Silvio Dante 26.04.2005 22:52:42 (muokattu 26.04.2005 22:59:59) | |
---|
tuo deep rainbow taisi olla gillanin keksimä..turnerin liityttyä tunnelma varmaan vapautui hieman ja mulla on nauhalla joitain haastatteluja blackmore/turnerilta missä ritchie oli aika rennon oloinen.. Deep Rainbow kävi muuten suomessakin silloin joskus, olisko ollut Maaliskuu -91 (lämppärinä oli Vixen?!!) Tuon Deep Rainplen keikan eka biisi oli Burn, eli Roger Glover on ainakin jotunut treenamaan "ihan uutta" Purple matskua. Pääasia että pizza herkullinen ja kuuma. |
biibob 26.04.2005 23:31:48 | |
---|
Jotenkin minulla on sellainen tunne, että jos blackmore ja dio päättäisivät nyt vuosien jälkeen tehdä comebackin rainbowna niin se saattaisi toimiakin. Mitä minä olen ymmrtänyt niin herrojen ristiriidat tulivat siitä että blackmore halusi lähteä valloittamaan markkinoita amerikan puolelle, kun taas dio olisi halunnut pysyä euroopassa. Nykyisin molemmat ovat jo niin tunnettuja, että kyseinen syy ei enää muodostuisi ongelmaksi. Ja pari kuukautta sitten olleessa riffi/soundi/rytmi lehdessä oli dion haastattelu, jossa hän sanoi ettei hänellä ole mitään blackmorea vastaan, mutta he eivät vain ole jutelleet pitkään aikaan. Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page. |
Risto Mustalisä 27.04.2005 08:05:45 | |
---|
Deep Rainbow kävi muuten suomessakin silloin joskus, olisko ollut Maaliskuu -91 (lämppärinä oli Vixen?!!) Tuon Deep Rainplen keikan eka biisi oli Burn, eli Roger Glover on ainakin jotunut treenamaan "ihan uutta" Purple matskua. Tulipa oltua paikanpäällä.Niin..tosiaan hyvä puoli tuossa "Deep Rainbow" kokoonpanossa oli se ,että soittivat Mark III -materiaalia (tosin vain Burnin).Muuten keikka ei muistaakseni ollut kovinkaan mieltä ylentävä:biisejä pätkittiin keskeltä ja kovinkaan monta biisiä ei soitettu kokonaan.Sen sijaan 1993 mark II-keikka oli muistikuvien mukaan mainio. Mitä Rainbowhin tulee niin siihen AOR-painotteiseen kamaan JLT:n ääni sopi mainiosti.Bändin muokkaaminen jenkkimarkkinoita varten taisi olla se Dion lähdön syy. Born to be wild - paitsi kotona |
Mechanizm 27.04.2005 09:03:01 (muokattu 27.04.2005 09:03:11) | |
---|
Jotenkin minulla on sellainen tunne, että jos blackmore ja dio päättäisivät nyt vuosien jälkeen tehdä comebackin rainbowna niin se saattaisi toimiakin. Tuo olisikin hienoa. Blackmorella taitaa tosin kiinnostus nykyään olla muualla kuin hevissä. "Forever is a long time"
- Yngwie Malmsteen |
Tuo olisikin hienoa. Blackmorella taitaa tosin kiinnostus nykyään olla muualla kuin hevissä. Joo ja kyllä minä kannatan blackmore's nightia. On todella hieno yhtye ja musiikki kolahtaa itselleni täydellisesti. Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page. |