mikko k 05.04.2003 22:38:00 | |
---|
voi perkele tollanen olis kyllä varmaan hyvä.. |
LaXu 05.04.2003 23:06:25 | |
---|
onko kukaan päässyt koittamaan tällaista ? http://www.ibanez.com/guitars/guitar.asp?model=RGT42FM&z=y missä hinnoissa liikkuu ? pitääkö tilata ulkoimailta ? 715€ Thomannilla ainakin. Varmaan saa täältä suunnillee samaan hintaan jos onnistuu tinkimään pahimmat Levytukkulisät pois (tai ostaa jostain muualta ku 'tukusta). |
Fortune 06.04.2003 11:04:36 | |
---|
onko kukaan päässyt koittamaan tällaista ? http://www.ibanez.com/guitars/guitar.asp?model=RGT42FM&z=y missä hinnoissa liikkuu ? pitääkö tilata ulkoimailta ? Noista INF-sarjan mikeistä sen verran, että omasta mielestäni ne ovat ihan toista luokkaa kuin nuo Vx-sarjan mikit, itselläni on nuo RG420:sessa ja ei ole tullut mieleen investoida parempiin (toki kitaran hintakaan ei semmoiseen rohkaise). "Blaeough!"-Sega Megadriven NHL95-pelin laitataklausääniefekti
Lisää kuvia! |
aon 06.04.2003 11:46:47 | |
---|
Ovatko ne V-mikit jotenkin älyttömän huonoja? |
mikko k 07.04.2003 01:43:20 | |
---|
Ovatko ne V-mikit jotenkin älyttömän huonoja? Eivät todellakaan ole..se riipuu ihan siitä mistä itse tykkää..tosin jos noi mikit kiertää paljon niin sillon ne on paskat.. |
LaXu 07.04.2003 13:21:07 | |
---|
Ovatko ne V-mikit jotenkin älyttömän huonoja? Eivät älyttömän huonoja, vaan lähinnä keskinkertaisia, mitäänsanomattomia. Eivät juurikaan kierrä, mutta erottelevuus ei ole mielestäni läheskään yhtä hyvä kuin vaikkapa Seymour Duncaneissa tai DiMarzioissa. V8:sta puuttuu mielestäni myöskin alapäätä, tosin jonkun mieleen voi tietysti olla tuollainen "80-luvun treblesaha" tyyppinen soundi... Miksipä niitä turhaan vaihtamaan, jos ne miellyttävät juuri sinua. |
mikko1 07.04.2003 18:41:05 | |
---|
onkohan nyt kyse siitä että ibanez on sinunmielestä paska merkki..vai siitä että ei miellytä silmää???ja minkälaita ibanezia tarkotat..akustista vai sähkistä???ja eiköhän ibaneziltakin saa ihan sellasen kitaran ku ite haluaa..=)
siis kukaan ei tainnut huomata toista viestiäni, että kyllähän siellä hienojakin oli...mutta en vain tykkää niitten rg:eiden ulkonäöstä...anteeksi olen huono ihminen...
"..the clash just don't come, one in a million..." Backyard Babies - The Clash |
Reno. 08.04.2003 03:09:48 (muokattu 08.04.2003 03:15:08) | |
---|
Makuasioita todellakin...ja saundiasioita! Tietääkseni sellainen muotoiltu kaulan/bdyn liitos vähentää sustainia...keukeu. RG kitarat on ihan näppäriä tiluvehkeitä, ainakin ne vähän kalliimmat joissa edge:t ja paremmat mikit, mutta mun makuun hiukan liian kirveitä ja ohutkaulaisia otelaudan radius on ehkä vähän liian litteä...siis mun mielestä! Mielipide kysymyksiä ovat nämä! Aijaa.. jep, no ei se sustaini haittaa kun pakkaa äänen ja laittaa niin paljon säröä kun lähtee prkl! :D .. noei. Joo ite miellyin jotenkin Jacksonin nimeltämainitsemattomaan malliin (vaikka en ois itestäni uskonut). Malli siksi nimeltä mainitsematon, että tarkoitus vielä hankkia sellanen, ja haluan että niitä on jäljellä vielä kun rahaa on kourassa. Niin tosta postatusta linkistä siihen neck-through-ibaan.. luulin eka omaksi kitaraksi, mutta sitten huomasin mikkien kehykset ja reunalistan puutteen, olin hetken luulossa että keppi olisi omaani parempi mutta koin suunnattoman helpotuksen kun joku mainitsi hinnan. Kipeetä..
I've been attacked by storms of disillusions |
Jäärä 08.04.2003 09:59:52 | |
---|
Ibanezin diggaajat- miksi niitä diggaatte? Asiallinen soittotuntuma, kohtuullinen soundi ja floikka toimii, tosin omani on peräisin 80-luvun loppupuolelta ja floikassa on jo pientä kulumista niissä osissa, missä floydi "yhtyy" niihin kahteen ruuviin, jonka varassa se härveli lepää. Kysy mitä vaan, vastaan mitä vaan. |
Von Härskiburg 08.04.2003 17:25:48 | |
---|
Itte ostin viime kesänä ekaks sähköskitaks Iban SCA220:n. Olen sitä ennen jasen jälkeen testannut useita kitaroita ja olen sitä mieltä että luojan kiitos en mennyt ostamaan jotain muuta skittaa. Väri on vähän ruma, mutta bodyn muoto on mielestäni mukava. Kaulakin on hyvä. Mikit lähtee varmaankin vaihtoon, mutta muuten kitara on loistava. Sikamaisuus ei ole aate, vaan elämäntapa.
