polytoximaniac 25.04.2005 12:43:35 | |
---|
Eli koska "Haku on väliaikaisesti poissa käytöstä arkisin 12-18" aloitan uuden ketjun.. Asiaan.. Alkaisi olla tuollaiselle räkille tarvetta pikkuhiljaa.. Tavaraa sen verran.. Ja lisää luonnollisesti tulossa (moposettien puolesta julistajat älkää edes aloittako :) kunhan kysyn.. Eli siis mitä räkkiä suosittelette?? Onko eri merkeissä kuinka eroa (Milleniumit sun muut poislukien)?? Siis esim. Tama, Pearl jne.. Taitaa aika kalliita olla merkistä riippumatta..?? Kuinkahan suuri säätövara noissa yleensä on kun pitäis tohon ylös 3-4 tomia saada mahtumaan :) ?? ja tietysti lisäks pellit.. Eikös Tamalla ainakin oo 2 peltitelinettä valmiiks?? Ja varmaan muillakin.. Viisauksia otetaan vastaan.. Kiitos.. :) Mosh your ass off!!! |
Niskamies 25.04.2005 12:45:54 | |
---|
Itse ostaisin Pearlin räkin jossa on nelikulmaiset putket. Ainakin tomit eivät lähde kallistumaan vaan pysyvät paikoillaan. Meitsi on meshissä. |
asa 25.04.2005 12:51:59 | |
---|
UP THE IRONS! |
M.i.k.key 25.04.2005 12:52:10 | |
---|
Rumpuräkit on tulossa takaisin muotiin! Ihan mahtavaa Mä lopetan nää hommat! |
polytoximaniac 25.04.2005 12:59:23 | |
---|
Ahaa... Eli tähän mennessä julistettu Gibraltaria ja Pearlia... Hhmm.. Millähän valmistajalla näistä "huippumerkeistä" olis edullisimmat räkit?? Kun ei ihan mihinkään äärettömiin stratosfäärimoduulihintoihin ole varaa :) Saako esim. n. 300 eerolla hyvän?? Käytetyn varmaan ehkä mut ei oikein näy olevan kukaan luopumassa.. :P Mosh your ass off!!! |
Alpha 25.04.2005 13:11:04 | |
---|
Taman Power Tower systeemissä tavaraa roikottaneena voin sanoa, ettei se pyöreä putki mihinkään lipsu. |
Mörre 25.04.2005 15:40:44 | |
---|
Pearlin yksosanen räkki jota olen itsekin katsellut maksaisi 166e Thomannilla, mukana tulee neljä clamppia. Tietysti lisänä pitää ostaa symbaaliständit, eli jossain 300e huituvilla on kokonaishinta. Tama on jonkun verran kalliimpi, Gibraltar vielä paljon enemmän. "Basso on lyömäsoitin ja siinä pitää olla v***sti säröö!!!" -Matti Heikkilä |
LumPus 25.04.2005 16:00:13 | |
---|
Pearlin yksosanen räkki jota olen itsekin katsellut maksaisi 166e Thomannilla, mukana tulee neljä clamppia. Tietysti lisänä pitää ostaa symbaaliständit, eli jossain 300e huituvilla on kokonaishinta. Tama on jonkun verran kalliimpi, Gibraltar vielä paljon enemmän. Gibraltar on itseasiassa Tamaa halvempi. ja kummallakin merkillä tukeva putki ja tukevat clampit, ei luisu, liu eikä edes lipsu. kumpaakin voin kyllä suositella. Pearl taas... no, makuasia. ennen en tykännyt, mutta seuraavaan settiin oletettavasti kaarrutetulla putkella oleva tulee. saas nähä. hyvä on sekin. Elämä vie liikaa aikaasi!!! |
savopie 25.04.2005 16:07:26 | |
---|
ainakin itellä on tollanen pearlin dr-503 teline. hyvin on toiminu, paitsi et tomeja on ollu hankala laittaa ku on pasifickin L -rautaset pidikkeet, aion varmaan kuitenkin ostaa TAMA:n tomipidikkeita räkkiin, toimii myös pdp:n.. hyvinhän se mun räkki on toimu, aluks oli vaan vähän säätämistä toihan on toomannilta 322 ja mukaan 6 klämppiä 4perus-, ja 2putkiklämppiä. suomesta sama paketti 345e.. Voihan se niinki olla.... vaan mitehän tuo lienee?? |
fmcruelty 25.04.2005 16:59:17 | |
---|
Mullon MILLENIUM! :) Se o oikeesti hyvä ku hommaa siihen paremmat clampit. Itel o ollu kaks eri PowerTower räkkiä ja mitää eroo en oo huomannu. Paitsi tietysti hinta. Ei kärsi minkään sorttisesta huojunnasta tms, vaik oon pitäny siinä 3 tomppaa ja 4 peltiä kerralla. Ni o vaa ollu TAMAn clampeilla kiinni. Kirjoitan parhaillaan päättötyötä ja ressiä pukkaa... Jos huono säkä käy, niin saatan jopa käyttäytyä väkivaltaisesti. |
