Aihe: Liven ystävät
1
kommari
20.02.2003 10:38:49
Eilen kuuntelin pitkästä aikaa Liven Secret Samadhia ja tykkäsin siitä. En vaan saanu mieleeni millasta musiikkia Liven muilla levyillä on .. en siis omista niitä.
Mielipiteitä Livestä ja niiden levyistä..
Naura itkussanaura perkele!
JKantonen
20.02.2003 11:22:22
Mielipiteitä Livestä ja niiden levyistä..

Liven Throwing Copper (tai jotain sinne päin) oli ainakin kohtuullinen, omassa genressään.
Blue Apocalypse
20.02.2003 20:02:48

Liven Throwing Copper (tai jotain sinne päin) oli ainakin kohtuullinen, omassa genressään.

Throwing Copper on ihan hyvä levy. Ne muut on aika lailla samasta aihiosta veistettyjä.
I have found some kind of temporary sanity in this shit blood and cum on my hands
Hellacopter
21.02.2003 19:53:56
Ite oon kuunnellu liveä niiden alusta lähtien...kantsii hommata throwing copper..se on hyvä.Secret Samadhi,ja Distance To Here on aika lailla samaa puuta.Ainoastaan tämä uus levy V (helvetin hyvä) on erilaista liveä..jos ei lasketa tuota 4:n biisin ep:tä.niin ja niiden 1.levy,Mental Jewelry,ei ole edes päälle kusemisen arvoinen..
superfly
01.03.2003 00:11:39
Ite oon kuunnellu liveä niiden alusta lähtien...kantsii hommata throwing copper..se on hyvä.Secret Samadhi,ja Distance To Here on aika lailla samaa puuta.Ainoastaan tämä uus levy V (helvetin hyvä) on erilaista liveä..jos ei lasketa tuota 4:n biisin ep:tä.niin ja niiden 1.levy,Mental Jewelry,ei ole edes päälle kusemisen arvoinen..

Secret Samadhi muutti mun elämäni ilmestyessään. Kyllä se vieläkin kylmät väreet aikaan saa. Kyseisen levyn lyriikat ovat myös todella hyviä. Uudemmasta tuotannosta en ole innostunut ollenkaan, sääli...
Hellacopter
01.03.2003 16:50:15
Secret Samadhi muutti mun elämäni ilmestyessään. Kyllä se vieläkin kylmät väreet aikaan saa. Kyseisen levyn lyriikat ovat myös todella hyviä. Uudemmasta tuotannosta en ole innostunut ollenkaan, sääli...

Levyn helmi?Omalla kohdalla ainakin Turn My Head saa LÄHES kyyneleet silmiin joka kerta...uus tuotanto vaati ainakin mun kohdalla helvetisti totuttelua...mutta ainakin Simple Creed,Deep Enough ja Forever May Not Be Long Enough iskee nykyään hyvin...
J-PPP
01.03.2003 17:16:44
Hellacopter:
Mental Jewelry,ei ole edes päälle kusemisen arvoinen..

Aika vahvasti sanottu... no ei siinä mitään, itse diggaan tosta levystä kuitenkin paljon. Kovin erilaista, tai ainakin erilailla sovitettu ja tuotettu (soundit silkkaa kasaria) kuin muut bändin levyt.
Throwing Copper ja Secret Samadhi on loistavia, Distance to Here on ok. V on sitten jo vähän heikompi esitys. Siis mun mielestä.
"Gimme a whiskey, ginger ale on the side...and don't be stingy, baby."
superfly
01.03.2003 21:12:10

Levyn helmi?Omalla kohdalla ainakin Turn My Head saa LÄHES kyyneleet silmiin joka kerta...uus tuotanto vaati ainakin mun kohdalla helvetisti totuttelua...mutta ainakin Simple Creed,Deep Enough ja Forever May Not Be Long Enough iskee nykyään hyvin...

Noi on kaikki niin rakkaita lapsia, emmä osaa verrata. Kaksi ekaa piisiä ehkä.
scatterbrain
10.03.2003 15:09:18

Ajattelen, että todellakin Secret Samadhi on Liven poikien paras tuotos. Loistavia lauluja ja toimiva soundipolitiikka. Throwing Copper on myös valtavan hyvä, mutta ehkä llian paljon "ajassaan kiinni", ja kestää vähemmän kuuntelua kuin SS. Sitten en ymmärrä miksi Mental Jewelryä moititaan, sillä siinähän on kovin äkäinen meininki ja muutama pop-helmi (eivätkä ne muutkaan piisit huonoja ole). Distance to Here on mielestäni aika samaa sarjaa kuin TC, paitsi hieman huonompia kipaleita, mutta parempi saundi. V on sitten melkoisen huonoa ja hengetöntä pop-musiikkia. Ei pitäis Liven alkaa kikkailemaan tuotantojipoilla, kun niiden vahvuus on aina ollu hyvissä biiseissä ja meiningissä. Ootteko muuten huomannu että bändi tekee poikkeuksellisen hyviä C-osia..? ;)
...blackout weaves its way through the cities...
junebugg
12.03.2003 17:37:44
Turn My Headhan on kauhea perusnyyhkylässy, joka lähinnä ärsyttää. Ehkä levyn heikoin raita. Muuten tuo SS on upean eteerinen kokonaisuus ja Ed onnistuu mielestäni paljon paremmin ottaessaa rennommin kuin kahdella edellisellä levyllä. Live sortuu liian usein keskinkertaisuuteen, mutta kuten sanottu, C-osat ovat lähes poikkeuksetta vitun tykkejä.

