Säätäjä 28.04.2005 13:57:10 | |
---|
Oon yrittänyt tyrkyttää vaikka minkälaisia kirjain- ja numeroyhdistelmiä, mut ei mikään tunnu menevän läpi. Osaako joku sano tarkempia ohjeita, saksan kieli kun ei ole niitä mun vahvimpia ominaisuuksiani.. Tack Niin ja haku ei tosiaan toimi just nyt. Osta Line6 Pod XT Pro 500€
Myy mulle TC G-Major ja Roland FC-200!!!! |
-septimisti- 28.04.2005 14:08:11 | |
---|
|
Säätäjä 28.04.2005 14:21:43 | |
---|
Osta Line6 Pod XT Pro 500€
justus5 28.04.2005 14:34:30 | |
---|
Toinen (helpompi?) keino on rekisteröityä ja käyttää jotain selkokielisempää ebayta, esim. ebay.com tai ebay.co.uk, josta voi sitten selata ja ostaa tavaroita mistä maasta tahansa.. Remember to rebel against authorities, kids!
http://juuso.piiparipojan.net/ |
Ben_D 28.04.2005 14:41:06 | |
---|
Toinen (helpompi?) keino on rekisteröityä ja käyttää jotain selkokielisempää ebayta, esim. ebay.com tai ebay.co.uk, josta voi sitten selata ja ostaa tavaroita mistä maasta tahansa.. Saksan ebay:ssa listatut esineet eivät yleensä näy muiden maiden ebay listauksissa. Onneksi ebay.com:ssa rekisteröity tunnus kelpaa kaikkiin muihinkin ebay sivustoihin. |
Saksan ebay:ssa listatut esineet eivät yleensä näy muiden maiden ebay listauksissa. Onneksi ebay.com:ssa rekisteröity tunnus kelpaa kaikkiin muihinkin ebay sivustoihin. Mitenkäs toisin päin. Ehdin just rekisteröityä tonne saksaan... Fuck. Osta Line6 Pod XT Pro 500€
Pitkavirta 28.04.2005 15:02:29 | |
---|
Toinen samanlainen neuvo parin päivän sisään: Käännä babelfishillä englanniksi. http://babelfish.altavista.com/translate.dyn AHHAHAHA!! SAAT PLUSSAN! Saksasta Englanniksi: S: Maynard Keenan E: May pool of broadcasting corporations Keenan Anteeksi. |
LaXu 28.04.2005 15:07:57 | |
---|
Saksan ebay:ssa listatut esineet eivät yleensä näy muiden maiden ebay listauksissa. Onneksi ebay.com:ssa rekisteröity tunnus kelpaa kaikkiin muihinkin ebay sivustoihin. Kyllä ne näkyy kun pistää advanced searchiin located in kohtaan Germany. Olen yrittänyt saada eBayta lisäämään "located in Europe" valinnan, mutta ilmeisesti ei tunnu kiinnostavan. Itse käytän tuolta ebay.comin kautta eBayta ja hyvin sujuu. Olen pistänyt Operaan sopivat hautkin, joilla voi hakea brittien, saksan tai koko maailman alueelta. |
Säätäjä 28.04.2005 15:10:05 | |
---|
Juu kyllä pääsä Saksa -tunnuksilla myös ebay.com:iin. Hyvä niin. Osta Line6 Pod XT Pro 500€
ReBeat 28.04.2005 16:51:31 | |
---|
Itse käytän tuolta ebay.comin kautta eBayta ja hyvin sujuu. Itekkin oon pari kertaa kokeillut, että onko mitään eroa hakutuloksissa jos laittaa ebay.com:iin "located in any country" tai että etsii ebay.de:stä. En havainnut eroa. Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole. |
FoN 28.04.2005 17:15:50 | |
---|
Yhden maan ebay-tunnukset tuntuvat mukavasti kelpaavan muidenkin maiden iipeissä. Itseäni pistää vaan aikoinaan Saksaan rekkautuneena ja sanaakaan kieltä ymmärtämättömänä harmittamaan, että kaikki ebayn mainokset ja tiedotukset huuto-voitoista on saanut lukea saksaksi ja default-kieltä ei ilmeisesti jälkikäteen pysty mistään vaihtamaan englanniksi. Noh, jotain hyvääkin, onpahan tässä vuoden aikana oppinut ainakin ebay-nappien verran saksaa^^ Suurkiitokset tuosta Babel Fish -linkistä. Itselleni on tähän asti Freetranslation.com ollut korvaamaton. "there's no one in hell, all the devils are here." -WS |
Volle 28.04.2005 17:31:30 | |
---|
Eikö ole hieman kyseenalaista rekisteröityä palveluun, jonka käyttöehdoistakaan ei kielen osaamattomuuden vuoksi ymmärrä yhtään mitään? Nam. |
Ben_D 28.04.2005 17:34:03 | |
---|
Eikö ole hieman kyseenalaista rekisteröityä palveluun, jonka käyttöehdoistakaan ei kielen osaamattomuuden vuoksi ymmärrä yhtään mitään? Joo kannattais siis tehdä se rekisteröityminen www.ebay.com:n kautta. |