Aihe: Sekava rakenne
1 2
Dutteri
27.04.2005 21:44:08 (muokattu 18.03.2006 15:45:44)
POissa täältäkin
Joskus sitä saattaa herätä keskellä yötä ajattelemaan sitä hämmentynyttä onttouden tunnetta, joka on täynnä koloja, jotka eivät koskaan täyty..IMIK #13 Pastilli?
Tykkään heittää ärläppää! Ärlä #006
Leper Messiah
27.04.2005 22:24:37
hui. pelottavaa, hienoa.... pelottavan hienoa. omituista, mutta sehän on vain hyvä. oikein mainiota.
maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4
LumPus
27.04.2005 22:25:26
huh... olihan kauniilla tavalla karu, ja nykyaikana hyvin raadollisen totta. olen huono arviomaan runoja tosin.. mutta onnistunut. varsinkin tuon ulkoasu vielä raadollisti kunnolla, painotti tarkoitusta.
mä sanoisin lyhyesti että rujolla tavalla kaunis ja ajankohtainen.
tykkään.
Elämä vie liikaa aikaasi!!!
Jani The Rock
27.04.2005 22:28:31

Sekava? Voi olla. Erilainen? Jep. Vaikuttava? Hyvinkin. Sisältö lienee kuitenkin muotoa tärkeämpi.

Mutta onkos tuo "peili näyttää..." vähän töks? Laittasko vaikka että "peili heijastaa" tai jotain? Emmätiiä, mähän oon vaan töissä täällä.
The road never ends for me, kid. Bella Italia #1
Dutteri
27.04.2005 22:29:58
Sekava? Voi olla. Erilainen? Jep. Vaikuttava? Hyvinkin. Sisältö lienee kuitenkin muotoa tärkeämpi.

Mutta onkos tuo "peili näyttää..." vähän töks? Laittasko vaikka että "peili heijastaa" tai jotain? Emmätiiä, mähän oon vaan töissä täällä.

Itse asiassa mie mietin tuota runon kirjoittamisen jälkeen ja en vaan saanut siihen muuta sanaa.
Joskus sitä saattaa herätä keskellä yötä ajattelemaan sitä hämmentynyttä onttouden tunnetta, joka on täynnä koloja, jotka eivät koskaan täyty..IMIK #13 Pastilli?
Riksteri
27.04.2005 22:31:00
Itse asiassa mie mietin tuota runon kirjoittamisen jälkeen ja en vaan saanut siihen muuta sanaa.

Peili piirtää?
It's a Jungle Out There. Ulkona on viidakko.
Eemil
27.04.2005 22:46:16
Peili projektoi?

Musta tää oli pelottava. Olis jännää kuulla tämä pikku geen räppäämänä.
"Kuka muuten on se punapaitainen kalju ja parroitettu heppuli joka pilaa monta otosta heiluttamalla pahvista viinipänikkää yleisössä?" -Jaristoteles K100 #2 Ärlä #018
miccomalliton
27.04.2005 22:57:34
Okei.

Mieleeni tulee kaksi asiaa:
Eräs threadi jossa olet ollut paljon "esillä" ja sitten siun omat tunteet, kun olet yksin.

Voi olla, että menee mettään, mutta se oli ensi reaktio siun aika vahvaan, kaksijakoiseen runoon.
Kirjoittele lisää. Ja juuri sydämestä. Hyvä.
"Ylistäkää häntä rumpua lyöden ja karkeloiden...ylistäkää häntä helisevillä symbaaleilla, ylistäkää häntä kumisevilla symbaaleilla!" psalm. 150 kalamies#24 >-)))> olen Hulkki! ESTR #1 Punttisika #1
Sammakko
27.04.2005 23:13:50

Tuossa tuo loppu on shokeerava. En tiiä miks mutta jostain syystä tulee semmonen sekoamisen tunne... tulee mieleen ku joku nainen sekoaa ja pistää paikat paskaks ja repii hiuksiaan..

vaikuttava
Saapas yli varren
Sammakko
27.04.2005 23:14:59 (muokattu 27.04.2005 23:15:31)

Saapas yli varren
Jani The Rock
27.04.2005 23:41:32 (muokattu 27.04.2005 23:43:33)

Mieleeni tulee kaksi asiaa:
Eräs threadi jossa olet ollut paljon "esillä" ja sitten siun omat tunteet, kun olet yksin.

