Zeni 27.04.2005 19:28:50 (muokattu 27.04.2005 19:30:25) | |
---|
www.thomann.dewww.guitar24.de/www.musik-produktiv.de Kaikissa käsittääkseni tuo postiennakko tilaus on mahdollinen(?) Miten homma sujui ja pitikö palauttaa (oliko palautus helppoa) ? Lähinnä kiinnostaa millainen kitara oli viimeistelyltään ? Itse ajattelin tilata Epiphonen. Miten paljon rahtikuluja mahtaa tulla noista ? Thomannilla oli selkeä politiikka mutta nuo kaksi "hieman" epäselvempiä. Mieluiten ottaisin suomesta mutta tuo 100euroa on sen verran suuri raha että kannattaa jo tilata muualta. Niin ja käytin jo searchia, olihan siellä muutamia ihan mukavia topicceja. |
SirElwood 27.04.2005 19:34:46 (muokattu 27.04.2005 19:36:38) | |
---|
Mieluiten ottaisin suomesta mutta tuo 100euroa on sen verran suuri raha että kannattaa jo tilata muualta. Minä sanon nyt taas sen, mitä lähes kaikki muutkin täällä. Älä tilaa kitaraa "postimyynnistä". Käyt vaikka thomann:n sivuilta kattelemassa hinnat, ja sitten marssit paikalliseen musakauppaan, kokeilet muutamia kitaroita, valkkaat parhaimman itelles sopivan ja sanot että "saksasta sais tälläseen hinttaan xXx€, mihis hintaan täältä?" Voitpa saada jopa halvemmalla. EDIT: Ei kannata luottaa niihin hintalappuihin mitä kitaroihin on liimattu. Soitinostoksissa on ollut kautta aikain tapana tinkiä... Ja on edelleen. |
Migo 27.04.2005 19:37:09 | |
---|
Minä sanon nyt taas sen, mitä lähes kaikki muutkin täällä. Älä tilaa kitaraa "postimyynnistä". Käyt vaikka thomann:n sivuilta kattelemassa hinnat, ja sitten marssit paikalliseen musakauppaan, kokeilet muutamia ja sanot että "saksasta sais tälläseen hinttaan xXx€, mihis hintaan täältä?" Voitpa saada jopa halvemmalla. Huomasin tämän asian pari viikkoa sitten kun kävin ostamassa vahvarin. Sain Suomesta halvemmalla kuin thomanilta. Nykyään pidättäydyn suomen liikkeissä. Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....? |
LassiÖ 27.04.2005 19:37:10 | |
---|
Thomannilta olen kitaran tilannut, ihan asiallisesti pakattuna tuli ja näin. Mitenkäs tuon musik-produktivin laita on? Kiinnostaisi ehkä deanin osto sieltä. |
-septimisti- 27.04.2005 19:37:31 | |
---|
Itse olen enemmänkin pro-postitilaus miehiä, mutta kyllä epiphonen kyseessä ollessa kannattaa konsultoida myös suomalaisia kauppoja, kun noita löytyy lähes jokaisen hyllyltä. Mutta jos esimerkiksi seuraavasta thomannin hot-dealsista sattuu mielekäs epi löytymään, niin ei muuta kuin tilausta, sen voi aina palauttaa jos ei sovi käteen - no questions asked. |
Miikathebest 27.04.2005 19:41:15 | |
---|
Wanha! En ole kitaraa juuri noista kaupoista tilannut, mutta thomannilta paljon muuta. Kun pyytää niitä tarkastamaan että kitara on kunnossa ennen laivausta, niin ei pitäisi olla hirveästi huolta. Toisaalta jos tampereen lähistöllä asuu, niin ei pitäisi olla mitään huolta jos thomannilta tilaa, sillä olen ymmärtänyt "heidän" huoltonsa siellä majailevan. |
Pluto 27.04.2005 19:50:33 | |
---|