-P.J. Petkunterä |
Fortune 08.04.2003 23:56:18 | |
---|
Sain lopultakin Talmanin säätöhuollosta (lue: jaksoin hakea sen sieltä) ja perhana sentään kun tuo on hyväsoundinen kitara! En enää koske tuohon humppari-Ibaan kuin hevin merkeissä. Nauhahiontaa tämä kaipaa ja nämä Maximat voisi vaihtaa pois tavallisiin kieliin (arvatkaa keneltä ostin tämän :), mutta soundi on hunajaa ja "halko"-mallin kaula innoittaa juurevaan soittoon. Vielä kerran: perhana, eipä voisi 250 euroa paremmin käyttää! |
itelläni ei ainakaan perus rg:t toimi. Noh, hommasin tuommosen hevin vääntöä varten, ja totuus on, että en pahemmin diggaile, mutta se toimii. Kyllähän tuo on kuollut pala puuta noin mojo-wise, mutta se vaan toimii hevinrytkeessä juuri hyvin. Siksi toimii, että mikit erottelee hyvin ja soundi on säröillä juuri sopivan kirkas, tehokas ja paksu. Midrangeakin löytyy ihan mukavasti. Mulla on tommonen RG570, ihan tehdasasetuksilla. Ai niin, se on aika hieno vielä. Kunpa maailmassa olisi rauha ja hyvä tahto. |
ekikoo 23.04.2005 12:40:59 | |
---|
Olisiko teillä immeiset minkälaista palautetta koskien RG320FMAM-kitaraa? Harkitsen ostamista... |
Artist 23.04.2005 13:07:33 | |
---|
En diggaa kaikki Ibanezeja alkuunkaan. Hevikirveet ynnä muut saa jäädä hyllyyn, mutta vanhat Ibanez Artistit on parhautta. I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker!
*Bella Italia #10* |
Pande 23.04.2005 14:33:35 | |
---|
uv777gr on itsellä käytössä pelkästään, tosin välillä soitan prestige ex2550gk:ta. Monipuolisesti tuolla voi soittaa kaikenlaista. Ainoa miinus että on kovin erilainen tuntuma muihin kitaroihin verrattuna, joten muita soittaessaan on vähän vieraalla-maalla olo. Ulkonäkö on mitä on, mutta onpahan persoonallinen, ulkonäköä arvostetaan muutenkin aivan liikaa sisällön kustannuksella. Ibanezit yleensä ovat mielestäni vaihtelevaa tasoa, olen soittanut joskus myös joitain aivan surkeita rg:ta, esim 470 tai vast.. Mutta rg550 oli jo muinoin hyvä, siksi tuo "uudempi 550" oli hyvä valinta vaimon kitaraksi. :P When asked, "What is the greatest obstacle to enlightenment?" the Buddha replied, "Laziness." |
Strutsi 23.04.2005 15:12:17 | |
---|
Voin aivan rehellisesti sanoa että nykyisin omistamani RG2620 on parhaimpia kitaroita mitä olen soittanut. Signaturet ehkä saattaisivat olla hitusen parempia, mutta ne on sitten überkalliita "I've gone where the hand of man has never set foot." |
Jucciz 23.04.2005 15:40:21 | |
---|
FA-100. Tykkään sen takia että sillä voi soittaa JAZIA! RG:t ja nuo muut perushevikepukat on kyllä rumia, mutta jos niillä on hyvä soittaa edes jotain, niin mikäpä minä olen sanomaan. |
fox 23.04.2005 15:41:10 | |
---|
mutta vanhat Ibanez Artistit on parhautta. Myhäilenpä täällä ku jakoavain.. Musicianit on kans varsin kelvollisia. Mutta Artistit rulettaa kyllä. |
TheWickerMan 23.04.2005 15:44:05 | |
---|
Ne vaa jyllää, ainaki mun käteen RG2570:n kaula tuntuu jumalalta. Muutenki tykkään sen soundista, ja jotenki tuntuu jykevältä kädessä, vaikka se kaula onki ohut. Ja nää on hianoi. - Kyllä. |
Lego 23.04.2005 15:46:42 | |
---|
FA-100. Tykkään sen takia että sillä voi soittaa JAZIA! RG:t ja nuo muut perushevikepukat on kyllä rumia, mutta jos niillä on hyvä soittaa edes jotain, niin mikäpä minä olen sanomaan. Ei se ole kitarasta kiinni, jokaisella kitaralla voi soittaa mitä vaan. Miehessä vika. "Minkä vanhana oppii, sitä ei nuorena osannut" |