Mulle tuli mieleen samaisessa threadissa käsitelty teos Sata harjanvetoa ennen nukkumaanmenoa.

Ja tuo "peili piirtää" olis mun mielestä aika hyvä. Vaikka mitäpä mun mielipiteelläni on väliä, lyyrikko itse tietää mikä parhaiten mallaa mihinkin.
Nimismies
28.04.2005 01:57:59
Minä jo aikaisemmin sanoin että tämä oli erikoinen, vaikuttava ja parista kohtaa erittäin sykähdyttävä runo. Minun on kovin hankala arvioida tätä, koska en ole koskaan törmännyt mihinkään vastaavaan.

Pisti vaan hiljaiseksi ja miettimään. Etenkin tuo loppu on niin totaalinen, anteeksi nyt, vitulla päähän lyönti että harvemmin tapaa. Jatka näin.
"Life is only about fucking and staying online." - Jim Goldworth
Dutteri
28.04.2005 08:58:28
Mulle tuli mieleen samaisessa threadissa käsitelty teos Sata harjanvetoa ennen nukkumaanmenoa.

Ja tuo "peili piirtää" olis mun mielestä aika hyvä. Vaikka mitäpä mun mielipiteelläni on väliä, lyyrikko itse tietää mikä parhaiten mallaa mihinkin.

Hmm.. "Peili piirtää" rikkoo tuohn lauseen mekrityksen. Paljastaa, näyttää on ainoat sanat mitkä käyvät. Kun se peili ei heijasta vaan ikäänkuin paljastaa tytölle ja näyttää hänelle ruumiinsa. Hoo?
aikavaikea
28.04.2005 09:40:15
Vaikuttavaa ja mietityttävää.

Tätä seuraavaa mun ei varmaan pitäisi kirjoittaa, mutta enpä malta olla kuitenkaan. Ehkä se on tarvittava kevennys tähän? Eli en voinut välttyä mielleyhtymältä Ruonansuun Jopen TV-showhun (!?), jota katselin pari puolikasta jaksoa. Siinä oli joku äijä (Jope) notkumassa baaritiskillä. Omatunto (?) sille paiskasi juttujen väliin totuutta. "Iskä tulee huomenna kotiin, olen ostanut (VARASTANUT) tuliaisia." "Käyn vessassa kusella (PIIKILLÄ)". Tjsp... get the point?

Sori :).
I like to raise my glass. I like to praise the past. Some things go on forever. Some things never last. (Darrell Sweet, 1947-1999)
Dutteri
28.04.2005 09:49:02
Vaikuttavaa ja mietityttävää.

Tätä seuraavaa mun ei varmaan pitäisi kirjoittaa, mutta enpä malta olla kuitenkaan. Ehkä se on tarvittava kevennys tähän? Eli en voinut välttyä mielleyhtymältä Ruonansuun Jopen TV-showhun (!?), jota katselin pari puolikasta jaksoa. Siinä oli joku äijä (Jope) notkumassa baaritiskillä. Omatunto (?) sille paiskasi juttujen väliin totuutta. "Iskä tulee huomenna kotiin, olen ostanut (VARASTANUT) tuliaisia." "Käyn vessassa kusella (PIIKILLÄ)". Tjsp... get the point?

Sori :).

HHHHHOOOOOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOH!!!!!!!!

Kuolen! Paras juttu! Ei se yhtään mitään. Huh! Se se varmaan onki. "tahtoo koskea(RAISKATA)"
Jani The Rock
28.04.2005 10:18:44

Hoo?

Jea. Hoo.
reijoteppo
28.04.2005 11:53:52 (muokattu 28.04.2005 12:09:16)
Sydänverellä kirjoitettua hienon expressionististä ja angstista tunnekuvaa.
JCM
28.04.2005 19:09:33

Hiton rankka. Alku lupasi hempeää tekstiä, mutta mitä vielä. Rankkaa tekstiä..

Aika vaikuttava pätkä kyllä, huh.
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan.
Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin,
what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its.
fox
28.04.2005 19:12:20

Sydänverellä kirjoitettua hienon expressionististä ja angstista tunnekuvaa.

Ei voi muuta lisätä.. Vaikuttava, kosketti.. Ajatteluttaa.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)