Aihe: Apua: Zildjian Scimitar?
1
pearl
27.04.2005 13:34:35 (muokattu 27.04.2005 13:35:37)
Eli osaisiko joku kertoa minulle, että onko zildjianin scimitar-sarjaa tehty esim. kahta hintaluokkaa tms? Omassa scimitar ridessä on Avedis-sarjasta tuttu logo (!) ->

http://muusikoiden.net/jasenet/kuvaus.php?id=12111

kun taas ebaysta löytämäni scimitar-ride on aivan erilainen.

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dl … 800354&rd=1&ssPageName=WDVW

Scimitar lukee paljon pienemmällä minulla ja sen alla lukee isolla "bronze". Osaako kukaan sanoa mikä tässä on takana?
Jari-Markus Sinkkonen, Kotiteollisuus: "Olen sitä mieltä, että rumpu on lyömäsoitin. Kuten myös ihminen."
Nolte
27.04.2005 13:52:51 (muokattu 27.04.2005 13:55:44)
Hmmm, itellä kans Scimitar. Siinä on samanlainen logo kuin omassa kuvassasi, mutta on se kyllä myös ihan samanlainen muutenkin, kuin tuossa ebay-kuvassakin. ???

e: miulla ei lue "Bronze" missään
Ei prkl, miten voi seota tuolleen peruskompissa???
hahuusko
27.04.2005 14:47:39
että onko zildjianin scimitar-sarjaa tehty esim. kahta hintaluokkaa tms?

On tehty; pelkkä Scimitar oli aikoinaan Zildjianin halvin sarja kun taas Scimitar Bronze oli semi-pro-sarja. Nykyään vastaavat sarjathan ovat ZBT ja ZXT.
Nolte
27.04.2005 17:59:39
pelkkä Scimitar oli aikoinaan Zildjianin halvin sarja

Jahas, ilmankos se on täysin käyttökelvoton.
hahuusko
27.04.2005 18:20:23
Jahas, ilmankos se on täysin käyttökelvoton.

Minusta taas tuo Scimitar-ride oli yllättävänkin hyvä, kun sellaista joskus kokeilin. Scimitar-haitsuja ja -crashia sen sijaan en menisi kehumaan.
Stereophile
27.04.2005 18:26:44

Minusta taas tuo Scimitar-ride oli yllättävänkin hyvä, kun sellaista joskus kokeilin. Scimitar-haitsuja ja -crashia sen sijaan en menisi kehumaan.

Mulla on new scimitar sarjaa semmoinen "paketti", ostettu joskus monta monta vuotta sitten. Crash oli ihan suolesta, haitsu välttävä (osittain käytössä vieläkin) ja Ridessa (käytössä edelleen) on hyvä ping-soundi, äänekäs kuin sanonkomikä (varsinkin kello) ja painaa kuin synti... ...rokkiride.
Ei paskin mutta huonommasta päästä...
Nolte
27.04.2005 20:53:16 (muokattu 27.04.2005 20:57:46)

Voin myydä jos kiinnostaa.

e: Niin joo, kyllä se on varmaankin oiva peli, jos tarvitaan paljon ääntä. Koska sitä riittää.
Simbe
29.04.2005 17:23:34
Scimitarit taisivat edeltää Zildjianin Z peltejä. Oli pakkko sitten Zildjianin ukkojen kehittää "pro hevisarja" Z, kun sellaiset rokkiukot kuin esim. Tommy Aldridge soittelivat vain semiprooksi tarkoitetulla ridella.
Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. Kiss my ass.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)