EDIT: Ei kannata luottaa niihin hintalappuihin mitä kitaroihin on liimattu. Soitinostoksissa on ollut kautta aikain tapana tinkiä... Ja on edelleen. Totta, tiettyyn pisteeseen asti. Tuskin yksikään suomalainen kauppa kuitenkaan myy esim. American seriesin stratoa guitar24:n hintaan, joka on noin 900 euroa. Siinä on päälle 300 euroa alennusta Suomen hintoihin verrattuna. Dillon, you son of a bitch! |
Zeni 27.04.2005 20:36:37 | |
---|
Kun pyytää niitä tarkastamaan että kitara on kunnossa ennen laivausta, niin ei pitäisi olla hirveästi huolta. Toisaalta jos tampereen lähistöllä asuu, niin ei pitäisi olla mitään huolta jos thomannilta tilaa, sillä olen ymmärtänyt "heidän" huoltonsa siellä majailevan. Mitä ? Onko tämä totta ? Ei meinaa tuota hankaluuksia tuo tampere. |
J_Mikkonen 27.04.2005 20:41:50 | |
---|
Ensimmäisen kitarani tilasin Thomanilta. Harley Benton ja saman merkin vahvarin ostin. Ihan jees palvelua, viikossa tuli. Kitaran kunnosta en enää osaa sanoa mitään kun on sen verran aikaa siitä. Käynks mä täällä usein? |
Pari kitaraa (+paljon muuta) tilannut Thomannilta. Ei ongelmia. Toimituskulut oli sen pari kymppiä. Hyvää, luotettavaa palvelua. Mutta todellakin hinnat alkavat olla suomessa samaa tasoa, jos ei halvempia. www.stonetabs.tk |
hoffe 27.04.2005 21:23:10 | |
---|
Kyllä se tinkaaminen näyttäisi olevan kovin nihkeetä välillä musaliikkeissä. Mielestäni kallimpia "pro-luokan" keppejä kannattaa tilata esim. saksasta, varsinkin jos hinnoissa on huomattava ero suomen hintoihin nähden, puhumattakaan malleista joita ei suomesta saa. Tosin näyttää kovasti siltä että, thomannin hinnat on kohdannu suomen hinnat. Kuitenkin guitarbargainsilta saa joitakin merkkejä huomattavasti halvemmalla kuin saksasta tai suomesta... "Musta on paras väri, kunnes löytyy jotain tummempaa." |
McNulty 27.04.2005 21:29:21 | |
---|
www.musik-produktiv.de Kunhan kesärahat tulee niin tuolta lähtee minulle yksi kpl Deanin upeita kepakoita... makso mitä makso :)) "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
J.RA 28.04.2005 18:41:08 | |
---|
Jouduin palauttelemaan Nupin jokin aika Thomanille takaisin. Silloin se piti lähettää Poriin. Jonkin ajan kuluttua sain uuden vastaavan takaisin kun he itse saivat niitä varastoihinsa. Eli kaikki meni ihan hyvin, vain odottelemaan joutui... -Sellasta se vaan on- |
Johnny99 28.04.2005 19:17:14 (muokattu 28.04.2005 19:17:27) | |
---|
Tuskin yksikään suomalainen kauppa kuitenkaan myy esim. American seriesin stratoa guitar24:n hintaan, joka on noin 900 euroa. Siinä on päälle 300 euroa alennusta Suomen hintoihin verrattuna. Kyllä mulle juts viime viikolla luvattiin tuollainen kyseinen kitara "Vähän päälle 900 €". Toisesta paikasta sain kirjallisen tarjouksen tasan 1000 €. |
Pluto 28.04.2005 19:30:31 | |
---|
Kyllä mulle juts viime viikolla luvattiin tuollainen kyseinen kitara "Vähän päälle 900 €". Jos olen väärässä niin myönnän sen toki. Mikä liike mahtaa olla kyseessä? Dillon, you son of a bitch! |