Aihe: HIM ykköseksi Britanniassa
1 2 3
Artist
27.04.2005 22:11:25
Voisin veikata, että suurin osa HIMin faneista ei ole muusikoita. Saati muittenkaan megabändien faneista. Asiakas on aina oikeassa ;)

Joo-o, parinkymmenen vuoden kuluttua kaikki (eli true muusikot) ovat unohtaneet, että HIM oli teinityttöjen suosiossa. Sitten kaikki sen aikainen musa haukutaan paskaksi ja sanotaan, että perkele kun olis ollu parikytä vuotta sitten näkemässä sen HIMin... ja sitten joku vanha parta muistelee kuinka joskus näkikin sen.

Ja niin edelleen. Vrt. aika monta bändiä, jotka ovat alunperin olleet kaikkea muuta kuin true-muusikkojen suosikkibändejä.
I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker! *Bella Italia #10*
Pluto
27.04.2005 22:24:56
Musta HIM on ihan kiva bändi. Tekisivät toisenkin biisin.
Dillon, you son of a bitch!
Juhani
27.04.2005 23:23:42

Voisin veikata, että suurin osa HIMin faneista ei ole muusikoita. Saati muittenkaan megabändien faneista. Asiakas on aina oikeassa ;)

Olet oikeassa.

Ja tuon mega-liiteen voi kyllä jättää myös pois. Sillä sama pätee kaikkiin artisteihin.
moottorisaha
28.04.2005 00:16:11

Surullista mutta totta. Häpeän Suomen puolesta.
"Blow me up. I'm pre-blown, dude. It's like pre-heat ya know? You know how you set it up to blow up? I'm already pre-blown, so I'm already hooked up. Does that make no sense? Of course it don't. Dimebonics." - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P.
Juhani
28.04.2005 00:32:13

Häpeät Suomen puolesta? Huh huh..
Phobophile
28.04.2005 00:40:11 (muokattu 28.04.2005 00:42:58)

Aika ilkeästi sanottu. Provona ihan hyvä.

E: Niin ja kommentoidaan itse aihettakin eli eihän tuo nyt huono asia missään tapauksessa ole, ensin britit ja myöhemmin jenkit. Harmi vaan että henkilökohtaisesti se HIMin paras aikakausi jäi siihen debyyttilevyyn. Hyvä homma kuitenkin.
Kauko Säädin yhtyeineen esittää kappaleen Remote Control
Mook
28.04.2005 04:49:02
Musta HIM on ihan kiva bändi. Tekisivät toisenkin biisin.

Summasit aika hyvin tuolla lauseella ajatukseni ko. bändistä. Se eka levy oli ihan OK, mutta sen jälkeiset levyt ovat mitä ne ovat.

Toki toivon kaikkea hyvää Ville Valolle ja bändille; josko vaikka Suomi ja meidän elinkeinoelämämme saisivat hieman goodwillia siinä sivussa :)
Isona muutan Etelä-Amerikkaan, etsin sieltä jonkun poliittisesti epävakaan maan ja katoan siellä vallankumouksen pyörteisiin.
miscage
28.04.2005 09:38:00
HYvä HIM!!!
Osta!
la m quina
28.04.2005 10:52:35
Suomi! Suomi! Suomi! Suomi!
DeWilde
28.04.2005 20:42:11
ihmekö tuo, joku tuollainen pliisu bändi siellä listojen kärjessä yleensä aina onkin. Ei taitaisi olla AC/DC:lla asiaa kovin megamyynteihin jos olisi aloitteleva bändi nyt.

Jotain ristiriitaista?
Hevi on parhaimmillaankin paskinta.
Raipe
29.04.2005 15:56:52
Ville on ihana!
"Ei muuta kuin lisää paskaa housuun!" -Klunssila
Silvio Dante
29.04.2005 19:41:35
Nyt vaan odotetaan että HIM (ja The Rasmus, Apocalyptica...) suosio saa jatketta. Sellainen Suomi-ilmiö maailmalle, ikäänkuin Pori-ilmiö silloin joskus 80-luvulla. Kaikki Suomalaiset bändit sais julkisuutta, rundeja, levy-diilejä... Kyllä ne jyvät sitten akanoista aikanaan karsiutuisi.
Pääasia että pizza herkullinen ja kuuma.
aikavaikea
29.04.2005 20:04:13
...ikäänkuin Pori-ilmiö silloin joskus 80-luvulla. ... Kyllä ne jyvät sitten akanoista aikanaan karsiutuisi.

Jep. Mitäs jyviä meille tuosta jäi? Odotas..., juu Yö ja Mamba. :)
I like to raise my glass. I like to praise the past. Some things go on forever. Some things never last. (Darrell Sweet, 1947-1999)
carlos
29.04.2005 23:36:06
Jep. Mitäs jyviä meille tuosta jäi? Odotas..., juu Yö ja Mamba. :)

Jyviä? hmm.. no eipä paljo muutakaan :)
I can't hide but I can run for miles
tepa H
29.04.2005 23:39:40 (muokattu 29.04.2005 23:42:47)
Ville on ihana!

Mä olen ihanampi,kun en leiki ihanaa.
joka ihminen ei ole laulun arvoinen!
emma
05.05.2005 03:03:00
Mä oon aina ihmetelly mitä musiikin ymmärtämisellä tarkotetaan. Eikö teinitytöt ymmärrä musiikkia?

Aivan, samaa miettinyt. Onko ne näitä m.nettiläisiä jotka päivät pitkät rasvaa nappistä, joilla on oma bädi ja jotka tietää kaiken musiikista?
moottorisaha
05.05.2005 04:38:28 (muokattu 05.05.2005 04:41:20)

Ainakin Valolla on erittäin miellyttävä ääni.

Hyh, en pidä yhtään. Sellaista ylimatalaa, väsyneen kuuloista korinaa, ja silloin kun hän laulaa kovempaa, kuulostaa siltä että kyseessä olisi viimeiset hikiset hengenvedot. Valolla on todella krapulaisen + räkätautisen/nuhaisen kuuloinen ääni aina kun hän laulaa tai antaa haastatteluja. ;) Ja herneet-palkoineen-nokkaan-ilmiön välttämiseksi pitää sanoa että tämähän on vain minun mielipiteeni. Ja jos joku kykeni ottamaan tuon "häpeän Suomen puolesta" viestin oikeasti tosissaan (mitä minun on kyllä vaikea uskoa), niin pahoittelut siitäkin. :D
"Blow me up. I'm pre-blown, dude. It's like pre-heat ya know? You know how you set it up to blow up? I'm already pre-blown, so I'm already hooked up. Does that make no sense? Of course it don't. Dimebonics." - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P.
nikomati
05.05.2005 17:02:51

Hyh, en pidä yhtään. Sellaista ylimatalaa, väsyneen kuuloista korinaa, ja silloin kun hän laulaa kovempaa, kuulostaa siltä että kyseessä olisi viimeiset hikiset hengenvedot. Valolla on todella krapulaisen + räkätautisen/nuhaisen kuuloinen ääni aina kun hän laulaa tai antaa haastatteluja. ;) Ja herneet-palkoineen-nokkaan-ilmiön välttämiseksi pitää sanoa että tämähän on vain minun mielipiteeni. Ja jos joku kykeni ottamaan tuon "häpeän Suomen puolesta" viestin oikeasti tosissaan (mitä minun on kyllä vaikea uskoa), niin pahoittelut siitäkin. :D

Jee hyvä suomi, hyvä him, hyvä ville!
Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)