Tuasta. Ei pahemmin juttua täältä tuosta orkesterista löydy, joten kysytääs mitä mieltä olette ja löytyykös täältä kovempiakin faneja? Voisitte vähän suositella parhaimpia levyjä mitä kannattais lähtee aluksi ottamaan kuunteluun. Oon tienny bändin melkeen niin kauan kun muistan, mutta ei oo tullut ikään sen kummemmin kuunneltua vaikka ne biisit ihan hyviä on ollutkin mitä oon Ragelta aiemmin kuullut. Nyt kuitenkin kiinnostus heräsi todella, joten kai sitä on levyjä jostain kateltava. |
Super-Jari 27.04.2005 22:52:26 | |
---|
Ghosts levy on ainakin mainio. Peavyllä on kiva ääni. Find me before another is found |
polytoximaniac 27.04.2005 23:57:39 | |
---|
Joo.. Ihan tällänen suht kova bändi ainakin omasta mielestä.. Löytyy levyjä jonkin verran plus DVD... Kyllä sieltä Saksan maasta muutakin tulee ku Rammstaini... Ragen pojat jo kauan aikaisemmin :) Omasta mielestä tuotannon taso sellasta vaihtelevaa.. Johtuu varmaan pitkälti miehistön vaihdoksista... Levyjen uudelleen masteroinnit aika hyvä juttu ollu mut ei sitä Enough Is Enoughia tai On The Edgeä joka levylle bonuksena silti olis tarvinnu tunkea :) Itselle ehkä parhaiten omistuksessa olevista kolahtanu toi 10 Years In Rage levy.. Sellasta hieman raskaampaa ku esim. Reflections Of A Shadow (mutta aika toikin silti) Hyvä bändi kaiken kaikkiaan... Kätevä ratkaisu nykyisessä kokoonpanossa toi Victor Smolski (kitaristi siis) Äijällä aika vahva klassinen tausta ja niin pois päin... Toinen kitaristi vois ehkä auttaa hieman kokonaisuutta... Mutta en spekuloi tämän enempää.. :) Mosh your ass off!!! |
Deathrace King 28.04.2005 00:33:05 | |
---|
Rage rulettaa! Heti ensimmäiseksi kannattaa hommata From The Cradle To The Stage - DVD 2004. Aivan käsittämättömän hyvää soittoa, iskeviä biisejä, hyvillä soundeilla. Yleisö on mukana todella hyvin, laulaa mukana biisit ja välillä yksinkin jne. Peavey laulaa livenä mielestäni vähintäänkin yhtä hyvin kuin levyllä, heh. Ja Smolski kepittää menemään. Kahta kitaraa ei jää kaipaamaan, kun mies on niin virtuoosi, kun olla ja voi. Terrana kannuttaa todella mahtavasti ja kapulat pyörii ilmassa niin näyttävästi, että kaikkilla kavereilla on mennyt jauhot suuhun tätä katsoessaan ;) OSTAKAA, tää on fucking hevimetallii!!! :D Unity cd:n myös omistan, ja sekin on ihan tutustumisen arvoinen teos. Sisältää muutamia todella hyviä biisejä, kuten Down, All I Want ja Unity. Let's get some RAGE! 30.4 Dark M, Lpr: Sightless, Chaos Creation, Lähete M1, Down Under |
armadillo 28.04.2005 01:41:15 | |
---|
Aikoinaan iski kovaakin, mutta levyjä ei tullut ostettua kahta enempää (Black In Mind ja XIII). Moneen vuoteen en ole tosin enää kuunnellut. Pitäisi tutustua noihin 80-luvun levyihin, jos vaikka alkaisi taas kiinnostaa... Life is a vacuum cleaner, it sucks. |
Mechanizm 28.04.2005 07:52:10 | |
---|
Eipä ole tullut kuunneltua vuosiin, pitäisikin hommata joku levy, alkoikin kiinnostamaan. 14 vuotta sitten näin livenä. "Forever is a long time"
- Yngwie Malmsteen |
Viceroy 28.04.2005 08:40:37 | |
---|
Yhdellä frendillä on koko albumituotanto + ties mitä oheiskamaa. Itse en ihan noin kovasti bändiä fanita, mutta pakko myöntää, että ainakin Ghosts on todella hyvä levy. Soundeista vielä lisämerkintä - kunnon stereoista kuunneltuna aikamoista pauhua! Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
vomithrash 28.04.2005 11:36:56 | |
---|
Helvetin hyvä bändi, ainakin mitä tota 80-luvun tuotantoa on tullut kuunneltua. Bändillä on selkeästi omaperäinen tyyli ja Peaveylla on välillä melko mielenkiintoisia laulumelodioita, kuunnelkaa vaikka Scared To Death tai Don't You Fear The Winter, huh. Pitäisi tutustua paremmin tohon uudempaankin tuotantoon. Ja jos jostain löytää niin kannattaa myös tsekata bändin esiaste Avenger, ainoaksi pitkäsoitokseen jäänyt Prayers Of Steel on saatanallisen kovaa heavy metallia! Jos Running Wildin pari ekaa levyä iskee niin luulisi tykkäävän tuostakin. |
-Mickill- 28.04.2005 13:54:17 | |
---|