...Mikä se kauhea cembalosaundi on Distancella? Suututtaa tommoset ylilyönnit...
(o_O)
Hellacopter
12.03.2003 17:50:04
Turn My Headhan on kauhea perusnyyhkylässy, joka lähinnä ärsyttää. Ehkä levyn heikoin raita...
Mikä se kauhea cembalosaundi on Distancella? Suututtaa tommoset ylilyönnit...

Se distancen cembalomeininki on makee (jos puhutaan samasta asiasta..?)!Bändiltä ainoa rohkea veto koko uransa aikana ennen tätä V levyä!Mitä muuten veikkaatte..alkaako vanha Live hiipiä kohti hautaansa tämän V:n myötä?

Perusnyyhkylässyt on hyviä oikeessa seurassa..ja turn my head yks parhaita =).
Jukka
13.03.2003 19:14:53
Kyllähän +Liveä+ neljä levyä löytyy! Ed kirjoittaa aivan loistavia lyriikoita ainakin minun mielestä, onhan niissä kristinuskoa melkolailla mukana (joku saattaa vetää herneen nenään).

Mental Jewelry on kyllä turhan kasaria mun makuun, Beauty Of Gray on kuitenkin yksi helmi, tais siinä joitain muitakin hyviä olla.

Throwing Copper on legenda. Aivan loistavaa materiaalia koko platta. Lighting Crashes ja sitä rataa, I Alone...

Distance To Here on oikein mukava levy, tollaista melodista aikuisrokkia voi kyllä kuunnella, Dolphin's Cry, Run To The Water ja They Stood Up For Love rokkaa, myös se viimeinen raita Dance w/ you on loistava.

V on vähän ehkä outo minun mielestäni. Overcomehan tuli tutuksi joillekin silloin Syysk. 11 aikana. Nobody Knows ehkä kuitenkin lempparikappale.

Eikös uutta Liveä pitäis olla tulossa kohta puoliin?
Jen
02.04.2003 18:31:46
Live on loisto. Throwing Copper ja Secret Samadhi ovat imho parhaat levyt, noiden kahden lisäksi itseltä löytyy Distance To Here, joka tosiaan on hieman heikompi, mutta menettelee.

Throwing Copper varsinkin on upea levy, upea kokonaisuus, ja Kowalczyck kirjoittaa mielettömiä lyriikoita, ihan nero äijä. Henk.koht. suosikkeja ovat Lightning Crashes, Shit Towne ja Waitress.

Secret Samadhin kuuntelu on jotenkin jäänyt vähän vähemmälle, mutta omat vahvuutensa on silläkin, Ghost on varmaan Liven paras biisi ja Lakini's Juice on hemmetin kova raita.

Live pitäis nähdä livenä.:D
The crowd waits and turns their faces towards you expectantly. You give them what they need, but their useless criticism makes you die a bit more inside.
Jukka
08.04.2003 19:25:04
Liveltä on tulossa uusi albumi ens kuussa. "Birds Of Prayn" kansainvälinen julkaisupäivä on 19. Toukokuuta eli sinne asti täytyy odotella.

Friendsoflive.comista löytyy biisilista ja levyn komee kansi.

Uutta "Heaven-sinkkua" voitte diggailla osoitteessa http://www.radioandrecords.com/gfa/epk/live_heaven.htm . Aika hieno raita!!!
Sleeper
10.04.2003 14:59:25
Live on maailman toiseksi paras bändi IMHO. Eli suht hyvä :D

Heittämässä Kuparia ja Secret Samadhi ovat parhaat levyt. Ja Mental Jewelery on kanssa suotta haukuttua tavaraa. Siellä on vielä nuoruuden intoa ja kunnon släp-beissiä mukana. V oli kyllä vähän pettymys, mutta helmiä löytyy myös siitä sikalasta, esim. Deep Enough ja Forever May Not Be Long Enough.

Jos muuten kiinnostaa, omistan myös muutaman (huonolaatuisen) biisin Liven edeltäjä-bändiltä Public Affection. Levyn nimi on Death of a Dictionary. Kuulostaa aika Mental Jeweleryltä. Kokoonpanosta en tiedä enempää kuin, että Eddie ainakin kuulostaa olevan mikin varressa. Luultavasti myös muita jäseniä on tässäkin bändissä. Siitä vaan ettimään P2P-ohjelmilla!
"so let the children play, inside your heart always, and death you will defy, cos your youth will never die"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)