni ja näppärä ohjelma cd:n toistamiseen tietokoneella? Ongelmana nyt on se, kun joillekin cd:ille on ympätty mukaan kaiken maailman musiikkivideota, niin mikään miun koneen ohjelma ei löydä tällaisilta tapauksilta muuta kuin ne videot!

Kokeillut olen: WinAmp, Windows Media Player, BSPlayer ym.

XP:llähän ei ole enää sitä perus CD-soitinta, mikä oli aikaisemmissa Winukoissa..
HA!
superfly
28.04.2005 20:03:51
Hmm... Minä ainakin kuuntelen kaikki ceedeeni XP:n Media Playerilla. Toimii oikein hienosti. Sulla on jotain muuta häikkää siinä, jos ei mikään noista ohjelmista pelitä.
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
Villapipo
28.04.2005 20:08:53
Itse käytän tuollaista pientä ja kätevää ohjelmaa nimeltään Notify CD player. Ei oo mitään ylimääräistä mieltäräjäyttävää grafiikkaa tai mitään, pelkkä soitin.
"Kaikki paitsi purjehdus on turhaa." -Lasse Mårtenson
Mark-Ken
28.04.2005 20:16:21
Jokunen
28.04.2005 21:27:37
Ettei kyseessä olisi kopiosuojattu levy, jossa on mukana oma soitto-ohjelma?

Ei pitäis olla edes kopiosuojattuja. Esimerkiksi Northerin Dreams Of Endless War, jossa on yksi musiikkivideo mukana. Omaa soitto-ohjelmaa ei ole myöskään niillä CD:illä..
HA!
Jokunen
28.04.2005 21:37:26
Joo, nyt alko pelittää! Sekä Foobar että Notify soitti levyjä, mutta valitsin Notifyn. Ihan näppärä ja simppeli soitin. Foobar näytti ihan joltain WordPadin ja Muistion sekoitukselta. Tein siis päätöksen kuin nainen autokaupassa - paras väri ratkaisee. Kiitoksia!
HA!
-septimisti-
28.04.2005 21:37:32
Mä kuuntelin joskus tuollaista videolla oheistettua levyä audiograbberillä. Kysessähän on siis ohjelma, jolla on tarkoitus muuntaa cd:t ämppäreiksi, mutta löytyypä siitä soitto-ominaisuudetkin.
Jokunen
28.04.2005 21:41:32
Mä kuuntelin joskus tuollaista videolla oheistettua levyä audiograbberillä. Kysessähän on siis ohjelma, jolla on tarkoitus muuntaa cd:t ämppäreiksi, mutta löytyypä siitä soitto-ominaisuudetkin.

Joo no mie oon välillä soitellu Neron poltto-ohjelmallakii noita miun levyjä, joissa on jotain oheiskrääsää. Iron maidenin Piece of Mind taitaa toimia, vaikka siinä on pari videota ja kuvagalleriaa mukana. Tai enpä mene takuuseen, kun en muista, milloin kuuntelin sitä viimeeksi koneelta.
HA!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)