Parhaat Rage-lätyt on selkeesti The Missing Link ja Trapped. Noita tuli luukutettua muutama vuosi takaperin aivan helvetisti, nyt on jostain syystä Ragen kuuntelu jäänyt vähän vähemmälle, laitanpa nyt muuten The Missing Linkin soimaan kun tuli puheeksi. It's not your fault that you're always wrong,
the weak ones are there to justify the strong |
Prog 28.04.2005 14:25:59 (muokattu 28.04.2005 14:33:07) | |
---|
Ohan se Smolski kova kitaristi. Unity on myös hyvä kappale. Tiukka soolo biisissä. Allekirjoitus |
kimmokel 28.04.2005 18:00:48 | |
---|
Löysin alle kympillä tuon The Video Link DVD:n niin piti ostaa ja siitä siis innostuin bändistä. Nyt kun oon ton jo muutamaan otteeseen katellu niin biisit vaan paranee. Tolla DVD:llä ainakin tuntuu kovaa materiaalia olevan etenkin The Missing Link ja Trapped -levyiltä, joilta toki soittivatkin eniten kun oli tuohon aikaan viimesimmät levyt. |
Deathrace King 28.04.2005 18:38:01 | |
---|
Löysin alle kympillä tuon The Video Link DVD:n niin piti ostaa ja siitä siis innostuin bändistä. Nyt kun oon ton jo muutamaan otteeseen katellu niin biisit vaan paranee. Tolla DVD:llä ainakin tuntuu kovaa materiaalia olevan etenkin The Missing Link ja Trapped -levyiltä, joilta toki soittivatkin eniten kun oli tuohon aikaan viimesimmät levyt. No ei muuta kun uudempi DVD hankintaan. On loistava. 30.4 Dark M, Lpr: Sightless, Chaos Creation, Lähete M1, Down Under |
Strings 29.04.2005 00:05:34 | |
---|
Suosittelen varauksetta Trapped ja Missing Link levyjä. ..... |
Vilhelmus 29.04.2005 11:14:57 | |
---|
Rageen suhtautumiseni on ollut aina vähän kaksijakoista, vaikka bändi Saksan power-genren pioneereja onkin. Bändillä on paljon hyviä hetkiä, tapporiffejä ja ässämeininkiä mutta varsinkin vanhemmassa matskussa pieni puuduttavuus alkaa iskeä pitemmän päälle. Manni Schmidt oli kyllä saakelin hurjana bändin parhaina(?) vuosina, Trappedilla ja Missing Linkillä. Tosin Ghostsin uudemmat tunnelmatkin toimivat. Täytyisi varmaan perehtyä muihinkin levyihin enemmän, mutta kun niitäkin on niin pirusti.. |
kimmokel 29.04.2005 14:33:23 | |
---|
Joo tos DVD:llä ainakin Manni pistää menemään näyttävästi niinkun Peavykin kyllä. Pitänee Trappedilla ja The Misiing Linkillä alotella vaikka ja jos sen DVD:n löytää kans joskus niin sitten sekin. |
Vilhelmus 29.04.2005 15:55:16 | |
---|
Joo tos DVD:llä ainakin Manni pistää menemään näyttävästi niinkun Peavykin kyllä. Pitänee Trappedilla ja The Misiing Linkillä alotella vaikka ja jos sen DVD:n löytää kans joskus niin sitten sekin. Jeh, tolta Video Linkiltä on pätkiä jossain noisen videokokkarissa jota on tullut vahdattua ja kun Manni kyydittää farkkuliivi nahkatakin päällä From The Underworldin tapporiffejä niin pää sekoaa. |
JoeHans 03.05.2005 22:39:23 | |
---|
Tarttu tänään puolivahingossa kirjastosta mukaan Soundchaser ja hitto... tämähän potkii kasseille. :D Aikasempaa tietämystä mulla ei siis bändistä kauheasti ole. Bändikaverin ehdottamana yhtä coveria ollaan soiteltu näiltä ja joskus muutenkin hehkuttanu, mutta muuten pimennossa ollu kyllä. Rispektit äijille vielä siitä, että vetävät ainakin tällä levyllä triona. np: Rage - Soundchaser "Twenty dollars!? But I wanted a peanut!" - Homer J. Simpson |
Akiman 26.10.2006 20:02:30 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 540 päivää vanhaan ketjuun! Olen ja niinkin nerokkaasta syystä, kuin kertoakseni, että Rage läpileikkaus löytyy tänä päivänäämärä sivuilta tuolla suunnalla: www.korroosio.fi :: WWW.KORROOSIO.FI - KOTIMAINEN RASKAAN MUSIIKIN MEDIA :: HAASTATTELUISSA: TAROT, SPIRIT DISEASE ja MACHINAE SUPREMACY :: |
gorgonoidi 26.10.2006 20:05:35 | |
---|
Olen ja niinkin nerokkaasta syystä, kuin kertoakseni, että Rage läpileikkaus löytyy tänä päivänäämärä sivuilta tuolla suunnalla: www.korroosio.fi Siis ei hitto. Sulla on ollut kyllä paljon tekemistä noissa arvioissa. Ja onpahan hyviäkin arvioita. |
Defactor 26.10.2006 20:11:04 | |
---|
Omistan yhtyeen julisteen. [V.U.K #33] "- Kun Uusis sanoo, niin kiviäkin kiinnostaa" |