tthei 25.04.2005 20:31:23 | |
---|
Mullon MILLENIUM! :) Se o oikeesti hyvä ku hommaa siihen paremmat clampit. Itel o ollu kaks eri PowerTower räkkiä ja mitää eroo en oo huomannu. Paitsi tietysti hinta. Ei kärsi minkään sorttisesta huojunnasta tms, vaik oon pitäny siinä 3 tomppaa ja 4 peltiä kerralla. Ni o vaa ollu TAMAn clampeilla kiinni. No kyllä se Milleniumikin varmasti aluksi jonkun aikaa kohtalaisesti pelittää, mutta katotaampa muutaman vuoden päästä että kumpi toimii paremmin: Taman PowerTower vai se sun Millenium :D Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist
--------------------------
www.innervision-fin.tk |
fmcruelty 25.04.2005 22:06:20 | |
---|
No kyllä se Milleniumikin varmasti aluksi jonkun aikaa kohtalaisesti pelittää, mutta katotaampa muutaman vuoden päästä että kumpi toimii paremmin: Taman PowerTower vai se sun Millenium :D No kaks vuotta se ny o palvellu ja muutaman vuoden päästä mulla o jo toivottavasti starclassicit. :) Kirjoitan parhaillaan päättötyötä ja ressiä pukkaa... Jos huono säkä käy, niin saatan jopa käyttäytyä väkivaltaisesti. |
tthei 25.04.2005 23:24:36 | |
---|
No kaks vuotta se ny o palvellu ja muutaman vuoden päästä mulla o jo toivottavasti starclassicit. :) Milleniumin (kuten myös kaiken maailman new soundin sun muiden) rauta on tunnetusti vähän sen olosta että se antaa kyllä ajan myötä periksi melko nopsaan. No kyllähän se Milleniumkin ihan kohtalaisesti toimii.. niin kauan kun toimii ;D Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist
--------------------------
www.innervision-fin.tk |
polytoximaniac 26.04.2005 22:20:54 | |
---|
Juu-u... Voipi olla et kallistun tuohon Gibraltarin putkistoon... Maksais sellaset 380 euroa yhdes liikkeessä jonka kassaa tulee kartutettua aikas usein: siis Markun Musiikki :) Jos vaikka sais lisäalea ku vähä mainostaa :) Tossa mallissa on molemmilla sivuilla viel sellaset lisäosat.. eli pitäis saada tavaraa aika kiitettävästi.. Kun vaan rahat sais viel jostain :P 'Toksia tähänastisista... :) Mosh your ass off!!! |
savopie 27.04.2005 20:39:02 | |
---|
mä oon kerran kattonu tota kipraltaria, ja ei toiminu oikein mun tarkoitukseen, tuntuu aika heiveröisiltä ne sivuputket... siksi päädyin pearliin ja oli vielä halvempikin. Voihan se niinki olla.... vaan mitehän tuo lienee?? |
Gibraltar on itseasiassa Tamaa halvempi. ja kummallakin merkillä tukeva putki ja tukevat clampit, ei luisu, liu eikä edes lipsu. kumpaakin voin kyllä suositella. Pearl taas... no, makuasia. ennen en tykännyt, mutta seuraavaan settiin oletettavasti kaarrutetulla putkella oleva tulee. saas nähä. hyvä on sekin. Niin voihan olla. Taman hintoja on vaikea löytää, itse löysin räkin jostain sivustoilta about 350 euroon. Mukanahan tulee 2 symbaaliständiä. Gibraltar maksaa Thomannilla 279e, mut kun laitat ständit päälle niin...no ehkä vähän kalliimpi, aika samoissa hinnoissa ollaan. "Basso on lyömäsoitin ja siinä pitää olla v***sti säröö!!!" -Matti Heikkilä |
finntrollaren 28.04.2005 19:08:31 | |
---|
Osta millenium :PPPP |
Mörre 01.05.2005 22:03:48 | |
---|
Jees olisin kanssa hommaamassa räkkiä ja ajattelin kysellä mielipiteitänne tällä samalla topicilla. Olisi kolme vaihtoehtoa: Pearl 501, Pearl 501C ja Gibraltar 340C. (Kuvat Thomannilla). Gibraltarin ottaisin, mutta kun hintaa on yli 100e enemmän noihin pearleihin verrattuna, et toi rahan keruu on pieni ongelma. Pistäkäähän kommenttia! "Basso on lyömäsoitin ja siinä pitää olla v***sti säröö!!!" -Matti Heikkilä |