tatta 21.03.2005 11:40:39 | |
---|
tänne asti kävelin, tullessani huomasin kuinka raskain askelin, itseäni seurasin katsoin peiliin lasiseen takanani jäätyneet näin askeleet mua seuraavan kuulin jonkun huutavan huutajaa en nähnyt lain veri seisoi suonissain ajan kahleet kuluttaa jos unohdat niin muistuttaa luopua vai luovuttaa etsin aallonmurtajaa tähden takaa putoaa kaikki mikä katoaa ::::::::::kerro minulle kuka minä olen kerro vaikka kymmenellä kerro minulle ja luoksesi tulen muilta en halua kysyä kerro minulle kuka minä olen sinä voit sen kertoa kerro vaikka kymmenellä jää saatava sadalla
syvemmälle elämään askeleet mua viivyttää tunsin kuinka tukehduin toiseen rooliin pukeuduin hymyä en kantanut varjosi ei antanut elämällä pelasit unelmia ostit näitkö kuinka pakenin sielustani irtosin pelästyin ja juoksin otteestasi irtosin sinulle jäi sanani hymyni ja suruni mukaan ottaa saatoin vain turvatonta turvaa hain ..kerro.. tatta83 |
JCM 21.03.2005 14:08:26 | |
---|
Mitähän tuosta uskaltaisi sanoa... sanaton olen. Todella hyvää tekstiä, iskee muhun ihan täysillä!! + Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Viceroy 24.03.2005 09:19:38 | |
---|
Hyvää on. On tullut näköjään aiemminkin tekstejä tehtyä? Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
kimple87 26.03.2005 18:05:31 | |
---|
rullaavat lyriikat.. mä tykkään Jeesus on Herra
http://www.mikseri.net/artistit/?id=41880
kalamies#8 >-)))> |
tatta 26.03.2005 19:13:04 | |
---|
olen kirjoittanut kyllä paljon ja aika kauankin. omasta elämästä. Toisin kuin ehkä luulet, en koskan mieti tai muokkaa yhtä tekstiä pidemmällä tähtäimellä, jokin aihe vain on ja se tulee tai ei tule. mukava kuulla jos pidit.... tekstiä on ennemmän, kuin biisiksi asti ehtineitä, mutta kirjoittamista en voi itse säädellä. tiedättehän sen inspiraation, joka vain tulee ja silloin kaikki muu ympäriltä unohtuu. sanat ovat loppujen lopuksi niin suuressa roolissa ihmisen elämässä, että kirjoittakaa kaikki ihmeessä. joskus on helpompi sanoa miltä tuntuu, kun sen saa paperille ja kun vielä se tunne yhdistetään musiikkiin, niin selkärangassa asti tuntuu |
kerro minulle kuka minä olen sinä voit sen kertoa kerro vaikka kymmenellä Tästä tykkäsin. Tuli Herra Ylppö mieleen. |
tatta 02.05.2005 13:51:25 | |
---|
Upeinta sielun hoitoa on saada tuollaista palautetta (: tatta the orginal grazy mama |
JCM 17.12.2005 17:37:33 | |
---|
|
oo-p 18.12.2005 16:54:10 | |
---|
Jaaha, mitähän tästä osaisi sanoa. Biisissä on muutamia ihan hyviäkin oivalluksia, ja sitten taas tällaisia omituisuuksia jotka vaikuttavat lähinnä pakolliselta riimin vääntelyltä. "tähden takaa putoaa, kaikki mikä katoaa" mitähän tällä oikein tahdotaan sanoa? Tai "hymyä en kantanut, varjosi ei antanut", vai niin?? Ihan ok verrattuna moniin muihin täällä oleviin sanoituksiin... Tosiaan joitakin yhtäläisyyksiä Maj. Karmaan on havaittavissa. Terve, ja kiitos kaloista! |
JCM 18.12.2005 21:52:49 | |
---|
Jaaha, mitähän tästä osaisi sanoa. Biisissä on muutamia ihan hyviäkin oivalluksia, ja sitten taas tällaisia omituisuuksia jotka vaikuttavat lähinnä pakolliselta riimin vääntelyltä. "tähden takaa putoaa, kaikki mikä katoaa" mitähän tällä oikein tahdotaan sanoa? Tuonhan voi mieltää monella tavalla, kuvainnollista kieltä. Tai "hymyä en kantanut, varjosi ei antanut", vai niin?? Ihan ok verrattuna moniin muihin täällä oleviin sanoituksiin... Tästä mulle tulee mieleen ensimmäisenä jonkin läheisen ihmisen/ystävyyden menetyksen tuoma tuska, johon tuolla varjolla viitataan. Eli ei pysty hymyilemään hänen takiaan. Mutta tosiaan, kirjoittaja itse tietänee paremmin. |
tatta 19.12.2005 08:40:03 | |
---|
Jaaha, mitähän tästä osaisi sanoa. Biisissä on muutamia ihan hyviäkin oivalluksia, ja sitten taas tällaisia omituisuuksia jotka vaikuttavat lähinnä pakolliselta riimin vääntelyltä. "tähden takaa putoaa, kaikki mikä katoaa" mitähän tällä oikein tahdotaan sanoa? Tai "hymyä en kantanut, varjosi ei antanut", vai niin?? Ihan ok verrattuna moniin muihin täällä oleviin sanoituksiin... Tosiaan joitakin yhtäläisyyksiä Maj. Karmaan on havaittavissa.
Maj Karmassa ei ole mitään vikaa, mutten ole fani, enkä omista yhtään levyä. Tärkeintä ei ole mitä minä ajattelin kirjoittaessani. Henk.koht. tämä biisi on minulle erityisen tärkeä, eikä pakon omaisesti väännetty hengen tuote........ Pakolliset väännöt jääkööt toiletin puolelle kuukauden keikka rundin jälkeisiksi pilates harjoituksiksi......... :) Ehkä omituisuus johtunee juurikin syystä, että olen onnellisesti omituinen..... Dont bop my bubble! tatta the orginal grazy mama |